ההונדה מאוד יקר... פחות אמין ומוגבל ביכולות שלו.
הטיפולים שלו בעייתים יותר כי הוא 2 בוכנות, המערכת חשמל שלו יותר מורכבת והמשאבות שלו מוצבות מעל הבוכנות כדי לחסוך במקום (כל זה מייצר בעיות סתם).
הטכנולוגיות שלו חדשות לגמרי לתחום הספורט 250 ולכן הוא יסבול מחבלי לידה (בטוח).

KTM בוכנה אחת. מוגבל מבחינת טכנולוגית שניתנת לפריצה (אם רוצים - ניהול מנוע לגמרי) החלקים שלו הם כאפס לעומת ההונדה והמנוע בנוי על סמך המאתיים שכבר קיים בשוק ואמין.
ניתן גם לטפל בו לבד ממש בקלות.

לגבי ייבוא מטורקיה, אני לא יודע אם הדגם הזה הגיע לשם אבל רעיון טוב לברר.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk