בדוק עוד אופציות: קימקו ניו דינק 200. נוח לשיוט בכביש בינעירוני.
ימאהה אקס סיטי 250. קטנוע עם תא מטען זעיר. לא אהוב בארץ והמחירים בהתאם.
125 לא מספיק לנסיעות שציינת.
אז ככה יש לי רישיון A1 אני מתגורר בת"א, ומתלבט בין 2 הכלים האלה.
בתכלס הייתי מעוניין בXEVO 250 אבל ראיתי שהוא יקר מידי בשבילי, התקציב שלי הוא עד 6000 + -
בתקציב הזה יש Joyride 200 משנתונים של 2008 בערך, וXEVO 125 משנתונים של 2011 בערך.
מה גבול הק"מ שאני צריך להסתכל עליו בעת קנייה של הכלים האלה?
איזה כלי מוצלח יותר לנסיעה בתוך העיר? (ת"א)
צריך כלי שיעשה נסיעות של ת"א - הרצליה בקלות, ואפילו ת"א - נתניה.
אני 1.80 אז ככה שאני לא יכול להסתובב עם כלים קטנטנים.
שוקל 72 קילו.
אני פתוח לעוד הצעות פשוט אלה שני הכלים שכן תפסו לי תעיניים.
בדוק עוד אופציות: קימקו ניו דינק 200. נוח לשיוט בכביש בינעירוני.
ימאהה אקס סיטי 250. קטנוע עם תא מטען זעיר. לא אהוב בארץ והמחירים בהתאם.
125 לא מספיק לנסיעות שציינת.
+1 על ה xcity 250, גרסה זולה של ה xmax עם אותם מכלולים.
יש עוד אופציות חבר'ה?
הxcity לא יקר בטיפולים ובחליפים שלו כמו x-max?
אם כן אני מחזיק משהו שהוא יחסית זול לאחזקה.
נערך לאחרונה על ידי ldnz; 08-08-2015 בשעה 07:58.
יש גם אופציה
למג'סטי.
או לgn250 של סוזוקי שזה כבר אופנוע, שווה להתעסק איתו?
במחיר של 6 עדיף קטנוע ולא gn.
מה שתמצא זה אופנוע שצריך קצת השקעה.
בשביל לשים דלק ולנסוע קח קטנוע
קודם כל תא המטען של האיקסיטי לא זעיר, למעשה הוא די רחב, רק לא עמוק מספיק להכנסת קסדה מלאה.
טיפולים יקרים? הכל יחסי, סדר גודל של 2500-3000 ש"ח לכ-20,000 ק"מ (טיפול גדול אחת ל-20,000), אם אתה לא מטפל במרכזי, פחות מג'וימקס או חלק מקטנועי קימקו למשל.
ת"א-נתניה יעשה בקלות ובכלל הוא קטנוע נהדר ומציאה במחירו לטעמי. אם יש לך אפשרות עשה כמה נסיעות מבחן כולל נסיעה מחוץ לעיר (לא נראה לי שקטנועי ה-125 יהיו נוחים לת"א-נתניה) ובדוק גם התאמה לגובה.
אני עם האיקסיטי השני שלי כיום, אחרי כ-25,000 ק"מ איתו (ועוד כ-11-12,000 עם הראשון).
אם עדיין לא מתאים, אתה יכול לנסות להתאמץ עוד קצת וללכת על האיקס איבו 250 שמומלץ מאד בכל מקום (נראה לי שההפרש הוא כמה אלפי ש"ח בלבד).
Xcity 250 יהיה נוח לבחור יחסית גדול עם ברכיים גבוהות?
1.80.
הוא נוח להרכבה ולמורכב?
לא תהיה בעיה למכור את הXCITY אחרי שנה שנתיים מיום הקנייה שאקנה אותו?
הוא נוח מבחינת ישיבה? הכסא מחזיק טוב את הגב התחתון?
ועד כמה התא אחסון שלו קטן? נכנסת שם קסדה מלאה אחת לפחות?
נערך לאחרונה על ידי ldnz; 09-08-2015 בשעה 08:43.
אשמח לעוד הצעות!
אם אתה מחפש אחסון עדיף xmax וזה אותו קטנוע בקירוב.
מחירי טיפולים בקירוב זהים (אותם מנועים ורוב המכלולים זהים),לרוכבים בגובה ממוצע - המורכב גבוהה מהרוכב,יש שאוהבים יש שלא,המושב נוח מאוד ומזכיר כורסה,לא שובר את הגב התחתון - בתכנון לקחו בחשבון נסיעות ארוכות.
מכירה עתידית - השוק שלהם חלש כל מה שיוצא מזה.
תא אחסון ענקי,2 קסדות מלאות נכנסות בקלות ונשאר מקום באמצע + תא כפפות בגודל סביר.
מד חום של הסביבה,חיווי טיפול ושעון מובנים בלוח מכוונים,התנהגות כביש טובה ויציבה,בפקקים פחות פרקטי בגלל האורך אבל עדיין.
לי הכידון מרגיש רחוק מהברכיים אבל אני 1.74.
ג'ילרע ראנר 200!
בגדול קיבלת כאן אחלה המלצות. ממליץ לך לבקר גם בחנות של אלבר מוטו בדרך סלמה ת"א. יש שם אחלה כלים משומשים במצב מעולה ולרוב גם מוצאים אחלה מציאות. מסכים עם מי שכתב כאן שבתקציב הזה עדיף אופנוע, שיהיה בהצלחה אחי.
אני בקטנועים ואופנועים לא כ"כ מבין יותר ניזון מידע של אחרים כי גם אין לי ניסיון על כלים דו גלגליים.
התייעצתי עם מישהו שיש לו סוכנות לקטנועים משומשים המליץ לי לא לגוע בxcity
והמליץ לי ללכת לכיוון של ג'וימקס 250.
הבעיה שהתקציב שלי דיי מצומצם 6000 ש"ח סה"כ.
אני לא מבין איך אתם ממליצים לי xmax הוא לא נכנס בתקציב הזה.
תסתכלו על מסגרת התקציב ותנו אופציות לפי המסגרת הזו.
ואם עדיף אופנוע? איזה אופנועים יש לתקציב הנ"ל.
אתה ניזון ממקומות לא טובים כי אמרו לך שטויות,מה גם שבעלי סוכנויות מתים לרוקן את המלאי.
אקסמקס\סיטי ואקסיבו עולים על הג'וימקס בכל פרטמר חוץ מעלויות אחזקה,אם אתה מחפש כלי רציני קנה אחד מהם ואם אתה מחפש כלי לסיבוב בצ'כונה קנה ג'וימקס.
דפדף ביד 2 לא שלחו אותך לקנות xmax מהניילון מי שמייעץ לא עובד אצלך.