תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: חוות דעת על הדיוק 200 ( ממי שרכב )

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    32

    חוות דעת על הדיוק 200 ( ממי שרכב )

    בוקר טוב גבירותיי ורבותיי, רוכביי ורוכבותיי
    אתמול כעיקרון מישהו בא לי עם הצעה.. דיוק 200 2016, 500 ק"מ בקושי עבר הרצה, ב 18 אלף שקל
    עכשיו, התייעצתי עם דוד שלי.. ( 30 שנה בתחום ) הוא אמר לי דבר פשוט, כרגע השוק של האופנועים הוא על הפנים, כל חודש שבן אדם מחזיק אופנוע יורד לו עוד איזה אלפייה מהמחירון
    וספציפית לגבי הדיוק, רציתי לדעת איך הולך הטיפולים שלו? האחזקה שלו? דלק, תקלות... עזבו אותכם סטיגמות, אני לא מאמין בסטיגמות של קטמ כי תכלס אין אופנוע שהוא אמין חוץ מהונדה וסוזוקי מבחינתי כולם בלאי
    אני מקבל חוות דעת מכולם, באהבה, אבל מן הסתם שמאנשים שהחזיקו תכלי.. זה בונוס !
    תודה מראש

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    קודם כל, מי אמר לך שהונדה זה אמין?
    סטיגמה! ואחת שלא בהכרח מוצדקת.

    לגבי הדיוק 200: אופנוע ממש כיפי. כנראה הכי כיפי בקטגוריה.
    סה"כ הוא בסדר גמור, יש כמה רגישויות ונקודות שכדאי לשים לב אליהן.
    נתחיל באמינות.
    אופנוע שעובד מאוד חם. חובה להקפיד על נוזל קירור איכותי, להחליף אותו בזמן (אחת לשנתיים לכל היותר), לדאוג לניקיון הרדיאטור ותקינות הוונטה.
    חיישן גובה דלק נוטה להתקלקל (בממוצע, מחזיק כ-15 אלף ק"מ). בארץ, לא ניתן להשיג אותו בנפרד ממשאבת הדלק, והעלות היא קרוב ל-2000 ש"ח. בד"כ - לא מתקנים, ומחשבים את כמות הדלק הנותרת לפי המד המתאפס.
    כמו כל אופנוע קטן - נסיעות ממושכות עם ידית גז נעולה למעצור תגמור את המנוע. לא מיוחד לדגם.
    בחו"ל (הודו) היו תלונות על ג'אנטים שבירים מידי. בכבישי הארץ כנראה פחות אקטואלי.

    נקודות נוספות:
    השרשרת המקורית לא איכותית, ונגמרת מהר. כדאי בהחלפה הראשונה ללכת על סחורה תחליפית באיכות טובה.
    הצמיגים המקוריים (MRF ההודים) הם פח (או סכנת נפשות - תלוי את מי שואלים). כדאי להחליף בהקדם לצמיגים איכותיים.
    המושב המקורי לא נוח במיוחד לנסיעות ארוכות. כדאי להחליף למשודרג. משקף קטן גם יכול לשפר את חווית השיוט הבינעירוני (שיהיה איטי בכל מקרה).
    מגיני מנוע מקוריים נראים טוב. לא יודע עד כמה טוב הם מתפקדים.

    קצת נתונים:
    שיוט בינעירוני כדאי לבצע ב-100-110. המנוע מאפשר לעלות בקלות יחסית ל-120-130 בזכות ההילוכים הקצרים, אבל לא בריא להיות שם לאורך זמן.
    צריכת הדלק נעה בין 1/33 ברכיבה מתונה, עד ל-1/25 עם גז פתוח לרווחה רוב הזמן. שמעתי בזמנו גם דיווחים על 1/40 מבעלים רגועים שהתייחסו לדיוק כקטנוע עם הילוכים, אבל אני לא מאמין למספרים כאלה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    לא הבהרתי את עצמי בפעם שעברה עם הגופן המודגש (BOLD)?
    אז הפעם הנעילה של השרשור תבהיר את זה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 15:48
  2. חוות דעת על ajp pr4
    על ידי yotamy3 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 16:30
  3. מבקש חוות דעת על GAS GAS 250 4T
    על ידי מאור ש בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-03-2016, 00:47
  4. חוות דעת/חוויות על הדיוק 390
    על ידי Zef בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 15:13
  5. אופנועי מערכת: הדיוק 3 של מיכאל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 09:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO