תודה בובהל'ה![]()
הduke690 ברמה אחרת לגמרי, מנוע צילנדר יחיד החזק בעולם בייצור סדרתי, בלמים של ברמבו, 4 בוכנות קדימה (בגרסאת הR רדיאלי), מצערת חשמלית (עם מצבי רכיבה ובקרת אחיזה בR), סליפר קלאץ' הידראולי, ABS של בוש עם לחצן לניתוק (ו3 מצבים בR), צמיגי מצלר M7RR, משקל עצמי הנמוך בקטגוריה, מסך TFT עם חיישן תאורה, מחשב דרך מתקדם, והרשימה ממשיכה...
גילוי נאות, אני עובד בKTM.
וכשזה נאמר, אז גם מקבלים עודף מ60 אלף שקל ברכישת duke690 עם אגזוז אקרפוביץ. (לצורך העניין עודף של 1,239 ש"ח, אבל מי סופר)
אחלה אופנוע, חבל שאין לרשיון A1...
בתור בעלים של אחד כזה אני חייב להסכים. הוא אמנם קצת מבוגר בגיל (אך עבר מתיחות פנים) אבל כלל לא מרגיש כך. מצד אחד כלי מודרני ונעים, מצד שני מכונה ספורטיבית לא רעה בכלל עם בלמים, בולמים, מנוע וסאונד מצוינים. את הלוק אפשר לאהוב או לא, לדעתי דוגמנית איטלקיה.
לכן רכשתי כזה ולא MT07 למרות מצב השוק הבעייתי.
אגב, מטרו בניגוד להונדה דלב ועופר אבניר לא מוציאים נסיעות מבחן על הMT07 מתחת לגיל 24. הזוי בהתחשב שזה בדיוק קהל היעד. את הניסיון הרע עליו קיבלתי בשיעורים לA.
Yamaha Tracer 9GT