תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: מוסכים שאוהבים לחפש על מי לעשות קופה...

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177

    מוסכים שאוהבים לחפש על מי לעשות קופה...

    אתם מכירים את זה? אני לפחות מכיר את זה היטב. לפני כשנה הייה לי קטנוע של ניו דינק 125 והייה מתחמם. ניגשתי למוסך שידוע כ"נוכל" למרות זאת והשארתי אותו שם. כמה שעות אח"כ טלפון מחריד ומזעזע מבעל המוסך "שמע אחי הקטנוע שלך גמור המנוע הלך צריך אוברול" וכו כו... זרקתי לו את השקלים שלא הגיעו לו על הבדיקה והלכתי למוסך ליד, ובסך הכל הסתבר שזאת הייתה לא יותר מאשר נזילת מים קטנה מהמשאבת מים וזהו. הסיפור שהיה יכו להיגמר ב 3000+ ניגמר ב 500.

    שתפו חוויה דומה משלכם?(אם יש...)

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    37
    גם עם ניו דינק 125 כמו שלך.
    הקטנוע לא סחב, במוסך אמר הרינגים גמורים צריך אוברול 1200₪
    הלכתי למישהו אחר החליף משקולות שקניתי באינטרנט 70₪ והקטנוע עף אחרי זה.

    Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    ציטוט נכתב במקור על ידי Nasty צפיה בהודעה
    גם עם ניו דינק 125 כמו שלך.
    הקטנוע לא סחב, במוסך אמר הרינגים גמורים צריך אוברול 1200₪
    הלכתי למישהו אחר החליף משקולות שקניתי באינטרנט 70₪ והקטנוע עף אחרי זה.

    Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
    יצאת בנס אחי, שלא נדע...

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    מכיר טוב מאוד על בשרי מקרים כאלו, ובאמת שהחלטתי להפסיק לפרנס גנבים והתחלתי לעשות את רוב העבודה על האופנוע שלי לבד.
    מצחיק שמקודם הייתי מוציא סכומים לא קטנים בכל חודש על בעיה כזו או אחרת (כי בכל זאת, אופנוע מ-2002, מטרה קלה למוסכים), ועכשיו כשמטפל לבד מלבד תחזוקה שוטפת כמו טיפולים ובלאי טבעי האופנוע נוסע טפו טפו טפו בלי שום בעיה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    וואו יש לי מלא
    אבל עם הקטנוע הראשון זה היה הכי מטורף.
    ג׳וי רייד 150 שהיה צריך טיפול קטן!
    מתקשר המוסכניק- רצועה גמורה, דיסקים קדמיים ורפידות, מראה טיפה טיפה עקומה ״לא עובר טסט״ וצריך להחליף ידית גז כי היא הולכת קשה.
    2400 לא כולל.. זה סכום שלא אשכח בחיים.
    12 שנה אחרי כל פעם שאני עובר לידו אני מאחל לו שלל ברכות.
    וכן, במוסך אחר יצאתי עם 400 שקל

  6. #6
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    גם אני מכיר טוב מאוד את מודדי עומק הכיס ... המוסך האחרון הפסיד אותי ועוד לקוחות ... הן בגלל המחירים ההזויים שלו, והן בגלל מקצועיות לקוייה.
    האופנוע - קרוזר כבד ומטופח... ביקשתי החלפת צנרת בלמים קדמיים.. ביקשתי צנרת מצופה - שתשתלב עם צבע האופנוע (כסוף) .. בתמורה קיבלתי צנרת שחורה ובמקום לחבר מפצל T על המזלג הקדמי לכל אחד מהדיסקים המפצל מצוי על הקליפר הימני ותפוס בצורה מרושלת וחובבנית. לטעמי העבודה מכוערת ביותר, ואינה עומדת בסנדרטים של מוסך המכנה עצמו סדנת אופנועים מקצועית...
    בנוסף, יצאתי עם 3 פלגים עובדים מתוך 4 , לא שלאופנוע היתה בעיית סחיבה. ואיך שמתי לב? פשוט מאוד שמעתי את התקתוק של הניצוץ, חוט ההצתה הרביעי היה חבוי מתחת למיכל , חבוי עמוק עמוק ... והמוסך עוד טען שלא נגע שם ... כנראה שחוטי ההצתה בקרוזרים נוטים לטייל אל מתחת למיכל הדלק...
    כרגע מחפש מוסך רציני שיטפל בכלי ייחודי ... DSC_0014.NEF-11.jpg
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    22
    נשמח אם תמספור פרטים על המוסך הזה שכולנו נוכל להיזהר ממנו.

