ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
מנתניה להרצליה, הנת"צ הוא אך ורק לתחבורה ציבורית וגם זה תחום בשעות מסוימות.
מעבר לשעות אלו אסור לכל כלי רכב (גם לא לתחבורה ציבורית) לנסוע בנתיב הזה. לאחר השעות הספציפיות לתחבורה ציבורית, הנתיב הופך לשול.
אני לא מבין מי בכלל נתן את האישור לנתיב הכל כך מסוכן זה.
ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
זה לא ענין של בחירה שלי. אני די מתפלא שעוד לא נהרג שם אף אחד.
בשעות שהנתיב הוא שול, רכב יכול לעצור בצד עם פנצ'ר או רוכב אופנוע יעצור להשתין. עם כל זאת אין בעיה.
הבעיה היא עם נהגים שלא קוראים או לא רוצים לקרוא את השלטים ונוסעים בנתיב הזה במהירויות גבוהות ומתיחסים אליו לנתיב נסיעה לכל דבר.
מי שנתן את האישור הזה דווקא חושב בצורה מאוד חכמה.
בשעות שהשול הופך לנתיב תחבורה ציבורית, התנועה בשאר הנתיבים כמעט ועומדת. ובשעות האלה המהירות בו מוגבלת ל 50 קמ"ש.
אין כמעט דרך טובה יותר לעודד תחבורה ציבורית מלתת לאוטובוס לעבור בזמן שכולם עומדים בפקק.

מה הקשר בין עבריינים שעוקפים מהשוליים (נהגים ורוכבים שלא בזמן עומס) לנת"צ?

ואגב, גם לך עם אופנוע אסור לרכב בשוליים/לעצור להשתין.
יש הנחיית העלמת עין, לא יותר.

ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
צודק נתיב מאוד מסוכן !
בעבר היה שוליים והיה לנו משתמשי 2 גלגלים מאוד כיף.
עכשיו הפכו אותו לנתיב מסוכן שבו אסור לנו לנוע. מאוד מאוד מעצבן.
ידוע שבשוליים אסור לנוע. אבל זה לא נאכף לפחות לא בכביש החוף בעשור האחרון.
מישהו יודע אם המצלמות החלו לעבוד או עדיין בהרצה?
אני לא יודע מאיפה הבאת את השטות של האין אכיפה בעשור האחרון. אלא אם כן משום מה אתה משתמש במושג הזה לחודשים, שזה בהחלט תמוהה, אבל עדיין שטות.



ציטוט נכתב במקור על ידי zzaa צפיה בהודעה
האם מישהו יודע בצורה מוסמכת מה הרשויות החליטו לגבי איסור או אישור נסיעת אופנועים בנתיבי התחבורה הציבורית בתל אביב , משהו מוסמך ולא שמועות במידה וכן נא לפרט לטובת כלל הרוכבים - תודה
אסור לנסוע בנת"צ אלא אם כן בשלט יש היתר מיוחד. (רכב של 4+, אופנוע ושעות מסוימות)