יופי של כתבה.
כמה שאלות אביעד:
ניסית להרכיב עליו ולראות איך ההרגשה מבחינתך ומבחינת המורכב?
ואני לא ממש עוקב אחרי R1M אבל הקוויקשיפטר שם לא אמור להוריד ולהעלות הילוכים?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
הימאהה MT-10 מקבל ל-2017 כמה שיפורים, אבל גם שתי גרסאות נוספות - SP ספורטיבית יותר וטורר תיורית יותר; איזה אופנוע משובח!
http://fullgaz.co.il/?p=120138
![]()
יופי של כתבה.
כמה שאלות אביעד:
ניסית להרכיב עליו ולראות איך ההרגשה מבחינתך ומבחינת המורכב?
ואני לא ממש עוקב אחרי R1M אבל הקוויקשיפטר שם לא אמור להוריד ולהעלות הילוכים?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
הרכבתי, אבל קטע קצר ומנהלתי. לא נתתי גז.
על פניו מרגיש מצוין לשנינו. נוח ומרווח.
אם אני זוכר נכון גם ב-R1M הקוויקשיפטר פועל רק בהעלאת הילוכים.
חבל. כבר יש מצערות חשמליות. צריך רק להרכיב חיישן דו-כיווני במקום חד כיווני, וכל השאר זה תכנות. לא מסובך.
אולי הם משאירים את זה לשנה הבאה...
אין ספק ש-MT10 מהווה חבילה מרשימה ואף משתלמת ביחס למתחרות. עם זאת, לטעמי הוא מעט אנמי במראה (לא מדבר על טיב עיצוב) ועדין חסר לו השיק שגורם למתחרות להיות נחשקות. משהו בו פשוט טכני מידי כמו 911 או סקייליין GTR. אתה יודע מה עומד מולך - מעריך, אוהב ומכבד אבל אתה לא מזיל ריר...