האינטגרה חוזרת ארצה אחרי שנה וחצי של היעדרות, בדגם משופר עם נפח מוגדל, שיפורי גיר, פרונט חדש ועוד תוספות.
אופנוע שמחופש למקסי-סקוטר, ועם טוויסט מעניין.
http://fullgaz.co.il/?p=120017
![]()
האינטגרה חוזרת ארצה אחרי שנה וחצי של היעדרות, בדגם משופר עם נפח מוגדל, שיפורי גיר, פרונט חדש ועוד תוספות.
אופנוע שמחופש למקסי-סקוטר, ועם טוויסט מעניין.
http://fullgaz.co.il/?p=120017
![]()
בלי תא מטען אין ליצור כלאיים הזה זכות קיום. עדיף כבר לקנות nc (ולמי שמתעקש עם dct) ואז גם נהנים ממבנה של אופנוע המאפשר חביקה עם הרגליים, וגם מתא מטען.
קשקוש, זה אופנוע בתנוחת ישיבה והרבה מיגון רוח לגוף ולרגליים כמו כל מקסי סקוטר וכמו אופנוע אם אתה רוצה הרבה אחסון, שים ארגז טוב.
לעניינו, לדעתי 2017 תהיה השנה האחרונה של האינטגרה, בהנחה שה X-ADV יצליח בגדול (רוב הסיכויים שכן) לא יהיה צידוק להחזיק שני כלים במחירים דומים בליין הדגמים של הונדה.
ראיתי באחד הרמזורים ליד הבית שלי.. האמת? פשוט כלי יפה ומרשים
וואו זה בא במקום.
זה כנראה יהיה הכלי הבא.
יצא לכם במקרה לרכב עם מורכב מאחור? איך ההתנהגות של התיבה במקרה כזה?
תודה![]()
נערך לאחרונה על ידי alexsupreme; 02-03-2017 בשעה 16:07.
הונדה יכולה להחזיק 2 כלים
גם את האינטגרה וגם את הX. ADV
אחלה סקוטר.
החיסרון מבחנתי ( אחרי נסיון מהדגם הקודם קצת הרגשת כבדות לפני רכיבה.
שמנמנה.
איחסון - ארגז.
הגיר -שווה.
בהחלט שווה.