זו בערך העלות שציפיתי עוד טרם הכנסת האופנוע למוסך. לקחתי בחשבון דיסק + רפידות שכן הוא התעקם + עבודה + חלק + יבוא מארה"ב באמצעות המוסך וגם אם יש עליות מיסי שקר כלשהם.
בעניין עבודה עצמית, אני לא ערוך לכך למרות שיש לי את כל כלי העבודה. יתר על כן, אין לי כל ידע בעניין בלמים וכו'. הבטחתי לעצמי ללכת לקורס טכנאי אופנועים, ואעשה זאת בעתיד ...
על הדרך החלפתי גם דיסקים קדמיים ממקוריים שחוקים - לחליפיים (אבל זה בחשבון נפרד שאינו כלול ב 3000 ) כי המחיר של מטרו רק על הדיסקים המקוריים (!) האמיר ל 5000 ש"ח . מזל שנשענתי על האופנוע כששמעתי את המחיר אחרת עוד הייתי מוצא נופל מתדהמה ...
ולי עוד מספרים ש BMW יקר ... כי - אחרי 100K ק"מ על BMW אני יכול לומר בפה מלא שעלויות האחזקה שם היו זולות מכלים תחת כנפי מטרו (ושוב , אינני נכנס לסוגיית היבוא האישי, כי ב BMW מעולם לא ייבאתי ולו בורג או אום).