עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: צריכת דלק גבוהה-גרנד דינק 250

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20

    צריכת דלק גבוהה-גרנד דינק 250

    חברה הקטנוע שותה דלק בכמות לא הגיונית בעליל 1 ל 15 .
    עבר טיפול בפילטרים מקוריים ובשמנים איכותיים ? מה יכולה להיות הסיבה לכך ?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    תשמע, זה קשה לדעת בדיוק. לפעמים אפילו אם לא ניפחת לחץ אוויר נכון בצמיגים זה יכול לגרום לכך. או שזה יכול להיות משהו במשאבת דלק. אם תלך למוסך לבדיקה על כך, תדע בדיוק מאיפה זה נובע. ואתה צריך גם לוודא שהוא לא אוכל שמן, כי זה גם יכול להיות מלווה בכך. אבל בבדיקת מוסך זה יילך לך יותר טוב, ותקבל תשובה יותר מדויקת ונקודתית.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    הוא נוסע טוב? או מגמגם?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    משאבת דלק זו בטוח לא כי היא או בונה לחץ או לא אין קשר בינה לבין צריכת הדלק.
    אם כבר מזרק תפוס או דולף כן יעלה צריכת דלק ויגרום לבעיות של תערובת עשירה.

    נתחיל בדבר הפשוט יותר זה מוזרק או קרבורטור?

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    משאבת דלק זו בטוח לא כי היא או בונה לחץ או לא אין קשר בינה לבין צריכת הדלק.
    אם כבר מזרק תפוס או דולף כן יעלה צריכת דלק ויגרום לבעיות של תערובת עשירה.

    נתחיל בדבר הפשוט יותר זה מוזרק או קרבורטור?

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    מדובר בקרבורטור וצוק חשמלי . הכלי נוסע כמו שצריך .ממלא אוויר תמיד במידה הנכונה .

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני לא חזק בקרבורטורים אבל נשמע כמו כיוון קרבורטור

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    קרב' לא מכוון, גובה מצוף לא מכוון בקרב', סדק\חור במניפולד (הצינור שמחבר את הקרב' למנוע), פילטר אויר לא טוב, פלאג גמור, מנוע עייף.
    אלה האופציות, ואני חושב שזאת רק רשימה חלקית.
    עפ"י ניסוח השאלה, אין לך יותר מדי כלים ואפשרויות בשביל להתחיל לחפור לעומק ולבדוק את האפשרויות, אני טועה?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    קרב' לא מכוון, גובה מצוף לא מכוון בקרב', סדק\חור במניפולד (הצינור שמחבר את הקרב' למנוע), פילטר אויר לא טוב, פלאג גמור, מנוע עייף.
    אלה האופציות, ואני חושב שזאת רק רשימה חלקית.
    עפ"י ניסוח השאלה, אין לך יותר מדי כלים ואפשרויות בשביל להתחיל לחפור לעומק ולבדוק את האפשרויות, אני טועה?
    יש לי את הכלים הדרושים ביחד עם תמיכה מאנשים שמבינים עניין ואני גם פחות או יותר מבין על מה אתה מדבר איתי.
    ראשית , כדי לשלול אפשרויות הפילטר אויר הוחלף לחדש ומקורי. הפלאג הוחלף לחדש לפני פחות מחודש, המנוע לא נראה עייף ממה שאמר לי מכונאי כששמע אותו וגם לא צורך שמן .אם אתחיל בדברים הקטנים מאמין שנעלה על הבעיה.סדק במניפול לפי מה שזכור לי נראה תקין . בכל זאת אני אבדוק את העיניין הזה בנוסף .
    אם להתחיל עם כיוון קרב' , מהו הכיוון הנכון ?

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    עפ"י הסדר:
    לא מספיק להחליף את הפילטר - צריך לבדוק שהוא יושב טוב בתיבה, שהתיבה נסגרת ואוטמת אותו שם היטב. אני מניח שזה פילטר נייר אז אין צורך בשימון, אם יש עליו שמן - זה רע.
    פלאג צריך להוציא ולבדוק צבע והאם מפויח ועד כמה והאם מלא בשמן, זה גם נותן אינדיקציה על מצב התערובת והמנוע.
    "לא נראה עייף" זה הדבר הכי לא מכונאי שקראתי לאחרונה. קח שעון קומפרסיה ותבדוק קומפרסיה, אם יש לך קומפרסור - תבדוק גם לחץ הפוך.
    לפרק את הקרב', לנקות, לכוון גובה מצוף (צריכות להיות הוראות בספר הרכב - ספר מכונאים של הכלי), אחרי זה לכוון תערובת למצב "גנרי" (שוב - הוראות בספר רכב).

