יש נת''צים בתל אביב שכתוב בהם בצורה די מפורשת שדו''גיז יכולים לנסוע בהם. אני מניח שאלו הם היחידים שמותר לנסוע בהם בצורה מפורשת, האחרים הם פונקציה של מצב הרוח של השוטר שיתפוס אותך.
האם מישהו יודע בצורה מוסמכת מה הרשויות החליטו לגבי איסור או אישור נסיעת אופנועים בנתיבי התחבורה הציבורית בתל אביב , משהו מוסמך ולא שמועות במידה וכן נא לפרט לטובת כלל הרוכבים - תודה
נערך לאחרונה על ידי zzaa; 01-03-2017 בשעה 08:50. סיבה: טעות
יש נת''צים בתל אביב שכתוב בהם בצורה די מפורשת שדו''גיז יכולים לנסוע בהם. אני מניח שאלו הם היחידים שמותר לנסוע בהם בצורה מפורשת, האחרים הם פונקציה של מצב הרוח של השוטר שיתפוס אותך.
מנצל את השירשור
מי יודע מה הדין של המצלמות נת"צ בכביש החוף מנתניה להרצליה
למישהו יש מידע האם מותר לאופנועים לנוע בנת"צ או לא.
ואם יש מי שיודע דבר ,האם המצלמות כבר מבצעיות?
תודה
מנתניה להרצליה, הנת"צ הוא אך ורק לתחבורה ציבורית וגם זה תחום בשעות מסוימות.
מעבר לשעות אלו אסור לכל כלי רכב (גם לא לתחבורה ציבורית) לנסוע בנתיב הזה. לאחר השעות הספציפיות לתחבורה ציבורית, הנתיב הופך לשול.
אני לא מבין מי בכלל נתן את האישור לנתיב הכל כך מסוכן זה.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
צודק נתיב מאוד מסוכן !
בעבר היה שוליים והיה לנו משתמשי 2 גלגלים מאוד כיף.
עכשיו הפכו אותו לנתיב מסוכן שבו אסור לנו לנוע. מאוד מאוד מעצבן.
ידוע שבשוליים אסור לנוע. אבל זה לא נאכף לפחות לא בכביש החוף בעשור האחרון.
מישהו יודע אם המצלמות החלו לעבוד או עדיין בהרצה?
עכשיו תבחר. שול ונת"צ בבוקר על חשבון נתיב תנועה או המצב הקיים. ואתה מוזמן לשאול את חברינו שבפחיות.
היכן באילון יש נת"צ בשעות הערב?
הנת"צ היחידי שאני מודע לו הוא ממחלף חולות ועד כמעט קיבוץ גלויות באילון צפון. גם זה רק בשעות הבוקר.
הנת"צ בין מחלף קיבוץ גלויות למחלף חולון הוא לא ממש חלק מאילון דרום.
איללכא...וסובבו בגז
זה לא ענין של בחירה שלי. אני די מתפלא שעוד לא נהרג שם אף אחד.
בשעות שהנתיב הוא שול, רכב יכול לעצור בצד עם פנצ'ר או רוכב אופנוע יעצור להשתין. עם כל זאת אין בעיה.
הבעיה היא עם נהגים שלא קוראים או לא רוצים לקרוא את השלטים ונוסעים בנתיב הזה במהירויות גבוהות ומתיחסים אליו לנתיב נסיעה לכל דבר.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
מי שנתן את האישור הזה דווקא חושב בצורה מאוד חכמה.
בשעות שהשול הופך לנתיב תחבורה ציבורית, התנועה בשאר הנתיבים כמעט ועומדת. ובשעות האלה המהירות בו מוגבלת ל 50 קמ"ש.
אין כמעט דרך טובה יותר לעודד תחבורה ציבורית מלתת לאוטובוס לעבור בזמן שכולם עומדים בפקק.
מה הקשר בין עבריינים שעוקפים מהשוליים (נהגים ורוכבים שלא בזמן עומס) לנת"צ?
ואגב, גם לך עם אופנוע אסור לרכב בשוליים/לעצור להשתין.
יש הנחיית העלמת עין, לא יותר.
אני לא יודע מאיפה הבאת את השטות של האין אכיפה בעשור האחרון. אלא אם כן משום מה אתה משתמש במושג הזה לחודשים, שזה בהחלט תמוהה, אבל עדיין שטות.
אסור לנסוע בנת"צ אלא אם כן בשלט יש היתר מיוחד. (רכב של 4+, אופנוע ושעות מסוימות)
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
אני מניח שהוא התכוון שמי שחשב ואישר את הנת''צ/שול הזה, השתמש בדוגמאות מהיבשת הישנה לכך שהעסק הזה עובד, אבל כנראה שהוא לא באמת האמין שכאן זה אירופה, ועשה את זה כדי לחסוך כמה שקלים (ואולי בכלל לשלשל לכיסו איזו מעטפה) על סלילה של נתיב נוסף.