úåöàåú 1 òã 4 î 4

àùëåì: àåôðåò ìäúðééãåú îñôø ôòîéí áùáåò

öôééä îùåìáú

  1. #1
    Member
    úàøéê äöèøôåú
    Mar 2017
    äåãòåú
    149

    àåôðåò ìäúðééãåú îñôø ôòîéí áùáåò

    äéé ìëåìí,
    áçøúé áôåøåí äëììé, àåìé áâìì ùàðé ìà îúçéì.
    îá÷ù äîìöúëí ìàåôðåò.
    äúðééãåú ðúðéä úì àáéá îñôø ôòîéí áùáåò.
    ú÷öéá ë...10-20K.

    îùäå òøåí åð÷é, àéï öåøê áôåæä ùì ôééøéðâéí, åâí àú äàîú ìà öøéê éåúø îãé ëç, àðé ìà îúëååï ìèééì áñåôùéí åääúðééãåú äéà áøåáä áùåìééí åô÷÷éí.

    àðé îáéï ùäú÷öéá öðåò åàðé éùø äåìê ìëìéí ìà çãùéí îãé åìà çæ÷éí... îä âí àðé éåãò ùäáçéøä äîåùëìú ìøå"ç ùîçôù ìäúðééã áðåçåú áéï ì÷åçåú åôâéùåú äéà àéæä ÷èðåò îðäìéí (îä âí ùùìåù ùðéí äúðééãúé òì ñéìáø 400 åäùéãåê òáã ðäãø...)

    àìà ùäìá øåöä àåôðåò, ÷öú ìùç÷ òí ääéìåëéí,åìäøâéù àú èøèåø äîðåò áéï äøâìééí..... ìà éåãò àéê ìåîø àú æä, àáì ùìåù ùðéí òì ÷èðåò çæ÷ åçãù...àéëùäåà âøîå ìé úîéã ìäúâòâò ìèøèåø åòùï îñøéç ùéöà îàåôðåò îæøç âøîðé éùï ùäéä ìé ìôðé àéæä 15 ùðä

    àæ á÷éöø... éù äîìöåú? éù äéåí àåôðåòéí ÷èðéí åòøåîéí ùéëåìéí ìùîù àåúé?

    úåãä.

  2. #2
    Senior Member äñîì äàéùé ùì KKatkov
    úàøéê äöèøôåú
    May 2015
    äåãòåú
    3,696
    éù áëîåéåú. áòé÷ø àí àúä ìà îúò÷ù òì ä"òéöåá äðëåï".
    ÷.è.î ãéå÷ 200, ÷.è.î ãéå÷ 390 (äáçéøä ùìé, àí àìä äéå äãøéùåú).
    ÷ååàñà÷é ðéâ'ä 250 èååéï (òã 2013), ðéðâ'ä 250 ñéðâì (2014 åàéìê).
    äåðãä CBR250/300, äåðãä CRF250L.
    ñåæå÷é àéðàæåîä (àðé ôçåú àåäá).
    éîàää WR250R.
    òøá øá ùì ëìéí îäîæøç - éåñàðâéí, áðìé, ìåðñéï.

    áâæøú äëìéí äîòðééðéí éåúø - øåéàì àðôéìã 2010-2011, ñåæå÷é SV650N 07'-09. éîàää áåìãåâ 1100 - àí úîöà àçã èåá.
    àôùø ìçôù ÷àååàñ÷é ER-5 àå äåðãä CBF500 áîöá îîù ùîåø. àåìé úîöà, åæä ðëðñ áú÷öéá ùäâãøú òí ñôééø ðàä ìééùåø ÷å.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    úàøéê äöèøôåú
    Oct 2016
    äåãòåú
    330
    öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé KKatkov öôéä áäåãòä
    éù áëîåéåú. áòé÷ø àí àúä ìà îúò÷ù òì ä"òéöåá äðëåï".
    ÷.è.î ãéå÷ 200, ÷.è.î ãéå÷ 390 (äáçéøä ùìé, àí àìä äéå äãøéùåú).
    ÷ååàñà÷é ðéâ'ä 250 èååéï (òã 2013), ðéðâ'ä 250 ñéðâì (2014 åàéìê).
    äåðãä CBR250/300, äåðãä CRF250L.
    ñåæå÷é àéðàæåîä (àðé ôçåú àåäá).
    éîàää WR250R.
    òøá øá ùì ëìéí îäîæøç - éåñàðâéí, áðìé, ìåðñéï.

    áâæøú äëìéí äîòðééðéí éåúø - øåéàì àðôéìã 2010-2011, ñåæå÷é SV650N 07'-09. éîàää áåìãåâ 1100 - àí úîöà àçã èåá.
    àôùø ìçôù ÷àååàñ÷é ER-5 àå äåðãä CBF500 áîöá îîù ùîåø. àåìé úîöà, åæä ðëðñ áú÷öéá ùäâãøú òí ñôééø ðàä ìééùåø ÷å.
    ùçëú Z250SL, âí éã ùðéä éëðñ áú÷öéá ùì òã 20K
    åâí Z300

  4. #4
    îðäì ôåøåí FullgaZ äñîì äàéùé ùì strelok89
    úàøéê äöèøôåú
    May 2015
    îé÷åí
    áöôåï äøçå÷
    äåãòåú
    2,176
    áøåê äáà ìôåøåí úøéõ áá÷ùä çéôåù ìôðé ùàúä ùåàì ø÷ áéåîééí äàìä ðôúçå 2 ùéøùåøéí òí ùàìä æää

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

àùëåìåú ãåîéí

  1. áùáåò äáà - éîàää èéî÷ñ çãù
    òì éãé àáéòã àáøäîé áôåøåí ëììé
    úâåáåú: 16
    äåãòä àçøåðä: 02-11-2016, 18:46
  2. Kle500 -îñôø ùàìåú
    òì éãé Busy áôåøåí ìøåëá äîúçéì
    úâåáåú: 12
    äåãòä àçøåðä: 27-02-2016, 11:06
  3. ëîä ôòîéí àúí îòáéøéí äéìåëéí áãøê ìòáåãä?
    òì éãé nihrider áôåøåí àåó èåôé÷
    úâåáåú: 26
    äåãòä àçøåðä: 12-12-2015, 01:41
  4. ìîñéøä îñôø çì÷éí
    òì éãé child on slide áôåøåí ôåøåí îëéøä
    úâåáåú: 4
    äåãòä àçøåðä: 06-12-2015, 14:31
  5. îñôø îðåò ìà îåôéò
    òì éãé TooLy áôåøåí ëììé
    úâåáåú: 9
    äåãòä àçøåðä: 28-08-2015, 21:39

äøùàåú ôøñåí

  • àéï áàôùøåúê ìôøñí àùëåìåú çãùéí
  • àéï áàôùøåúê ìôøñí úâåáåú
  • àéï áàôùøåúê ìöøó ÷áöéí
  • àéï áàôùøåúê ìòøåê àú äåãòåúéê
  •  
Single Sign On provided by vBSSO