עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 58 מ 58

אשכול: קירור אוויר ושמן

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כמה מהם יש מזגן ושלל מערכות חשמל ? לא אמרתי שלא קיים פשוט יש הרבה יותר מגבלות לשים קירור אוויר ברכב מאשר באופנוע לכן אתה רואה שקירור אוויר היה נפוץ מאד באופנועים והיום בירידה בגלל תקנות זיהום אוויר.
    גם מנוע מקורר נוזל מתחמם לא מעט כשהוא בחלל סגור,הבעיה המרכזית של קירור אוויר לא הייתה ההתחממות אלא הניצולת.
    ככל שסוחבים יותר משקל צריך מנוע יותר יעיל בשביל לא לזרוק מלא דלק וחום מיותר לעולם החיצון,כשמדובר בנשיאת משקלים כבדים קירור אוויר יבזבז הרבה מאוד דלק,בניגוד לאופנוע או קטנוע במשקלים זעומים ששם זה לא באמת משנה - בקטנוע בטוח לא באופנוע יותר משמעותי.

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    גם מנוע מקורר נוזל מתחמם לא מעט כשהוא בחלל סגור,הבעיה המרכזית של קירור אוויר לא הייתה ההתחממות אלא הניצולת.
    ככל שסוחבים יותר משקל צריך מנוע יותר יעיל בשביל לא לזרוק מלא דלק וחום מיותר לעולם החיצון,כשמדובר בנשיאת משקלים כבדים קירור אוויר יבזבז הרבה מאוד דלק,בניגוד לאופנוע או קטנוע במשקלים זעומים ששם זה לא באמת משנה - בקטנוע בטוח לא באופנוע יותר משמעותי.
    מנוע מקורר נוזל מקבל קירור שמובל עליו מאיזור פתוח (הרדיאטור) לכן ההבדל אם הוא בחלל סגור או פתוח (המנוע עצמו) לא משנה הרבה.

    רוב מנועי קירור האויר באופנועים הם דווקא בעלי מומנט גבוה ככה שהם טובים לסחיבת משקלים אבל לא פיתחו אותם לרכבים בגלל בעיות אחרות שהזכרתי

  3. #48
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מנוע מקורר נוזל מקבל קירור שמובל עליו מאיזור פתוח (הרדיאטור) לכן ההבדל אם הוא בחלל סגור או פתוח (המנוע עצמו) לא משנה הרבה.

    רוב מנועי קירור האויר באופנועים הם דווקא בעלי מומנט גבוה ככה שהם טובים לסחיבת משקלים אבל לא פיתחו אותם לרכבים בגלל בעיות אחרות שהזכרתי
    אז למה כל הגנרטורים והמשאבות שזה פשוט מנוע כמו שהוא עם כלוב מגן פשוט וקטן שלא תדחוף אצבע למנוע הם עם קירור נוזל? הרי המנוע כמו שהוא בחוץ למה לא קירור אוויר וונטה פשוטה? למה כל התסבוכת של ראדיאטור ומשאבה מים ומה לא.
    יש להם אוויר מכל מקום אפשרי...

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מנוע מקורר נוזל מקבל קירור שמובל עליו מאיזור פתוח (הרדיאטור) לכן ההבדל אם הוא בחלל סגור או פתוח (המנוע עצמו) לא משנה הרבה.

    רוב מנועי קירור האויר באופנועים הם דווקא בעלי מומנט גבוה ככה שהם טובים לסחיבת משקלים אבל לא פיתחו אותם לרכבים בגלל בעיות אחרות שהזכרתי
    גם מנוע מקורר אוויר מקבל קירור שמובל אליו מאזור פתוח,תשים לב איך זה בנוי בקטנועים זו דוגמה טובה לאיך שמים מנוע מקורר אוויר בחלל סגור,כמעט.

