עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 41 מ 41

אשכול: ויסות מהירות בעזרת קלאץ'

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בסדר זה מטרתו של הילוך ראשון אבל אם אתה בסל"ד לא מתאים בשני הפתרון זה להוריד לראשון ולא להחליק מצמד בשני

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    אני אבדוק את זה היום

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בסדר זה מטרתו של הילוך ראשון אבל אם אתה בסל"ד לא מתאים בשני הפתרון זה להוריד לראשון ולא להחליק מצמד בשני

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    במקרה של ההונדה 500 - לא רואה סיבה לרדת לראשון בכיכרות.
    המנוע שלו די גמיש ומושך מסל"ד נמוך, ואני לא רואה בעיה "לגשר" קצת ע"י החלקת הקלאץ'.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תראה בגדול אני גם בחיים לא הצטרכתי לגעת בקלאצ בשני תמיד הייתי מהיר מספיק ואם לא אז מורידים לראשון שזה נדיר.
    אפשר לגשר עם קלאצ אבל לא רואה סיבה להחליק מצמד סתם ככה אבל זה כבר דקויות קטנות וזה יותר טעם אישי אז גם החלקת מצמד זה אחלה פתרון.
    בכוכב יאיר בזמנו בפנייה ההדוקה הייתי נכנס בשני מוריד ל25-30 מחליק קלאצ בשני ויוצא בשני, אבל זה למטרת נסיעה מהירה.
    בכיכרות אני מתכנן נסיעה מראש להילוך מתאים ולא ראיתי סיבה לזה אבל שוב זה עניין של טעם

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    אני אבדוק את זה היום
    כשאתה במצב שאתה צריך לבצע החלקה של הקלאץ, באיזה סל"ד אתה נמצא?

    באיזה סל"ד הקו האדום מתחיל אצלך?

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    במקרה של ההונדה 500 - לא רואה סיבה לרדת לראשון בכיכרות.
    המנוע שלו די גמיש ומושך מסל"ד נמוך, ואני לא רואה בעיה "לגשר" קצת ע"י החלקת הקלאץ'.
    בדקתי את הנושא שוב למרות שאני מכיר את האופנוע דיי טוב
    אין שום סיבה לרדת להילוך ראשון בכיכרות, כל הסיפור של שימוש עם 10% עם הקלאץ' נולד בגלל שהויסות מצערת בהילוך שני הוא מאוד גס (כלומר אין תנועה חלקה בין הויסותים באותו הילוך).

    מהילוך שלישי כולל אין כזה דבר (בטווח ההילוך כמובן)

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    כשאתה במצב שאתה צריך לבצע החלקה של הקלאץ, באיזה סל"ד אתה נמצא?

    באיזה סל"ד הקו האדום מתחיל אצלך?
    8000

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    אם אתה על 8000 סל"ד בהילוך שני, כנראה שזאת הבעיה. תעלה לשלישי.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי chase צפיה בהודעה
    אם אתה על 8000 סל"ד בהילוך שני, כנראה שזאת הבעיה. תעלה לשלישי.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    לא הבנו אחד את השני
    חשבתי ששאלת איפה הקו האדום בסקאלה של הספידומטר
    אם אתה מתייחס לכמה סיבובי מנוע יש בשימוש הנ"ל זה סביב 2500-3000 לדעתי

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    זה נמוך מידי, אין לך סיבה לרדת מתחת ל3500.
    המנוע חי ב4000 וצפונה
    או תוריד לראשון או תסע מהר יותר


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    זה נמוך מידי, אין לך סיבה לרדת מתחת ל3500.
    המנוע חי ב4000 וצפונה
    או תוריד לראשון או תסע מהר יותר


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    ממש לא מה שאני זוכר מההונדות-500.
    המנוע בהחלט משתף פעולה כבר ב-3K.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #41
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    נכתב במקור על ידי
    strelok89
    זה נמוך מידי, אין לך סיבה לרדת מתחת ל3500.
    המנוע חי ב4000 וצפונה
    או תוריד לראשון או תסע מהר יותר


    Sent from my m3 note using Tapatalk



    ממש לא מה שאני זוכר מההונדות-500.
    המנוע בהחלט משתף פעולה כבר ב-3K.
    אמת. בכיכרות במהירות נמוכה אפשר לרדת גם ל-2500 אם צריך.

אשכולות דומים

  1. המרה של דו"ח על מהירות מופרזת
    על ידי van.hezkel בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-11-2016, 15:43
  2. מה מהירות השיוט שלך?
    על ידי shushu בפורום כללי
    תגובות: 47
    הודעה אחרונה: 13-03-2016, 12:30
  3. מד מהירות מזייף
    על ידי Tommy_stark בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 16:18
  4. מהירות אקסטזה
    על ידי hyper בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-07-2015, 09:35
  5. מהירות מקסימלית נמוכה x-max 250
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-06-2015, 09:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO