סילוור-ווינג 400 או 600.
אמין, זול לקניה כמשומש ומחזיק המון. החסרון העיקרי שלו זאת צריכת דלק יחסית גבוהה, בעיקר ב-600.
http://katnoim.co.il/honda-silverwin...0-second-hand/
שלום לכולם.
אני רוכב כיום על XEVO 250. אני מעוניין לעבור לכלי גדול יותר. אני שוקל כ-110 ונוסע כל יום מאזור אריאל למודיעין(כ-80 ק"מ כל יום).
מבדיקה שערכתי, ראיתי את המג'סטי, MP3 והבורגמן. יש לי תקציב של כ-15000. אשמח לשמוע את דעת המומחים כולל עלויות של טיפולים וכד'.
תודה.
סילוור-ווינג 400 או 600.
אמין, זול לקניה כמשומש ומחזיק המון. החסרון העיקרי שלו זאת צריכת דלק יחסית גבוהה, בעיקר ב-600.
http://katnoim.co.il/honda-silverwin...0-second-hand/
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה רבה.
עם זאת, 1. רישיוני מוגבל ל-33 כ"ס(A1).
2. קשה למתוא סילוור ווינג.
כמו שנאמר, דרגות הרישוי עודכנו לפני שנתיים. סילוור 400 נכנס.
קשה למצוא? נכנסתי ליד 2, ראיתי שיש. כולל כמה שהייתי בודק אם הייתי מעוניין בדגם.
אם בא לך ללכת על משהו "קונבנציונלי" יותר, תגדיל את התקציב ותחפש קימקו דאונטאון 350 שנת 2016.
מהמבחן ארוך-טווח שפורסם כאן, מתקבל רושם של קטנוע איכותי עם יכולת בינעירונית לא מבוטלת.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מסכים עם קקטוב שהסילבר עדיף אבל גם המג'סטי ובעיקר הבורגמן יעשו את העבודה.
נערך לאחרונה על ידי uriar; 02-04-2017 בשעה 08:02.
תקציבי נע סביב ה-15000. הסילבר ווינג שראיתי, "קצת" יותר מכך(לצערי).
אגב, בורגמן, אני שומע עליו דעות לא טובות מבחינת האחזקה, האמנם?
על הבורגמן גם אני שמעתי דברים לא נחמדים. בעיקר גיר רגיש ויקר.
לגבי הסילוור - כמו שנאמר בכתבה שצירפתי לך, קשה למכור אותם.
ייתכן שתוכל להוריד אלפי שקלים רבים מהמחיר המבוקש - והאיכויות של הדגם בהחלט מצדיקות מתיחה של התקציב.
זה לא קטנוע שצריך להחליף אחרי שנה-שנתיים עקב בלאי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מה זה אומר גיר רגיש? לגיסי יש בורגמן והוא מאוד מרוצה. מצד שני, אני שומע מאנשים שאין להם בורגמן, שהכלי בעייתי.
אגב, אף אחד לא התייחס ל-MP2?
מישהו יודע להגיד לי איך הקטנוע הזה?
עם כל ההשמצות, קניתי קימקו "מרגש" 300 CC..
נוסע לפעמים מהקריות לפ"ת וזה בסדר גמור, אם הייתי מחליף למשקף גבוהה היה מושלם.
כנ"ל מבחינת נפח אכסון יש לו מספיק אבל למתחרים יש יותר.
למרות שנסעתי על כל המתחרים בקטגורייה והוא באמת היחידי ש"ריגש".
שלא לדבר שאפשר לקנות בתקציב שלך אחד עם 2000 ק"מ יד 1.
וזה מאחד שתמיד אמר קטנוע זה לכו*&ית!
אה שחכתי, שמן כל 2000 ק"מ פילטר שמן אין, יש מסננת לכן התכיפות בהחלפת השמן.
חוץ מזה כל שאר האלמנטים כל עשרת אלפים.
ושלא ידברו על אמינות מכיר אישית בחור עם 90 אלף ק"מ+ על אותו המנוע שעשה רק רינגים.
(אני מדבר על הדגמים המאוחרים יותר)
סילבר ווינג 400 כמו שאמרו כאן.
אופציה אחרת היא סאנג יאנג 400 על הצד היותר זול של העסק והימאהה 400 למיניהם - המחירים שלהם צנחו כם עליית תופעת הטילמקסים הגדולים יותר
כן לוויתן כמו מקסים זה מצויין לתנועה העירונית.
בהצלחה.