שלום,
השבוע הותקנה על האופנוע (KTM Duke 390 2016) מערכת "הזעקה האחרונה".
לאחר נסיעה של כ-2-3 ק"מ המערכת שבקה וחדלה מלפעול.
ב-Logs של המערכת ניתן לראות כי ברגע שהיא חדלה לפעול מתח המצבר הורה על 15.02V ולכן המערכת נשרפה (המערכת בנויה לעבוד במתחים נמוכים יותר, באיזור ה-12V, לא יודע לי מה המתח המקסימלי שהיא יכולה לקבל וזה גם לא רלוונטי)
המערכת פורקה מן האופנוע.
כיצד ייתכן הדבר? האם האלטרנטור סיפק מתח גבוה מדי למצבר? מדובר במצבר של 12V.
אשמח אם למישהו יש כיוון למקור הבעיה. האופנוע עדיין תחת אחריות היצרן.