  8. #8
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי חזיר גז צפיה בהודעה
    נשמח אם תמספור פרטים על המוסך הזה שכולנו נוכל להיזהר ממנו.
    בעלי הקרוזרים בפורום יודעים במי מדובר. ואם שמו יעלה, אשלח הודעה פרטית למי שמתכנן להגיע אליו.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    "יש מוסך, הוא משחיל לקוחות, המקצועיות שלו מפוקפקת ומסוכן לצאת עם האופנוע לכביש אחרי טיפול שלו, אבל לא אומר מיהו"

    עדיף שלא היית מפרסם פוסט פחדני כזה.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    מעניין אותי....
    אתם אומרים ואומרים, איך נדע ממי להיזהר אם אין שמות?

    וזה לא להוציא דיבה זה נקרא ביקורת, על טיפול... ככה אולי המוסכים ידעו שיש מי שעוקב אחריהם.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  11. #11
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    "יש מוסך, הוא משחיל לקוחות, המקצועיות שלו מפוקפקת ומסוכן לצאת עם האופנוע לכביש אחרי טיפול שלו, אבל לא אומר מיהו"
    עדיף שלא היית מפרסם פוסט פחדני כזה אם התכוונת אלי - בוא תראה לי איפה כתבתי ולו במקום אחד שמסוכן לצאת לרכיבה אחרי טיפול במוסך הזה ! התלוננתי על המוצר המוגמר - על אסתטיות , על בקשת לקוח (אני ) התוצאה בסוף שלא היתה לשביעות רצוני כלל וכלל. .
    ת

    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    מעניין אותי....
    אתם אומרים ואומרים, איך נדע ממי להיזהר אם אין שמות? וזה לא להוציא דיבה זה נקרא ביקורת, על טיפול... ככה אולי המוסכים ידעו שיש מי שעוקב אחריהם.
    בוא נפצל את הדיון לשני חלקים:
    1. מוסך שבא לתקן מערכת בטיחותית ומבצע תיקון המסכן את חייך ברשלנות מזעזעת - זה לא המצב במקרה שלי. לא ממש ממש לא !!!
    2. מוסך יקר מאוד, שמחיריו אינם מצדיקים את המוצר המוגמר שהלקוח מקבל - זה המקרה שלי.

    הבחור שהעלה את הפוסט לא רשם את שם המוסך, ולא ביקש שנעלה רשמים מלווים בשמות הוא ביקש "מוסכים שאוהבים לעשות קופה" . זרמתי באותו קו. הנזק היחיד שנגרם לי הוא נזק כלכלי , כי אם הייתי במצב רוח קרבי ביום שקיבלתי את האופנוע לא הייתי מוכן לקבל אותו בצורה הזו. אבל כבר שנים שהחלטתי שאני ממעט להתרגז, והאופנוע בולם מצויין עם הצינורות החדשים.
    קורזר , ובמיוחד קורזר מטופח חייב עבודה אסתטית , ומסדנת אופנועים אני מצפה על הקפדה יתרה. זה שהמחירים של המוסך הספציפי מרקיעי שחקים, הבנתי ... אמנם בדיעבד, אבל הבנתי שאם אמשיך לטפל אצלו אאלץ בסופו של יום למכור את האופנוע.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    תן לי לצטט אותך :

    "
    ובמקום לחבר מפצל T על המזלג הקדמי לכל אחד מהדיסקים המפצל מצוי על הקליפר הימני ותפוס בצורה מרושלת וחובבנית."

    "כנראה שחוטי ההצתה בקרוזרים נוטים לטייל אל מתחת למיכל הדלק... "

    איך לא הקשת מפה את פוטנציאל המסוכנות ?
    נערך לאחרונה על ידי levil; 04-03-2017 בשעה 15:23.

  13. #13
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    תן לי לצטט אותך : "
    ובמקום לחבר מפצל T על המזלג הקדמי לכל אחד מהדיסקים המפצל מצוי על הקליפר הימני ותפוס בצורה מרושלת וחובבנית."
    "כנראה שחוטי ההצתה בקרוזרים נוטים לטייל אל מתחת למיכל הדלק... "
    איך לא הקשת מפה את פוטנציאל המסוכנות ?
    פשוט מאוד, לא כתבתי בשום מקום שהאופנוע לא בלם, או שהיו בעיות בבלימה, או שהרגשתי שאני מסכן חיים...
    הדגשתי שמדובר בקרוזר .. קרוזר מאוד ייחודי. נדיר מאוד בארצנו. בקרוזר אתה שם לב לכל בורג, כל צינור כל כרום וניקל . הנקיון שלו חשוב. ואם נשתמש בדימויים של השף אייל שני העין צריכה ללטף את האופנוע לגלוש על קימוריו ולהתענג מהבוהק והשלמות.
    לפני שבצעתי את העבודה, היה מפצל T נסתר שהוריד את צינורות הבלם לכל אחד מהדיסקים, הצנרת היתה צמודה ואסטטית. כעת , זה שני קווים שחורים שמכערים את האופנוע. ואם לא די בכך, באזור הדיסק הימני הצנרות אפילו לא מוכנסות למוביל כדי לצמצם את הכיעור. ראה את התמונה שצירפתי.


