אמנם אני חושב שהיבואנים (ובעלי חנויות וכולם בכל התחומים) מגזימים במחירים אבל אתה טועה ומטעה.
אולי האופנוע עולה בסוכנות 35 אבל הסוכנות עצמה עולה המון והמחיר שלה מגולם במחיר האופנוע. מה שאתה קורא לו "רווח נטו של היבואן" הוא רווח ברוטו. לפני מיליון ואחד הוצאות על האולם, המוסך, הסוכנים, הפרסום, מחסן החלפים, תקינה, מס הכנסה ועוד ועוד.
כולם טובים במחשב לאחרים ואף אחד לא פותח סוכנות שמוכרת R1 במאה אלף. יש כאלו שפותחים במטרה לשבור את השוק ומהר מאוד השוק שובר אותם.
ואגב גם ביבוא אישי אני מתקשה להאמין שתוכל לקנות R1 בפחות מ170... אני טועה?



ציטוט ההודעה בתגובה