תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: רכיבה ראשונה: קוואסאקי Z650

צפייה משולבת

  1. #1
    מצד אחד - אופנוע לצעירים שרוצים להכנס לעולם האופנועים הגדולים.
    מצד שני- מנוע משעמם, רעש שמצריך אטמי אוזניים. בולם אחורי שדורש סידור.

    יש פה קצת ניגוד! לצעירים הרעש ותגובות חדות של המנוע זה הכי חשוב.

    כן אני מבין שזה אופנוע ב50K ונכון שעדיף שהם ("הצעירים") יעלו על כלים "משעממים" אבל זה לא מה שהם מחפשים בשוק האופנועים!!!
    איך שזה נשמע. אופציה לא טובה לרכישה :/

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי shembar1 צפיה בהודעה
    מצד אחד - אופנוע לצעירים שרוצים להכנס לעולם האופנועים הגדולים.
    מצד שני- מנוע משעמם, רעש שמצריך אטמי אוזניים. בולם אחורי שדורש סידור.

    יש פה קצת ניגוד! לצעירים הרעש ותגובות חדות של המנוע זה הכי חשוב.

    כן אני מבין שזה אופנוע ב50K ונכון שעדיף שהם ("הצעירים") יעלו על כלים "משעממים" אבל זה לא מה שהם מחפשים בשוק האופנועים!!!
    איך שזה נשמע. אופציה לא טובה לרכישה :/
    אם ככה, אז גם אופנוע 250/300 הוא לא אופציה טובה לרכישה...? מה לגבי אופנועי 125? קטנועים?
    כמעט לכל כלי שנמכר פה יש הצדקה קיומית כזו או אחרת. אלו שאין להם - לא נמכרים כמעט ונעלמים מן הנוף מהר מאוד.

    ולא, אין פה ניגוד - כי לא כל ה"צעירים" הם אותו הדבר, ויש "צעירים" שיש להם מערכת שיקולים קצת שונה שכוללת דברים אחרים חוץ מ"רעש ותגובות חדות", מה שנקרא - וואסאח, דאווין, פוזה... איך שתקרא לזה.

    מי שרוצה (ויכול) לקנות אך ורק אופנוע RRRR רוצעחט!1 כנראה פחות יכוון לאופנועי כניסה וילך לקנות אחד מיושן, יד 17, מהסוג שמדבר אליו במחיר מופקע. וזה לגיטימי.
    מצד שני, מי שרוצה לקרוע את הניילונים מאופנוע חדש ומודרני עם 0 ק"מ מבלי לתרום כליה, ובמיוחד כשמדובר באופנוע "כניסה" לרישיון A, בהחלט צריך לשקול אופנועים כמו ה-Z ודומיו.

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    אם ככה, אז גם אופנוע 250/300 הוא לא אופציה טובה לרכישה...? מה לגבי אופנועי 125? קטנועים?
    כמעט לכל כלי שנמכר פה יש הצדקה קיומית כזו או אחרת. אלו שאין להם - לא נמכרים כמעט ונעלמים מן הנוף מהר מאוד.

    ולא, אין פה ניגוד - כי לא כל ה"צעירים" הם אותו הדבר, ויש "צעירים" שיש להם מערכת שיקולים קצת שונה שכוללת דברים אחרים חוץ מ"רעש ותגובות חדות", מה שנקרא - וואסאח, דאווין, פוזה... איך שתקרא לזה.

    מי שרוצה (ויכול) לקנות אך ורק אופנוע RRRR רוצעחט!1 כנראה פחות יכוון לאופנועי כניסה וילך לקנות אחד מיושן, יד 17, מהסוג שמדבר אליו במחיר מופקע. וזה לגיטימי.
    מצד שני, מי שרוצה לקרוע את הניילונים מאופנוע חדש ומודרני עם 0 ק"מ מבלי לתרום כליה, ובמיוחד כשמדובר באופנוע "כניסה" לרישיון A, בהחלט צריך לשקול אופנועים כמו ה-Z ודומיו.

    זה לא שאני לא מסכים עם הזאנר הזה. פשוט לפי הכתבה נראה שמתוך המבחר של אופנועי הכניסה הגדולים הוא הכי פחות משתלם.
    אבל כמו שAMI כתב. נחוץ פה מבחן השוואתי.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    אם ככה, אז גם אופנוע 250/300 הוא לא אופציה טובה לרכישה...? מה לגבי אופנועי 125? קטנועים?
    כמעט לכל כלי שנמכר פה יש הצדקה קיומית כזו או אחרת. אלו שאין להם - לא נמכרים כמעט ונעלמים מן הנוף מהר מאוד.

