מי שנתן את האישור הזה דווקא חושב בצורה מאוד חכמה.
בשעות שהשול הופך לנתיב תחבורה ציבורית, התנועה בשאר הנתיבים כמעט ועומדת. ובשעות האלה המהירות בו מוגבלת ל 50 קמ"ש.
אין כמעט דרך טובה יותר לעודד תחבורה ציבורית מלתת לאוטובוס לעבור בזמן שכולם עומדים בפקק.
מה הקשר בין עבריינים שעוקפים מהשוליים (נהגים ורוכבים שלא בזמן עומס) לנת"צ?
ואגב, גם לך עם אופנוע אסור לרכב בשוליים/לעצור להשתין.
יש הנחיית העלמת עין, לא יותר.
אני לא יודע מאיפה הבאת את השטות של האין אכיפה בעשור האחרון. אלא אם כן משום מה אתה משתמש במושג הזה לחודשים, שזה בהחלט תמוהה, אבל עדיין שטות.
אסור לנסוע בנת"צ אלא אם כן בשלט יש היתר מיוחד. (רכב של 4+, אופנוע ושעות מסוימות)