זו בדיוק הבעייה. אני מחזיק שני מותגים שלהם. ואני כבר למוד נסיון לא חיובי מהם.
אסביר: ל GTR יש שלט ייחודי להתנעת האופנוע. אין בעייה להביא אותו מחו"ל בשליש - רבע ממחירו אצל מטרו. אבל, השלט הוא קופסה שחורה כל עוד אינו מקודד. לא ניתן לקדד אותו אצל בשום מנעולן שאני מכיר, ואני מכיר מספיק חנויות איכותיות שאמרו בפירוש שעם זה אינם מתעסקים. כלומר, גם אם אקנה, אהיה תלוי בחסדי מטרו אם לשכפל וכמה לשלם.
ל XV יש צמיג אחורי רחב שלא היה בנמצא בארץ. כבר כתבתי בעבר שמטרו לא נקפו ולו זרת קטנטנה לעזור לי להביא את הצמיג ארצה... וזה אופנוע שבתחילת שנה שעברה נמכר בסוכנות שלהם !!!רכבתי כ 7 חודשים עד שהגיע הצמיג החדש..
כבר הכינו אותי לכך שאם אזדקק לרצועת הנעה ל XV דרך מטרו הדרך לרצועה תהיה כרורכה בייסורים...
מטרו משחקת תפקיד לא "הוגן\פייר " עם מי שקנה את המותגים שהיא משווקת.
מצד שני, כשהיו לי אופנועי BMW לא נתקלתי בשום הפתעה...רכבתי על אופנועי ה BMW שלי מספיק קילומטרים כדי להעריך מאוד את המוסך בו הם טופלו (שני האלכסים) , וכן שמעתי מחברים שיש להם את המותג רק שבחים על המוסך המרכזי בת"א.
נכון שניתן הכל לקנות בחו"ל, אבל מגיעה איזו נקודה בה אתה נזקק ליבואן. או אז אתה מבין אם אתה "בידיים טובות \ ידיים עושקות".
למזלי, את החלפים שלי יכולתי להזמין בארה"ב , כי מטרו היו שוחטים אותי במחיר.
בא לי (אבל אין לי את האנרגיות כרגע ) לכתוב לאדון גדי אבירם על הרגשתו של צרכן המחזיק את המותגים שלו... ולא, אין לי שום כוונה לפתוח שום שרשור בכיינות\אכלו לי שתו לי . במקרה הגרוע אני מעיף את שני האופנועים וקונה חזרה BMW או גולדווינג למרות ש-שנאתי היוקדת ל"מאיר" טרם הצטננה.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.