    ולא, אין פה ניגוד - כי לא כל ה"צעירים" הם אותו הדבר, ויש "צעירים" שיש להם מערכת שיקולים קצת שונה שכוללת דברים אחרים חוץ מ"רעש ותגובות חדות", מה שנקרא - וואסאח, דאווין, פוזה... איך שתקרא לזה.

    מי שרוצה (ויכול) לקנות אך ורק אופנוע RRRR רוצעחט!1 כנראה פחות יכוון לאופנועי כניסה וילך לקנות אחד מיושן, יד 17, מהסוג שמדבר אליו במחיר מופקע. וזה לגיטימי.
    מצד שני, מי שרוצה לקרוע את הניילונים מאופנוע חדש ומודרני עם 0 ק"מ מבלי לתרום כליה, ובמיוחד כשמדובר באופנוע "כניסה" לרישיון A, בהחלט צריך לשקול אופנועים כמו ה-Z ודומיו.
    על פניו +1.

    לגבי מי שדיבר על השוואות, נראה לי די ברור שה-MT יקח אבל מצד שני הוא גם עולה כ-10 אש״ח יותר מה מהקוואסאקי והסוזוקי... לכן המבחן האמיתי צריך להיות בין שתי האחרונות.

  5. #5
    Member הסמל האישי של ComanDo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    210
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    על פניו +1.

    לגבי מי שדיבר על השוואות, נראה לי די ברור שה-MT יקח אבל מצד שני הוא גם עולה כ-10 אש״ח יותר מה מהקוואסאקי והסוזוקי... לכן המבחן האמיתי צריך להיות בין שתי האחרונות.
    לא לשכוח את ה sv שמתומחר כמו הזד
    אבל חכו
    מבצע פסח/סוף הקיץ/ראש השנה/ סוף שנה במטרו ופתאם ה mt07 יהיה ב 46k


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי ComanDo צפיה בהודעה
    לא לשכוח את ה sv שמתומחר כמו הזד
    אבל חכו
    מבצע פסח/סוף הקיץ/ראש השנה/ סוף שנה במטרו ופתאם ה mt07 יהיה ב 46k


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    חח הלוואי
    ב46 אני קונה

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ComanDo צפיה בהודעה
    לא לשכוח את ה sv שמתומחר כמו הזד
    אבל חכו
    מבצע פסח/סוף הקיץ/ראש השנה/ סוף שנה במטרו ופתאם ה mt07 יהיה ב 46k


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אם זורקים פנימה כלים של 60 אלף, לא ראוי להכניס גם את הדיוק 690 (או האסקי 701) והאפריליה שיבר?

    הייתי אומר שנטו לפי תמחור, ה-sv וה-ER6 החדש הזה מתחרים ב-CB500.
    ה-MT עולה כמעט כמו ה-cbf650 ומתחיל להתקרב ל-GSR ובאמת שקשה לי לראות עדיפות ל-MT בהשוואה הזו.

  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אם זורקים פנימה כלים של 60 אלף, לא ראוי להכניס גם את הדיוק 690 (או האסקי 701) והאפריליה שיבר?

    הייתי אומר שנטו לפי תמחור, ה-sv וה-ER6 החדש הזה מתחרים ב-CB500.
    ה-MT עולה כמעט כמו ה-cbf650 ומתחיל להתקרב ל-GSR ובאמת שקשה לי לראות עדיפות ל-MT בהשוואה הזו.
    לפי העיקרון הזה אפשר (וצריך) להכניס למשוואה כל דבר בעל 2 (או 3) גלגלים שעולה איפשהו בטווח שבין 40 ל-80 אלף שקלים...

    למשל מוטוגוצי V7, שעולה 60 אלף, מתאים בול למבחן הזה. רגע, בעצם

    במילים אחרות, יש סיבה לאיזה אופנועים נכנסים לאיזה מבחן ולמה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אם זורקים פנימה כלים של 60 אלף, לא ראוי להכניס גם את הדיוק 690 (או האסקי 701) והאפריליה שיבר?

