ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
במקרה של ההונדה 500 - לא רואה סיבה לרדת לראשון בכיכרות.
המנוע שלו די גמיש ומושך מסל"ד נמוך, ואני לא רואה בעיה "לגשר" קצת ע"י החלקת הקלאץ'.
בדקתי את הנושא שוב למרות שאני מכיר את האופנוע דיי טוב
אין שום סיבה לרדת להילוך ראשון בכיכרות, כל הסיפור של שימוש עם 10% עם הקלאץ' נולד בגלל שהויסות מצערת בהילוך שני הוא מאוד גס (כלומר אין תנועה חלקה בין הויסותים באותו הילוך).

מהילוך שלישי כולל אין כזה דבר (בטווח ההילוך כמובן)