לא הכרחי לנקות בלי סיבה.
באופנוע מטופל רק מחליפים,מסנן לפי יצרן,לא חייב להוסיף.
תבין איך אתה מנקז אוויר בסוף זה הכי חשוב.
אהלן חברים. רכשתי עכשיו נוזל קירור (אדום פרסטון 50:50)
ומעוניין להחליף את הנוזל.
למרות שקראתי לא מעט שרשורים וראיתי סרטונים (של אופנועים אחרים) אני לא סגור בדיוק על הדרך פעולה.
כשפתחתי את הספר מכונאים, לא הוזכר בו דרך החלפת נוזל קירור (בחלק של מערכת הקירור לפחות).
ראיתי בחלק מהחיפושים שפותחים את הצינור הכי נמוך במערכת, אבל גם נתקלתי בER5 בבורג ניקוז. האם אני מפספס אותו בבנדיט? ראיתי גם פילטר למערכת הקרור, קיים גם בבנדיט? (לא ראיתי בספר)
דבר נוסף, האם הכרחי לשים חומר לניקוי המערכת, או ששטיפה במים רגילים תעשה את העבודה?
ורק לוודא שמה שאני יודע הוא נכון. ריקון הנוזל הקיים ע"י פתיחת הצינור הנמוך ביותר במערכת, ופתיחת פתח המילוי.
לאחר מכן מילוי מים רגילים לשטיפה, והפעלת המנוע לכ10 דקות.
ריקון של המים הרגילים, והחלפתם בנוזל קירור.
מפספס משהוא?
בין העונים נכונה, יוגרל עונה שלא ענה נכונה
יעקב
לא הכרחי לנקות בלי סיבה.
באופנוע מטופל רק מחליפים,מסנן לפי יצרן,לא חייב להוסיף.
תבין איך אתה מנקז אוויר בסוף זה הכי חשוב.
יש בורג על משאבת המים שיש עליו דיסקית נחושת וחץ. זה הבורג הנמוך ביותר במערכת וזה הניקוז.
תנקז משם עכשיו בגלל שלא ידוע לנו מה הנוזל הקודם ממליץ לך לרוקן לחלוטין, למלא מים רגילים, להניע טיפה ל2-5 דקות לדומם ולרוקן מים, ורק אז לשים את הנוזל האדום.
זה בגלל שלא ידוע לנו מה יש כרגע ואם זה נוזל מבוסס סיליקאטים, שזה מה ששמים ברוב המוסכים. אז הנוזל האדום ללא סיליקאטים הם מבטלים אחד את השני בעירבוב ואנחנו רוצים מצב שיהיה כמה שפחות ערבוב בין 2 הסוגים.
החלפה הבאה שזה בעוד 4 שנים אתה כבר רק תחליף שוב לאחד נטול סיליקאטים וזהו
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תודה. הנוזל היוצא היה בצבע ירוק, למיטב הבנתי אכן עם סליקאטים.