    הייתי אומר שנטו לפי תמחור, ה-sv וה-ER6 החדש הזה מתחרים ב-CB500.
    ה-MT עולה כמעט כמו ה-cbf650 ומתחיל להתקרב ל-GSR ובאמת שקשה לי לראות עדיפות ל-MT בהשוואה הזו.
    השיבר לפחות מתומחר כמו MT07 ככל הידוע לי ועל הנייר הוא אופנוע הרבה יותר מתקדם, מצערת חשמלית, מצבי רכיבה, מנוע V עם צליל מצויין, בלמים יותר טובים.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    השיבר לפחות מתומחר כמו MT07 ככל הידוע לי ועל הנייר הוא אופנוע הרבה יותר מתקדם, מצערת חשמלית, מצבי רכיבה, מנוע V עם צליל מצויין, בלמים יותר טובים.
    בתור בעלים של אחד כזה אני חייב להסכים. הוא אמנם קצת מבוגר בגיל (אך עבר מתיחות פנים) אבל כלל לא מרגיש כך. מצד אחד כלי מודרני ונעים, מצד שני מכונה ספורטיבית לא רעה בכלל עם בלמים, בולמים, מנוע וסאונד מצוינים. את הלוק אפשר לאהוב או לא, לדעתי דוגמנית איטלקיה.
    לכן רכשתי כזה ולא MT07 למרות מצב השוק הבעייתי.

    אגב, מטרו בניגוד להונדה דלב ועופר אבניר לא מוציאים נסיעות מבחן על הMT07 מתחת לגיל 24. הזוי בהתחשב שזה בדיוק קהל היעד. את הניסיון הרע עליו קיבלתי בשיעורים לA.
    Yamaha Tracer 9GT

  11. #11
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אם זורקים פנימה כלים של 60 אלף, לא ראוי להכניס גם את הדיוק 690
    הduke690 ברמה אחרת לגמרי, מנוע צילנדר יחיד החזק בעולם בייצור סדרתי, בלמים של ברמבו, 4 בוכנות קדימה (בגרסאת הR רדיאלי), מצערת חשמלית (עם מצבי רכיבה ובקרת אחיזה בR), סליפר קלאץ' הידראולי, ABS של בוש עם לחצן לניתוק (ו3 מצבים בR), צמיגי מצלר M7RR, משקל עצמי הנמוך בקטגוריה, מסך TFT עם חיישן תאורה, מחשב דרך מתקדם, והרשימה ממשיכה...

    גילוי נאות, אני עובד בKTM.
    וכשזה נאמר, אז גם מקבלים עודף מ60 אלף שקל ברכישת duke690 עם אגזוז אקרפוביץ. (לצורך העניין עודף של 1,239 ש"ח, אבל מי סופר)

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    הduke690 ברמה אחרת לגמרי, מנוע צילנדר יחיד החזק בעולם בייצור סדרתי, בלמים של ברמבו, 4 בוכנות קדימה (בגרסאת הR רדיאלי), מצערת חשמלית (עם מצבי רכיבה ובקרת אחיזה בR), סליפר קלאץ' הידראולי, ABS של בוש עם לחצן לניתוק (ו3 מצבים בR), צמיגי מצלר M7RR, משקל עצמי הנמוך בקטגוריה, מסך TFT עם חיישן תאורה, מחשב דרך מתקדם, והרשימה ממשיכה...

    גילוי נאות, אני עובד בKTM.
    וכשזה נאמר, אז גם מקבלים עודף מ60 אלף שקל ברכישת duke690 עם אגזוז אקרפוביץ. (לצורך העניין עודף של 1,239 ש"ח, אבל מי סופר)
    הבעיה זה האמינות.
    מכיר באופן אישי . שני אנשים שונים לגמרי שאכלו מרור מהאופנוע הזה.
    מה שלא אוכל להגיד על שיבר ועל 07
    מדובר על דיוק 2013
    ואחד 2014

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי Z650 ונינג'ה 650 בארץ - ב-50 אלף ש"ח
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-02-2017, 10:48
  2. קלן: קוואסאקי מציגה נינג'ה 650, וגם Z900 ו-Z650
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 11:54
  3. רכיבה ראשונה: קוואסאקי KLX250S
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-09-2016, 14:16
  4. רכיבה ראשונה: קוואסאקי z250sl
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-08-2015, 20:31
  5. רכיבה ראשונה: קוואסאקי וולקן s
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 16:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO