טוווובבב...
אז, צילינדר זה המעטפת של הבוכנה והוא זה שמעביר את החום החוצה. ברור שהחום (העקרי.. אני מפחד שתתחיל לחפור לי גם על החיכוך במנוע)מתחיל מהפיצוץ בתא השרפה.
כל הנושא של מרווחים במנוע זה סיפור אחר לגמרי, וכן צריכת דלק ויחס דחיסה. נראה לי שיש לך ערבוביה בין 2 פעימות ל4.
שוב אני רוצה להזכיר שהכול יורד לעלויות, ברור שמנוע קירור אוויר מיועד לשוק זול יותר ולכן המנוע יהיה פחות איכותי.
אני מכיר מנועי 2 פעימות מקוררי אוויר עם מרווחים מינימלים, יחס דחיסה מפגר, והספק מטורף ללא קירטושים ונעליים.
ושוב... אותו מנוע מגיע גם בגירסת קירור מים עם יותר..(וכמובן עם יותר.. ויותר יקר)
Justins-RD350-2.jpg