זו בערך העלות שציפיתי עוד טרם הכנסת האופנוע למוסך. לקחתי בחשבון דיסק + רפידות שכן הוא התעקם + עבודה + חלק + יבוא מארה"ב באמצעות המוסך וגם אם יש עליות מיסי שקר כלשהם.
בעניין עבודה עצמית, אני לא ערוך לכך למרות שיש לי את כל כלי העבודה. יתר על כן, אין לי כל ידע בעניין בלמים וכו'. הבטחתי לעצמי ללכת לקורס טכנאי אופנועים, ואעשה זאת בעתיד ...
על הדרך החלפתי גם דיסקים קדמיים ממקוריים שחוקים - לחליפיים (אבל זה בחשבון נפרד שאינו כלול ב 3000 ) כי המחיר של מטרו רק על הדיסקים המקוריים (!) האמיר ל 5000 ש"ח . מזל שנשענתי על האופנוע כששמעתי את המחיר אחרת עוד הייתי מוצא נופל מתדהמה ...
ולי עוד מספרים ש BMW יקר ... כי - אחרי 100K ק"מ על BMW אני יכול לומר בפה מלא שעלויות האחזקה שם היו זולות מכלים תחת כנפי מטרו (ושוב , אינני נכנס לסוגיית היבוא האישי, כי ב BMW מעולם לא ייבאתי ולו בורג או אום).
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
בGTR הראשון שלי טיפלתי לבד, בשני כבר לא היה כלכלי בשבילי אז השארתי למוסך לטפל בו.
בכל מקרה, עדיין את החלקים עדיף להביא מחו"ל ולחסוך את החלק העיקרי בעלות.
לגבי הדיסקים הקדמיים - אם אין בהם עיוות, ממול למטרו תושיה יש בית מלאכה שיכול ללטש אותם . דיסקים החזיקו לי 100,000 ק"מ על האופנוע הקודם.