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    תבדוק את המחט על הדרך. זאת מחלה שלהם

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    23
    ..תבדוק שגלגלים מסתובבים חופשי ושהפרונט ישר..שניהם יכולים להקשות על הנסיעה...

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    אולי במקביל תתייעץ גם עם בעל מוסך על העניין של הקרבורטור? אמרתי לך בהתחלה, וכנראה לא רצית להקשיב. יש פה לא מעט אנשים בעלי ניסיון וידע בתחום אבל הפורום לא תחליף למוסך או התייעצות עם מוסך.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    - שלום לכולם,קוראים לי שמוליק ויש לי בעיה בקטנוע!

    - שלום שמוליק,הפורום אינו יכול להוות תחליף למוסך שעבר הכשרה מיוחדת אצל הרב דה קרבורטור והאדמור שליטא לאנטרנטור זצק"ל שרק הוא יוכל להוציא את השדים מהפלאג ויגרש הסמטוחה מהפילטר!
    כאן תוכל להתעניין במידות מגפיים ותכשירי ניקוי לקסדה.

    בברכה,סגרנו את הפורום הטכני.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-03-2017 בשעה 09:58.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ניצן84 העלה כאן מחלת דגם של מחט שנשחק בקרבורטור לדעתי תתחיל משם.

    נועם תראה איזה פרויקטים של שיפוץ מנועים עברו כאן בפורום.

    אם לפותח שרשור יש חוש טכני וזמן ורצון נשמח לעזור לו לאתר ולתקן את הבעיה כרגע יש קצת מידי מידע.

    עלו כאן הרבה כיוונים טובים, נחכה לתגובה על מצב החולה לאחר הבדיקות הנדרשות

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי noamkepf צפיה בהודעה
    אולי במקביל תתייעץ גם עם בעל מוסך על העניין של הקרבורטור? אמרתי לך בהתחלה, וכנראה לא רצית להקשיב. יש פה לא מעט אנשים בעלי ניסיון וידע בתחום אבל הפורום לא תחליף למוסך או התייעצות עם מוסך.
    אוקיי, החלקתי לך את ההודעה הקודמת, אבל על זאת לא אעבור.
    יש דרישה בפורום בכלל, אבל בפורום הטכני בפרט, שאומרת בקצרה "לא יודעים - לא עונים". משאר ההודעות שלך לא נראה שיש לך ניסיון שמצדיק כתיבה בפורום הטכני, אפילו לא בטוח שתוכל להצדיק או להפריך את הפמפום הקבוע ברדיו על הקשר (המוטל בספק באופנועים) בין הלחץ בצמיגים לחסכון בדלק. לכן, תעשה לעצמך ולכולם טובה ותעבור למצב "שקט" לפני שמישהו מהמנהלים מעביר אותך. תתעסק בלקרוא וללמוד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    תבדוק את המחט על הדרך. זאת מחלה שלהם
    פותח השרשור, הייתי מתחיל מהציטוט - רק שאני לא יודע אם אפשר לבדוק, רק להחליף.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ......
    שמע, גם אתה שכחת שכאן זה הפורום הטכני והבדיחות לרוב נשארות בחוץ.

אשכולות דומים

  1. פתיחת וריאטור - גרנד דינק
    על ידי ramiy בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-07-2019, 11:10
  2. מתי צריכת שמן היא מוגזמת?
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-08-2016, 14:05
  3. גרנד דינק 250 מגמגם בפתיחת גז
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-07-2016, 13:06
  4. החלפת נוזל קירור - גרנד דינק 250 (כ"ע)
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 14:15
  5. גרנד דינק 250 לא סוחב
    על ידי faitn11 בפורום פורום טכני
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 27-11-2015, 20:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO