לגבי תחזוקה - זה נכון שהאחזקה השותפת של אופנוע דו שימושי היא לא גבוהה כמו האחזקה של הסופרספורט שלך ולא כמו של אופנוע אנדורו מקצועי.
לגבי ביצועי הכביש לעומת השטח. הבנת נכון. אי אפשר לאכול את 2 הציפורים במכה. אפשר לנסות ע"י דו שימושי קרבי (wr250r drz400s crf250l) וכו'...
אני רכבתי על הדרוזי 4 שנים ונהנתי ממנו בטירוף!!!! אבל ברגע שנסיעות השטח שלי הצטצמו ובכך כבר עברתי לצמיגים 50/50 הבנתי שזה כבר לא זה והחלפתי לאופנוע כביש
ואז רק הבנתי כמה לא נהנתי עם הדרוזי בכביש ועל כמה ויתרתי בשביל החוויה בשטח!
שלא תבין אותי לא נכון אני חולה על אופנועי שטח ומאוד מאמין בדו"ש. אבל צריך להבין מה מפסידים ומה מרוויחים
אפשר להתסכל על האופנעים האלה ב2 זוגות משקפיים שונות! שחורות = אופנוע לא טוב לכביש וכבד וחלש לשטח. ורודות = אפשר גם להגיע ממקום למקום בכביש וגם לרכב בשטח![]()