לדילרים בארהב יש רווח נמוך יותר מחיבורן בארץ כי בארץ היבואן הוא הכתובת היחידה ושם כל אחד יכול לפתוח סוכנות ולעבוד מול היצרן. זה נקרא תחרות. (אתה מדבר על 9500$ מול 22000$ פה בארהב, שבארץ זה 9500$ מול $54,500)
נדמה לי ששכחת מכס , 9500$ זה המחיר שהיבואן מקבל לא המחיר שזה עולה לו.
המכס של אופנוע כזה הוא באיזור ה120% ועל זה תוסיף 17% מע"מ.
שזה אומר שהאופנוע עולה ליבואן בארץ בערך מה שהוא עולה לצרכן בחו"ל.
ואין ספק שאני נגד יבואן יחיד לכל מותג , זה פשע , לא פחות מזה.