תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: 250 סמק או 500 סמק?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    58

    250 סמק או 500 סמק?

    אני מרגיש שאני קצת מתפזר.. אז החלטתי להעלות את המחשבות שלי על הסוגייה פה (ואולי דעות ממכם יעזרו)
    אני כרגע מחפש אופנוע..
    תקציב זה לא העניין פה, לצורך העניין הוא עד 130אלף (זה הסכום שהיה אמור לצאת על רכב לפני שהוחלט לעבור לאופנוע)

    בעל רישיון A1, בחור גדול (1.95, 100קילו)
    בזמן השיעורים נסעתי על סוזוקי אינזומה (250) - היה נוח
    נסעתי על KTM 200 - לא היה נוח
    נסעתי על Z250SL - לא היה נוח
    נסעתי על CBR250R - היה בסדר
    נסעתי על CBR300 - היה נוח
    נסעתי על KTM390 - היה נוח
    ישבתי על CB500 - היה נוח

    השאלה שלי היא "מהי עמוקת הלמידה האידיאלית?"
    הכוונה היא שמפה העניין יכול להתפתח ל2 כיוונים:

    1. לקנות אופנוע 250 (נוטה לאינזומה - הכי "פול סייז" שיש, היה נוח - מחירים נעים סביב ה16-18אלף לשנתון 2015), "לשחוט" אותו שנה, אחרי שנה/שנה וחצי להעיף אותו, להמיר לA ולקנות כבר אופנוע "רציני"
    יתרונות:
    • ביטוח יותר זול
    • אופנוע יותר זול

    חששות:
    • לאורך תקופה לא יהיה נוח
    • עם מורכבת לא יהיה נוח (רוב הנסיעות יהיו לבד.. אבל מדי פעם תהיה מורכבת)
    • חוסר סחירות עתידית - גם ככה עכשיו אני שם לב שלהרבה אנשים קשה להעיף כלים של 250, ובמיוחד שאין הרבה אינזומה בשוק...
    • כלים של 250 בדר"כ מוחזקים ע"י ילדים/חיילים/סטודנטים (לפחות ככה זה נראה מהצד)


    2. לקנות אופנוע 500 (נוטה לCB500F - מחירים נעים סביב ה34-40 לשנתון 2015), לנסוע איתו יותר משנה רוב הסיכויים, ואז או להשאיר אותו עד שימאס, או להמיר לA ולקנות אופנוע "רציני"
    יתרונות:
    • יותר נוח
    • יותר כוח - בפועל לא מחפש יותר כוח, אבל מאמין שתמיד נחמד שיהיה..
    • עם מורכבת (או ארגז) יהיה יותר נוח
    • יש סיכוי שתהיה סחירות יותר טוב בעתיד (ברור שלא וודאי)

    חסרונות:
    • מחיר יותר יקר (אם כי נכנס לתקציב)
    • ביטוח יותר יקר (אוכל לחיות עם המחיר העודף)

    חששות:
    • אולי לא "אתחבר" לעומק לעולם האופנועים ואוותר אחרי שנה+- (לא חושב כי נורא נהנתי עד כה ואני כן רואה את עצמי ממשיך לA נכון לנקודת הזמן, אבל דברים יכולים להשתנות)


    אשמח לדעת "מה אתם הייתם עושים?", קונים את ה250 ו"מתגזרנים" עליו שנה+-? או כבר הולכים על הגדול יותר ו"מה שיהיה יהיה"?

    מצטער על האשכול הארוך..
    נערך לאחרונה על ידי Xebu22; 26-03-2017 בשעה 23:31.

  2. #2
    אני בהתלבטות דומה, חושב על 250\500 אבל מה שהכי מושך אותי זה בכלל דיוק 390.
    בסופו של דבר אופנוע קונים עם הלב, לא עם הראש.

    לך על מה שהכי מושך אותך, לכלי שאתה הכי מתחבר אליו.
    אופנוע זה לא כלכלי ולא חסכוני, כסף תפסיד בכל מקרה ובכלל אף אחד לא מבטיח שהאופנוע לא ייגנב או שתרסק אותו אחרי שבוע.

    אולי תתאהב בכלי ותשאר איתו מעבר לזמן שחשבת, אולי יום אחד תחליט שלא בא לך יותר לרכב בכלל, לדעתי אין טעם בלנתח את זה יותר מדי.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    על פניו באמת רצוי להשקיע בA, אך אם אינך ממתין, אז אופנוע בנפח של 500+ יתאים לך יותר מ 250 (אולי סוזוקי sv או הונדה ממשפחת ה 500)ֿ, בטח שאם יש מורכב/ת וציוד. כך גם יש סיכוי שתישאר עימו אף מעבר לתקופת ה A1. העניין הוא שאינני בטוח בשל הגובה שלך שהם יהיו לך נוחים בכביש בין עירוני (אולי ה cb500x יהווה פיתרון).

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    לדעתי, אם תקציב לא מהווה שיקול, תשקול אופנוע "פול סייז" מוגבל, כגון BMW (לא זוכר איזה סוגים יש מוגבלים, אבל יש בוודאות), מונסטרים למיניהם, הויסטרום 650 (יתאים לך יותר מבחינת גודל), גלדיוס, MT07, טנרה, ועוד. יש מבחר, אז תגגל, תעשה נסיעות מבחן ותראה לאיזה כלי אתה הכי מתחבר.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO