האם אתה גם ( מעבר ללימודים בדרום ) גר שם באופן קבוע ? אם התשובה היא לא ואתה גר במרכז וצפונה אז לדעתי ,לפחות, כדאי לך לפנות לדו״שים הגדולים כדי להנות מנסיעה נעימה עם יכולות נשיאת ציוד ( לא בהכרח ארגזי צד )... בהצלחה
לפי מה אתם מחליטים האם הגיע הזמן לשדרג?
רוכב כחצי שנה בארץ על cbr250 ארבעה חודשים במזרח על רויאל אנפילד 350 וחודש על דיוק 690(פתוח מהגבלות ~ ארה"ב)
בעל רשיון A שמחפש להרוות את הצמא בניצול הרשיון המתאים.
סטודנט מן המניין בבירת הגמלים והגמלות, נסיעות בתוך העיר ב90% מהזמן בעל אופי רכיבה לא מוגדר(נהג זהיר עם התפרצויות בכבישים פנויים וצפויים)
בזמן האחרון שוקל או לעבור לעגלה או לשדרג לכיוון ה600+.
תקציב מאוד מינימלי(סטודנט עצמאי בכל זאת*)
הבעלים של הcbr הכי יפה בארץ, השיקולים שלי מבחינת אחזקה גורמים לי להמשיך עם הכלי(הוא פשוט בובה מבחינת הוצאות וטיפולים וטפו טפו לא עשה לי בעיות), אני קורא בפורום על אנשים שלא הספיקו לקנות כלי חדש ומצאו את עצמם במוסך אפילו לא חודש אחרי..
הבטן מקרקרת ובא לי להגדיל את הנפח(כ"כ ילדותי), מה אתם חושבים? מה הקש שגרם לכם לעלות בסולם הסוסים?
האם אתה גם ( מעבר ללימודים בדרום ) גר שם באופן קבוע ? אם התשובה היא לא ואתה גר במרכז וצפונה אז לדעתי ,לפחות, כדאי לך לפנות לדו״שים הגדולים כדי להנות מנסיעה נעימה עם יכולות נשיאת ציוד ( לא בהכרח ארגזי צד )... בהצלחה
לא. אתה סטודנט עם תקציב מוגבל.
תתאפק עד סוף התואר. זה יותר חשוב. את ההרפתקאות תשמור לאחר כך.
לא כדאי להחליף עכשיו.
תחליף כשתסיים ללמוד:
תקציב מוגבל=אופנוע יד שנייה
אופנוע יד שנייה = הוצאות בלתי צפויות לאחר הקנייה
תלוי ביכולת הכלכליות, שלא ציינת. כעיקרון אופנוע 600 סמ"ק בסיסי עם עדיפות ל 2 צילינדר אבל אפשרי גם 4 הם לא כ"כ יקרים לא מבחינת עלויות רכישה ולא האחזקה-תלוי בקילומטרז'.
Tracer 900