  5. #50
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    נ
    Miki
    הגדלת ראדיאטור שמן תעזור חד משמעית השאלה זה בכמה זה ישפיע על כמות השמן, אגב זה שידרוג ידוע בקרב הבאנדיטים שמגדילים ראדיאטור שמן מקורי וזה עוזר מאוד בקירור המנוע
    Sent from my m3 note using Tapatalk
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רוב מנועי קירור האויר באופנועים הם דווקא בעלי מומנט גבוה ככה שהם טובים לסחיבת משקלים אבל לא פיתחו אותם לרכבים בגלל בעיות אחרות שהזכרתי אכן, המומנט אצלי גבוה מאוד יחסית לכל אופנוע שתבחר. 17.1 קג"מ http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...20cus%2008.htm
    השרשור הזה מתפתח (כרגיל ) לצדדים מעניינים מאוד.
    לכן, אקח עוד צעד קדימה ... נניח שאחליט להגדיל את הרדיאטור , ואמצא מוסך נורמלי שגם יודע לעשות את זה (אם אתם מכירים ספרו לי ) ... אצלי מדובר במנוע עם עוקה יבשה. האם משנה לצורך העניין עוקה יבשה או מנוע עם קרטר שמן ? האם יש להוסיף מאוורר לרדיאטור ?
    הייתי מגדיל את הרדיאטור אם הייתי יודע בוודאות שני דברים :
    א. שזה לא מסכן לי את המנוע...
    ב. שיש מכונאי שיודע לעשות את זה לאופנוע הספציפי שלי...

    בעייה נוספת שיש לי בגלל החום הרב, היא מחשב ניהול המנוע המצוי מתחת למושב הנהג בצמוד לצילינדר האחורי שמן הסתם פולט כמויות מוטרפות של חום... מדובר בחלל קטן , מיני תנור ... אין לי ספק שבקיץ החום משבש לחלוטין את פעולת מחשב המנוע עד כדי קרטוע קשה.
    אצלי מורכב PC, אני תוהה .... האם הוא יודע להתמודד עם זיופים בגלל חום המנוע ? מצד שני, אני חושב שאין לו שום אינדיקציה שהמנוע מתחמם מאוד.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אז למה כל הגנרטורים והמשאבות שזה פשוט מנוע כמו שהוא עם כלוב מגן פשוט וקטן שלא תדחוף אצבע למנוע הם עם קירור נוזל? הרי המנוע כמו שהוא בחוץ למה לא קירור אוויר וונטה פשוטה? למה כל התסבוכת של ראדיאטור ומשאבה מים ומה לא.
    יש להם אוויר מכל מקום אפשרי...

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    לא כולם, גנרטורים מקוררי אוויר עדיין נמכרים במקביל למקוררי נוזל.
    אבל שוב לא אמרתי באף מקום שקירור אוויר יותר טוב מקרור מים, אבל החסרונות שלו כמו צריכת דלק גבוהה שהזכרת לא נכונים והכחדת מנועי קירור האוויר ברובה מגיעה מהקושי להכניס אותם לתקנות זיהום האוויר.
    כמו שיש עכשיו התפתחויות בתחום הדו פעימתי שחשבו שמת גם מנועי קירור האוויר יכולים לחזור בורסיה קצת שונה.




    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    גם מנוע מקורר אוויר מקבל קירור שמובל אליו מאזור פתוח,תשים לב איך זה בנוי בקטנועים זו דוגמה טובה לאיך שמים מנוע מקורר אוויר בחלל סגור,כמעט.
    כמו שאמרתי על קטנוע אין צרכנים כבדים לכן אפשר להסתדר עם מניפה ובנוסף מדובר מלכתחילה במנועים קטנים.

  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    השרשור הזה מתפתח (כרגיל ) לצדדים מעניינים מאוד.
    לכן, אקח עוד צעד קדימה ... נניח שאחליט להגדיל את הרדיאטור , ואמצא מוסך נורמלי שגם יודע לעשות את זה (אם אתם מכירים ספרו לי ) ... אצלי מדובר במנוע עם עוקה יבשה. האם משנה לצורך העניין עוקה יבשה או מנוע עם קרטר שמן ? האם יש להוסיף מאוורר לרדיאטור ?
    הייתי מגדיל את הרדיאטור אם הייתי יודע בוודאות שני דברים :
    א. שזה לא מסכן לי את המנוע...
    ב. שיש מכונאי שיודע לעשות את זה לאופנוע הספציפי שלי...