    בעניין חוטי ההצתה ...הם טענו שלא נגעו במערכת ההצתה. אני טענתי בדיוק ההפך, כי חוט ההצתה היה ממש מושחל מתחת למיכל, ולא בצורה בה אני יכול לשער או להסיק שהויברציות גרמו לו לצאת מהפלאג.

    אי ההקפדה על רצון הלקוח, המחירים הבלתי סבירים, ולא כשל בטיחותי הם הם שהביאו אותי למסקנה שמוטב לחפש מוסך שיודע לטפל באופנוע הן בצד האסתטי והן בצד המכני.
    אני שב ומדגיש שלא היתה לרגע שום בעיית בטיחות.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    כשהייתי חייל תמים נתקעתי עם הDRZ שלי, ניסיונות התנעה לא צלחו ולכן כמו מה שכל אחד אחר היה עושה, חיפשתי בגוגל מספר של גרריסט והתקשרתי אליו לחילוץ, העמסנו את האופנוע ובדרך לתלפיות הגרריסט אומר לי שהוא ממליץ לי ללכת למוסך שהוא עובד איתו, בן אדם מקצועי וכו' וכו' וכו'.

    הגעתי למוסך, והוא אומר לי להשאיר את האופנוע לבדיקה, לאחר כמה שעות אני מקבל שיחת טלפון מהמוסך שהוא אומר לי שהלך הראש מנוע וצריך להחליף אותו, עלות של 8 וחצי אלף ש"ח, בצער רב הסכמתי כי אני רוצה את האופנוע שלי בחזרה וכי אני מאמין לו שזו הבעיה, קפצתי למוסך והוא הראה לי כביכול את השסתומים השבורים, שאין לדעת אם באמת מדובר בשסתומים שלי, או אם בכלל יש בהם בעיה כי הידע שלי בתחום שאף לאפס.

    מפה לשם הוא אומר לי שהוא לא מצא ראש מנוע נורמלי בארץ לכן הוא מזמין מייבוא אישי מגרמניה, סבבה מחכה, האופנוע אצלו כבר איזה חודש ולאט לאט התחלתי להבין שכנראה נפלתי על נוכל שפשוט מנצל את התמימות שלי.

    אחרי כחודשיים בערך סוף סוף האופנוע היה מוכן ואני כמובן הרגשתי שעבדו עליי, נאמר לי שחסר רק תושבת של המיכל דלק ושהוא יחפש לי אחת ויתקשר אליי כשזה יגיע, עובר חודש ועדיין אין חלק, נסעתי אליו, והפעם החלטתי שאני עושה בדיקת אמינות קטנה, הלכתי קודם לעובד שלו ושאלתי אותו מה עם התושבת של המיכל דלק, אותו עובד ענה לי שהחלק הגיע ביום חמישי האחרון ושהם ניסו להשיג אותי כל היום בטלפון ולא עניתי להם ולכן שלחו אותו בחזרה לספק (שקר מוחלט), לאחר כמה דקות הלכתי אל הבעלים של המוסך ושאלתי אותו בדיוק את אותה השאלה, וכאן נאמר לי שהם חיפשו את החלק בכל מקום ולא מצאו אותו ושמדובר בחלק נדיר, תוך כדי שהבעלים אומר לי את זה אני רואה את העובד ששאלתי אותו מקודם מאחורה מנסה לסמן לו לא להגיד את זה, 2 תשובות שונות לגמרי, 2 חארטות.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-01-2017, 22:01
  2. מכה בגלגל קדמי- מה לעשות?
    על ידי kanter.m בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-12-2016, 20:54
  3. למה אני לא מצליח לעשות ROOT לגלקסי 5 שלי??
    על ידי 400SM בפורום אוף טופיק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-09-2016, 20:30
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 10:07
  5. המלצות מוסכים לבדיקת kle500 לפני קנייה
    על ידי inon.salman בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-07-2015, 15:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO