היי קניתי את הכלי עכשיו שנת 2012 עם 40 אלף קילומטר .
רציתי לדעת אם כדאי לשפר או להוסיף דברים ואם כן אז מה מומלץ?
ובכללי מעוניין לשמוע איך הכלי..
היי קניתי את הכלי עכשיו שנת 2012 עם 40 אלף קילומטר .
רציתי לדעת אם כדאי לשפר או להוסיף דברים ואם כן אז מה מומלץ?
ובכללי מעוניין לשמוע איך הכלי..
תתחדש,
יש מגוון שיפורים לא יודע כמה יעילים הם יכולים להיות בקטנועים ומה זה יוסיף לך אבל הנה כמה מהם ששמעתי עליהם
וריאטור משופר למשל של חברת מלוסי בעיקר שיפורים בפתיחות .
אגזוז משופר שמשפר בעיקר את הפוזה ומרעיש.
ניהול מפת הצתה או ניהול מנוע לא יודע בדיוק איך קוראים לזה אבל גם אמור לשפר ביצועים מסויימים.
תתחדש, היה לי כזה במשך 3 שנים עד לפני חודשיים.
היצרן לרוב מוציא כלי מתחת ידיו כשהוא ממקסם אמינות.
"שיפורים" של מלוסי, אגזוז וכו' לרוב יתנו יתרון מסויים על חשבון בלאי מואץ (במקרה הטוב, יתכן גם נזק..)
במיוחד הקטנוע שלך, שכבר גמע 40 אק"מ (שזה לא מעט, אבל עם שלי הגעתי ל 83 בכיף), לא הייתי משחק בשיפורים.
הוא כבר בטווח שהבעיות מתרבות, ושינויים כאלה לא בריאים לו..
אז - אם אתה מתכנן עליו לטווח קצר, ורוצה לשפר, סבבה, גם ככה יהיה לך קשה למכור אח"כ אז זה לא ישנה הרבה,
אבל אם אתה מתכנן עליו לטווח ארוך אז הייתי שומר עליו בלי שיפורים..
בהצלחה ! נסיעות בטוחות !
אם יש לך שאלות נוספות עליו, שלח ה"פ בכיף.
שינוי בוכנה.
שינוי וריאטור.
ניהול מפת הצתה.
אגזוזים (שבדרך כלל המשקל שלהם הוא 2 קילו מול ה 7-9 קילו שיש לך כרגע).
כן זה שוחק אותו מהר יותר אבל עדיין כיף לדעתי.
כמה מומלץ? לא, אחרי הכל אתה לא מתחרה.
כן הייתי ממליץ לך להחליף אגזוז כי אז הפניות לא מרגישות ממש קשות בצד ימין של הקטנוע (מרגישים הבדל דיי גדול במשקל אבל גם לא נראה לי שאתה יודע להשכיב אותו כרגע במקסימום אז גם זה יכול לחכות.
שאר השיפורים לא הכי כייפים בקטנועים האלו כי אין שום שינוי למחשב הראשי שלהם (כמו לפתוח מהירות מקסימלית, וכאלה) אז זה מבאס. אבל הוא מאוד בטיחותי (:
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אחלה כלי - תתחדש!
למרות הדגדוג והחשק, במקרה זה, האלפים שתוציא אינם מצדיקים את התמורה הפרופורציונאלית מבחינת הביצועים בפועל (זאת מבלי להתייחס לסוגיית האמינות, בלאי ואי החזר ההוצאה בעת המכירה).
במידה ואתה מוכן להוציא קצת כספים, לדעתי יהיה נכון יותר להשקיע ברענון הכלי, דיטיילינג ובדברים אלמנטריים כגון צמיגים טובים, שדרוג הצופר(ים) וכן בשיפורים ויזואליים זולים או לנוחות, ציוד הרכיבה שלך וכיוצ״ב.
איחלתי לחייל בהצלחה.
איזה שינוי בוכנה יש לאקסמקס?
כדאי לטפל בזמן,הכלי מעולה איך שהוא ההיגוי מעולה והוריאטור דיי חד,המהירות הסופית מכובדת לקטגוריה.
שיפורי מנוע \ וריאטור - אם אתה רוכב הרבה בבינעירוני המלצה חמה שלי - רד מזה.
לעיר גם לא להיט מבחינת אורח חיים של רכיבים אבל יותר ריאלי.
שיפורי מנוע וגם תמסורת,בגדול מיועדים למי שמתחרה במסלול ולא מתנייד ככלי תחבורה,בטח לא אם אתה חייל שנוסע כל בוקר מרעננה לצריפין (לדוגמה,לא יודע מי אתה) מבחינת הבלאי והצריכת דלק אתה כבר תרגיש את זה.
אגזוזים על מנוע מקורי בגדול לא משפרים דבר מלבד רעש ומשקל,למנוע זה עשוי להזיק לטווח הארוך והם עולים מחירים שלא מצדיקים את התוספת.
מזל טוב וסע בזהירות.
יש לי גם כזה ואני חושב שהוא הטוב ביותר מה250ים.
כמו שהרוב כתבו, עדיף לא לשפר, חבל על הכסף.
אין לי חיסרון או משהוא רע להגיד, פשוט טיפולים בזמן (הכי חשוב שמן איכותי) וצמיגים של מישלין.
את הכסף (אם יש) תשקיע בציוד רכיבה מכובד ולאופנוע עם כמה סוסים יותר בעתיד.
יש את השינוי של מלוסי מ 244 ל 278...הבוכנה כולה מאלומיניום משהו מגיעה עם 3 טבעות.
אם אני לא טועה זה גם ל xevo אותו רעיון.
אבל אני לא יודע כמה זה טוב.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
כלי נחמד מאוד, רכבתי שנתיים על דגם 2012. נוח, מרווח ויחסית חזק. לא הייתי משפר כלום אבל גם אם כן תרכב מעט קודם ותראה אם משהו חסר לך. אני קיבלתי אותו עם משקולות אפטר מרקט של מלוסי אבל זה לא משהו שהייתי מחליף מיוזמתי. השינויים היחידים שהכנסתי בו היו להוסיף זוג צופרים טוב ולהוריד את מגן הרוח - אני לא אוהב מגיני רוח.
ומבחינת התחזוק שלו? חוץ מטיפולים כל 4, ו8 יש עוד דברים?