    בעייה נוספת שיש לי בגלל החום הרב, היא מחשב ניהול המנוע המצוי מתחת למושב הנהג בצמוד לצילינדר האחורי שמן הסתם פולט כמויות מוטרפות של חום... מדובר בחלל קטן , מיני תנור ... אין לי ספק שבקיץ החום משבש לחלוטין את פעולת מחשב המנוע עד כדי קרטוע קשה.
    אצלי מורכב PC, אני תוהה .... האם הוא יודע להתמודד עם זיופים בגלל חום המנוע ? מצד שני, אני חושב שאין לו שום אינדיקציה שהמנוע מתחמם מאוד.
    אתה צריך להבדיל מהחום שנפלט עליך לבין החום האמיתי של המנוע, זה שלך חם לא אומר שהמנוע בטמפרטורה מטורפת שלא אמורה להיות (אגב מנועי קירור אוויר חדישים יכבו את עצמם עם הטמפרטורה גבוהה מידי)

    לגבי הPC אם יש קירטועים בגלל שהECU מתחמם יתר על המידה (לא שמעתי על כזה דבר) הPC לא יכול לצפות אותם ולתקן כי אלו אם קיימים בגלל התחממות יתר של אלקטרוניקה יהיו הפרעות באותות להזרקה ולא קשורים לקריאות מחיישנים (שאת זה הPC יכול לתקן)

  8. #53
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ידידי אני לא מדבר על גנרטור פקפק אני מדבר על 6000 סמ"ק 6 בשורה דיזל ויותר גדולים כולם לחלוטין מקוררי נוזל.

    הפקפקים הקטנים הם מקוררי אוויר

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #54
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    הלכתם רחוק מדי. אם מישהו מוצא ערכה קירור שמן לקטנועים - כזה שמתחבר לפתח ריקון שמן עם המצנן וכו'
    אשמח לשמוע. משהו מהסוג הזה:

    http://www.ebay.com/itm/ALL-KANDI-15...dU06d9&vxp=mtr

    רק במחיר סביר כמובן.
    תודה

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כמו שאמרתי על קטנוע אין צרכנים כבדים לכן אפשר להסתדר עם מניפה ובנוסף מדובר מלכתחילה במנועים קטנים.
    מנוע חיפושית מקורר אוויר עם מדחס למזגן.


    ערכת מזגן לחיפושית
    https://vwparts.aircooled.net/Air-Co...-bug-black.htm
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 20-03-2017 בשעה 10:15.

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מנוע חיפושית מקורר אוויר עם מדחס למזגן.


    ערכת מזגן לחיפושית
    https://vwparts.aircooled.net/Air-Co...-bug-black.htm
    אני מניח שיש גם עם טורבו וNOS אבל עדיין...

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בקיצור זה אפשרי וזה סותר את מה שאתה אומר.
    יש פתרונות קירור למנוע מקורר אוויר כשהוא בחלל סגור ואפשר לשים מה שתרצה, כמעט אבל זה מנוע לא מנוצל וזו הסיבה שלא רואים אותו בנפחים גדולים או ברכבים כבדים או משפחתיים.

  13. #58
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בקיצור זה אפשרי וזה סותר את מה שאתה אומר.
    יש פתרונות קירור למנוע מקורר אוויר כשהוא בחלל סגור ואפשר לשים מה שתרצה, כמעט אבל זה מנוע לא מנוצל וזו הסיבה שלא רואים אותו בנפחים גדולים או ברכבים כבדים או משפחתיים.
    גם לרכב שלי יש טיונרים שיעלו את המומנט מ420 לכמעט 500 נ"מ רק חבל שתיבת ההילוכים לא תומכת במומנט כזה אבל זה לא מפריע לאנשים לעשות את זה.
    בקיצור לא סותר כלום

אשכולות דומים

  1. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 21:49
  2. אפוד קירור
    על ידי matanbar26 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 17:04
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  4. בחירת נוזל קירור
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 01:45
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 11:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO