פשוט מאוד, לא כתבתי בשום מקום שהאופנוע לא בלם, או שהיו בעיות בבלימה, או שהרגשתי שאני מסכן חיים...
הדגשתי שמדובר בקרוזר .. קרוזר מאוד ייחודי. נדיר מאוד בארצנו. בקרוזר אתה שם לב לכל בורג, כל צינור כל כרום וניקל . הנקיון שלו חשוב. ואם נשתמש בדימויים של השף אייל שני העין צריכה ללטף את האופנוע לגלוש על קימוריו ולהתענג מהבוהק והשלמות.
לפני שבצעתי את העבודה, היה מפצל T נסתר שהוריד את צינורות הבלם לכל אחד מהדיסקים, הצנרת היתה צמודה ואסטטית. כעת , זה שני קווים שחורים שמכערים את האופנוע. ואם לא די בכך, באזור הדיסק הימני הצנרות אפילו לא מוכנסות למוביל כדי לצמצם את הכיעור. ראה את התמונה שצירפתי.
בעניין חוטי ההצתה ...הם טענו שלא נגעו במערכת ההצתה. אני טענתי בדיוק ההפך, כי חוט ההצתה היה ממש מושחל מתחת למיכל, ולא בצורה בה אני יכול לשער או להסיק שהויברציות גרמו לו לצאת מהפלאג.
אי ההקפדה על רצון הלקוח, המחירים הבלתי סבירים, ולא כשל בטיחותי הם הם שהביאו אותי למסקנה שמוטב לחפש מוסך שיודע לטפל באופנוע הן בצד האסתטי והן בצד המכני.
אני שב ומדגיש שלא היתה לרגע שום בעיית בטיחות.


 
			
			 נכתב במקור על ידי levil
 נכתב במקור על ידי levil
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה