כרוכב CB500F אני מזדהה עם סער. בפניות איטיות יחסית (כיכרות) בהילוך שני אני מעדיף לא להיות בסל"ד נמוך מדי כי אז באמת יותר קשה לשלוט על הסל"ד. אני נוגע קצת בקלאץ' ומחזיק מצערת באזור ה-3000 סל"ד (לפי הצורך כדי להיות במהירות הנדרשת), הכל קבוע לאורך הפניה, וזה מאפשר לבצע פניה חלקה וגם יציאה חלקה עם עזיבת הקלאץ' ופתיחת המצערת.
ויסות מהירות במהלך הפניה, אם נדרש, מבוצע עם המצערת ולא עם הקלאץ'.
להבנתי השימוש הזה בקלאץ' אינו בעייתי, כל עוד הוא מבוצע בכניסה לפניה ומוקפא לכל אורכה.