ציינת אופנועים טובים ומתאימים... לדעתי שווה לך לבדוק את ה gs800 של bmw ... או טראנסאלפ של הונדה אבל הכי טוב תגיע לסוכניות או ״ חנויות ״ של אופנועים תתרשם , תשב עליהם ואולי תקבל גם נסיעת מבחן ...בסוף תמצא את הנכון ( בעזרת הלב )
בהצלחה
בן 40, רוכב כשנה על cb500x,בעל ממדי גוף גדולים, 1.90 גובה, נסיון רכיבה כ 10000 קמ פלוס כל הקורסים של רכיבה האפשריים.
מתלבט למה לעבור ? אמרו לי שהאדוונצרים הגדולים כמו מולטיסטראדה או xr, מחוץ לליגה שלי, נשמע לי הגיוני. מחפש כלי עם גובה מושב של 850 ומעלה, שוקל טרייסר 900, מולטיסטראדה 950 או ויסטרום 1000. לא מחפש שטח, נוטה יותר לישיבה זקופה עם אופי ספורטיבי, האם מתאימים ? יש רעיונות והמלצות נוספים ? לא רוצה לעבור את ה 100 אשח בחדשים ולא מעוניין באופנועים ישנים ללא abs וכל המערכות סיוע אלקטרוניות, אופנועים בני שנה שנתיים רלוונטיים. רעיונות נוספים ?
ציינת אופנועים טובים ומתאימים... לדעתי שווה לך לבדוק את ה gs800 של bmw ... או טראנסאלפ של הונדה אבל הכי טוב תגיע לסוכניות או ״ חנויות ״ של אופנועים תתרשם , תשב עליהם ואולי תקבל גם נסיעת מבחן ...בסוף תמצא את הנכון ( בעזרת הלב )
בהצלחה
בעל נתונים דומים ורוכב על ויסטרום 650. חושב שהוא יהיה לך אחלה מדרגת ביניים בעלויות שפויות.
אם אני לא טועה גובה המושב 840-845
Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk
קח רכיבת ניסיון על ורסיס אלף
נשמע שאתה מספיק שקול כדי להתייחס לליטרים שציינת בכבוד הראוי. אם כך, כנראה שתסתדר איתם, למרות שאני חושב שעדיף לך להמשיך ללמוד על כלים מתונים יותר.
מבין הכלים שציינת, אני הייתי הולך על המולטיסטראדה 950, מן הסתם...
אז אם אתה בכל זאת לא מרגיש מוכן לליטר - לך על משהו מתון יותר, כגון הויסטרום 650 (אופנוע מעולה, וללא ספק קפיצת מדרגה מההונדה שברשותך) או ב.מ.וו F700/800GS טווין.
אם את הרוצה ליטר, אבל כזה שיהיה מתון יותר מה-MT-09 טרייסר והדוקאטי - תשקול ויסטרום 1000 או סופר-טנרה 1200. קח בחשבון שהם כבדים.
דווקא הורסיס 1000 שהמליצו לך עליו נשמע לי כבחירה לא מוצלחת במיוחד. שילוב של משקל גבוה ומנוע 4 בשורה עלול להקשות עליך יותר מידי, בכל זאת הניסיון שלך עדיין לא רב.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
למה CB500X ? בקטגורייה של A1 זה היה האופנוע כניסה הכי שפוי מבחינת עלות-תועלת, לא מצאתי חבילה יותר מאוזנת וסלחנית. מעולם לא אהבתי אותו אלא הוא לא יותר מכלי לצבירת נסיון, הייתי מחליף אותו בהרבה מאוד כלים אך מחירם היה גבוה משמעותית וככלי ביניים לא מצאתי את ההגיון לכך.
מה הייתי רוצה זו שאלה טובה, ראשית הרבה הרבה יותר כוח, ההונדה עובד קשה מאוד כדי לעמוד בקצב שאני דורש ממנו, ממש קשה, הייתי שמח לעוד גובה מושב, למיגון רוח הרבה יותר טוב ובעיקר מלהתרגש מהכלי בכל נסיעה, כי בסופו של יום אני רוכב כי אני רוצה ולא כי אני חייב.
תודה על התשובה המפורטת.
לא חושב שאמרתי שאני לא מוכן לליטר, כך יעצו לי "יודעי דבר", אני שואל כי יתכן שהם טועים.
בעוונותי רכבתי על הויסטרום, רכיבה קצרה יש להודות, אופנוע מצויין, אבל, אני חושב שאני מהר מאוד ארצה קצת יותר. הרבה יותר.
חייב לומר שמכל משפחת הב.מ.וו, היחידי שאני מתחבר אליו זה ה XR. בעלות עליו או על מולטיסטראדה 1200 זו המטרה.
נתקלתי בכלי של אוגוסטה, על הנייר, וואוו, יש משהו שיכול להמליץ או לשפוך אור ?
אני שוקל לקנות CB500X ובעל מימדים דומים לשלך....לא כדאי?