עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: נסיעת דו"ג בנתיבי תחבורה ציבוריים

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    66

    נסיעת דו"ג בנתיבי תחבורה ציבוריים

    האם מישהו יודע בצורה מוסמכת מה הרשויות החליטו לגבי איסור או אישור נסיעת אופנועים בנתיבי התחבורה הציבורית בתל אביב , משהו מוסמך ולא שמועות במידה וכן נא לפרט לטובת כלל הרוכבים - תודה
    נערך לאחרונה על ידי zzaa; 01-03-2017 בשעה 08:50. סיבה: טעות

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    יש נת''צים בתל אביב שכתוב בהם בצורה די מפורשת שדו''גיז יכולים לנסוע בהם. אני מניח שאלו הם היחידים שמותר לנסוע בהם בצורה מפורשת, האחרים הם פונקציה של מצב הרוח של השוטר שיתפוס אותך.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מנצל את השירשור
    מי יודע מה הדין של המצלמות נת"צ בכביש החוף מנתניה להרצליה
    למישהו יש מידע האם מותר לאופנועים לנוע בנת"צ או לא.
    ואם יש מי שיודע דבר ,האם המצלמות כבר מבצעיות?
    תודה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    מנתניה להרצליה, הנת"צ הוא אך ורק לתחבורה ציבורית וגם זה תחום בשעות מסוימות.
    מעבר לשעות אלו אסור לכל כלי רכב (גם לא לתחבורה ציבורית) לנסוע בנתיב הזה. לאחר השעות הספציפיות לתחבורה ציבורית, הנתיב הופך לשול.
    אני לא מבין מי בכלל נתן את האישור לנתיב הכל כך מסוכן זה.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    מנתניה להרצליה, הנת"צ הוא אך ורק לתחבורה ציבורית וגם זה תחום בשעות מסוימות.
    מעבר לשעות אלו אסור לכל כלי רכב (גם לא לתחבורה ציבורית) לנסוע בנתיב הזה. לאחר השעות הספציפיות לתחבורה ציבורית, הנתיב הופך לשול.
    אני לא מבין מי בכלל נתן את האישור לנתיב הכל כך מסוכן זה.
    החוק נשמע תלוש מהמציאות.
    אני נוסע באיילון ובשעות הערב הנתיב הציבורי הוא פשוט נתיב. עמוס בדיוק כמו שאר הנתיבים.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    צודק נתיב מאוד מסוכן !
    בעבר היה שוליים והיה לנו משתמשי 2 גלגלים מאוד כיף.
    עכשיו הפכו אותו לנתיב מסוכן שבו אסור לנו לנוע. מאוד מאוד מעצבן.
    ידוע שבשוליים אסור לנוע. אבל זה לא נאכף לפחות לא בכביש החוף בעשור האחרון.
    מישהו יודע אם המצלמות החלו לעבוד או עדיין בהרצה?

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    צודק נתיב מאוד מסוכן !
    בעבר היה שוליים והיה לנו משתמשי 2 גלגלים מאוד כיף.
    עכשיו הפכו אותו לנתיב מסוכן שבו אסור לנו לנוע. מאוד מאוד מעצבן.
    ידוע שבשוליים אסור לנוע. אבל זה לא נאכף לפחות לא בכביש החוף בעשור האחרון.
    מישהו יודע אם המצלמות החלו לעבוד או עדיין בהרצה?
    נכון לתחילת השבוע עדיין לא עובדות.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    מנתניה להרצליה, הנת"צ הוא אך ורק לתחבורה ציבורית וגם זה תחום בשעות מסוימות.
    מעבר לשעות אלו אסור לכל כלי רכב (גם לא לתחבורה ציבורית) לנסוע בנתיב הזה. לאחר השעות הספציפיות לתחבורה ציבורית, הנתיב הופך לשול.
    אני לא מבין מי בכלל נתן את האישור לנתיב הכל כך מסוכן זה.
    עכשיו תבחר. שול ונת"צ בבוקר על חשבון נתיב תנועה או המצב הקיים. ואתה מוזמן לשאול את חברינו שבפחיות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    החוק נשמע תלוש מהמציאות.
    אני נוסע באיילון ובשעות הערב הנתיב הציבורי הוא פשוט נתיב. עמוס בדיוק כמו שאר הנתיבים.
    היכן באילון יש נת"צ בשעות הערב?
    הנת"צ היחידי שאני מודע לו הוא ממחלף חולות ועד כמעט קיבוץ גלויות באילון צפון. גם זה רק בשעות הבוקר.
    הנת"צ בין מחלף קיבוץ גלויות למחלף חולון הוא לא ממש חלק מאילון דרום.

    איללכא...וסובבו בגז

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    עכשיו תבחר. שול ונת"צ בבוקר על חשבון נתיב תנועה או המצב הקיים. ואתה מוזמן לשאול את חברינו שבפחיות.
    זה לא ענין של בחירה שלי. אני די מתפלא שעוד לא נהרג שם אף אחד.
    בשעות שהנתיב הוא שול, רכב יכול לעצור בצד עם פנצ'ר או רוכב אופנוע יעצור להשתין. עם כל זאת אין בעיה.
    הבעיה היא עם נהגים שלא קוראים או לא רוצים לקרוא את השלטים ונוסעים בנתיב הזה במהירויות גבוהות ומתיחסים אליו לנתיב נסיעה לכל דבר.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    128
    לצערי ולמרות כל השמועות שמתרוצצות וכל הכתבות שמתפרסמות,
    אין אפשרות לדו גלגלי להשתמש בנת"צ למעט מקומות בהם כתוב במפורש בשלט- "גם לאופנועים" או "כולל אופנועים".

    כמובן שההחלטה (לפחות במדינת תל אביב) היא כן לאפשר בכל הנת"צים, אבל נמתין עוד קצת להסדרת העניין באופן רשמי.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    טוב אני אסתום. אתן לערן השני לענות, למרות זאת הוא 1100, אני כולה 99i

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    מנתניה להרצליה, הנת"צ הוא אך ורק לתחבורה ציבורית וגם זה תחום בשעות מסוימות.
    מעבר לשעות אלו אסור לכל כלי רכב (גם לא לתחבורה ציבורית) לנסוע בנתיב הזה. לאחר השעות הספציפיות לתחבורה ציבורית, הנתיב הופך לשול.
    אני לא מבין מי בכלל נתן את האישור לנתיב הכל כך מסוכן זה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    זה לא ענין של בחירה שלי. אני די מתפלא שעוד לא נהרג שם אף אחד.
    בשעות שהנתיב הוא שול, רכב יכול לעצור בצד עם פנצ'ר או רוכב אופנוע יעצור להשתין. עם כל זאת אין בעיה.
    הבעיה היא עם נהגים שלא קוראים או לא רוצים לקרוא את השלטים ונוסעים בנתיב הזה במהירויות גבוהות ומתיחסים אליו לנתיב נסיעה לכל דבר.
    מי שנתן את האישור הזה דווקא חושב בצורה מאוד חכמה.
    בשעות שהשול הופך לנתיב תחבורה ציבורית, התנועה בשאר הנתיבים כמעט ועומדת. ובשעות האלה המהירות בו מוגבלת ל 50 קמ"ש.
    אין כמעט דרך טובה יותר לעודד תחבורה ציבורית מלתת לאוטובוס לעבור בזמן שכולם עומדים בפקק.

    מה הקשר בין עבריינים שעוקפים מהשוליים (נהגים ורוכבים שלא בזמן עומס) לנת"צ?

    ואגב, גם לך עם אופנוע אסור לרכב בשוליים/לעצור להשתין.
    יש הנחיית העלמת עין, לא יותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    צודק נתיב מאוד מסוכן !
    בעבר היה שוליים והיה לנו משתמשי 2 גלגלים מאוד כיף.
    עכשיו הפכו אותו לנתיב מסוכן שבו אסור לנו לנוע. מאוד מאוד מעצבן.
    ידוע שבשוליים אסור לנוע. אבל זה לא נאכף לפחות לא בכביש החוף בעשור האחרון.
    מישהו יודע אם המצלמות החלו לעבוד או עדיין בהרצה?
    אני לא יודע מאיפה הבאת את השטות של האין אכיפה בעשור האחרון. אלא אם כן משום מה אתה משתמש במושג הזה לחודשים, שזה בהחלט תמוהה, אבל עדיין שטות.



    ציטוט נכתב במקור על ידי zzaa צפיה בהודעה
    האם מישהו יודע בצורה מוסמכת מה הרשויות החליטו לגבי איסור או אישור נסיעת אופנועים בנתיבי התחבורה הציבורית בתל אביב , משהו מוסמך ולא שמועות במידה וכן נא לפרט לטובת כלל הרוכבים - תודה
    אסור לנסוע בנת"צ אלא אם כן בשלט יש היתר מיוחד. (רכב של 4+, אופנוע ושעות מסוימות)

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי חחח צפיה בהודעה
    מי שנתן את האישור הזה דווקא חושב בצורה מאוד חכמה.
    בשעות שהשול הופך לנתיב תחבורה ציבורית, התנועה בשאר הנתיבים כמעט ועומדת. ובשעות האלה המהירות בו מוגבלת ל 50 קמ"ש.
    אין כמעט דרך טובה יותר לעודד תחבורה ציבורית מלתת לאוטובוס לעבור בזמן שכולם עומדים בפקק.
    מה הקשר בין עבריינים שעוקפים מהשוליים (נהגים ורוכבים שלא בזמן עומס) לנת"צ?
    ואגב, גם לך עם אופנוע אסור לרכב בשוליים/לעצור להשתין.
    יש הנחיית העלמת עין, לא יותר.
    אין לי כלום נגד העדפה של תחבורה ציבורית. ספציפית בנת"צ בכביש החוף בין נתניה להרצליה נוסעים רכבים במהירות ככל נתיב בשעות שהוא שול.
    תחשוב על מישהו שנאלץ לעצור בשול ומגיע רכב שנוסע בנתיב הזה.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    אני לא מבין מי בכלל נתן את האישור לנתיב הכל כך מסוכן זה.
    התכוונתי לכתוב שהוא חשב שפה זה אירופה ולכן תרבות הנהיגה מאפשרת כזה מצב.
    במחשבה שניה, יותר הגיוני שהוא לא חשב בכלל, רק שהוא חסך כמה שקלים על נתיב נוסף...

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    התכוונתי לכתוב שהוא חשב שפה זה אירופה ולכן תרבות הנהיגה מאפשרת כזה מצב.
    במחשבה שניה, יותר הגיוני שהוא לא חשב בכלל, רק שהוא חסך כמה שקלים על נתיב נוסף...
    אשמח אם תסביר-כי אם יש לך משהו מנומק להגיד-סבבה, לך תדע אולי אצליח להבין אותך.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אני מניח שהוא התכוון שמי שחשב ואישר את הנת''צ/שול הזה, השתמש בדוגמאות מהיבשת הישנה לכך שהעסק הזה עובד, אבל כנראה שהוא לא באמת האמין שכאן זה אירופה, ועשה את זה כדי לחסוך כמה שקלים (ואולי בכלל לשלשל לכיסו איזו מעטפה) על סלילה של נתיב נוסף.

אשכולות דומים

  1. אושרה נסיעת דו-גלגלי בנת"צים בתל-אביב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-11-2016, 14:13
  2. הניסוי הצליח – נסיעת דו-גלגלי בנת"צ תותר בקרוב!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-06-2016, 20:15
  3. אופנוע כאמצעי תחבורה יחיד, ועוד שאלות
    על ידי YonathanZ בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-03-2016, 06:23
  4. נסיעת דו-גלגלי בנת"צ - שימו לב!
    על ידי Shasha127 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 19:46
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 10:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO