אלכס נתחיל בזה שירשמו תלונות בגופים רלוונטיים כגון מבקר המדינה והרשות להגבלים עסקיים ואפילו משטרת ישראל.
20 תלונות זה יותר מאחד
500 זה יותר מעשרים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
לא בא לנפץ לכם את הבועה או משהו אבל אתם מודעים לזה שכל הפורום הזה הוא פחות מאחוז בודד מכל הרוכבים בארץ.
רוב הרוכבים, כנראה שלא יודעים שהאינטרנט קיים ופשוט מניחים שכל דבר לדו גלגלי עולה כמו שאר הדברים בארץ.
אותם אנשים גם ימשיכו לקנות בחנויות ללא קשר למחיר.
עכשיו תחשבו בתור עסק כזה בארץ.
הייתם מורידים מחיר רק בגלל שאיזה כמה בודדים מתלהמים באיזה פורום נידח? למה? הרי שאר האוכלוסיה ממשיכה לקנות.
העסקים בארץ מתאימים את עצמם לקהל ואני לא מבין למה כולכם יוצאים עליהם.
אם האנשים היו מתנהגים אחרת, דורשים משהו אחר, אז כנראה שהעסקים היו מתאימים את עצמם.
אולי במקום לבכות בצורה מגובשת, לחשוב מה אפשר לעשות?
אלכס נתחיל בזה שירשמו תלונות בגופים רלוונטיים כגון מבקר המדינה והרשות להגבלים עסקיים ואפילו משטרת ישראל.
20 תלונות זה יותר מאחד
500 זה יותר מעשרים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לאו דווקא, מאחר ורוב הדירות החדשות עד לשנים האחרונות היו בעיקר דירות יוקרה שגם ככה הרוב לא היו יכולים לרכוש. אחד היתרונות במחיר למשתכן וכיוצ״ב זו העובדה שמזרימים לשוק דירות רגילות עם מפרט לא רע להבדיל ממה שהיה נתון עד עתה (היינו המפרט הנוכחי מאפשר לך להנחות את הקבלן לספק לך כבר בהתחלה למשל מרצפות 60x60, מטבח בסטנדרט גבוהה יותר שלא יכריח אותך כבר על ההתחחלה לשדרג אותו בעלות נוספת וליי-אאוט שקל יותר לעבוד עימו אם רוצים לבצע שינויים עתידים בבית - דברים שבאופן כללי חוסכים עשרות אלפי ש״ח+ שהרוב בדרך כלל מוציא מעבר למחיר הדירה הנרכשת). לא שמחיר למשתכן זה וואו אבל יש לו גם יתרונות.
יתרה מכך, מחירי השכירות מן הסתם היו עולים מאחר והיה נוצר ביקוש נוסף בשוק והיית מעודד עוד יותר הקמת יחידות דיור (מצד אחד זה טוב אך מצד שני כבר כיום יש מלא מבנים לא חוקיים שאף מסכנים את הדיירים).
קיצקץ, סוגיית הדיור תיפתר ע״י הממשלה אם זה זה יעניק לה נקודות ואייטמים... אלא שמה לעשות, מדובר בדבר שלוקח כמה שנים טובות ועם הרבה חסמים (אתה באמת רואה את המפלגות מכלל הקשת הפוליטית פוגעות במקבלי ג׳ובים ואח׳ שתומכים בהם?) עד שרואים תוצאות... אז למה לטרוח אם זה לא מקדם את הרייטינג, סקרים ואת הלייקים במיידית? גם ככה הממשלה הבאה תאשים את קודמתה וחוזר חלילה.
קיצר,תגובת החנות? אביעד יש תגובה משהו?
מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.
מה זה קשור אבל? הוא דיבר על הרווח של היבואן, לא של היצרן.
היצרן הוציא את כל הכסף על הפיתוח, שיווק, וכל מה שאתה מדבר עליו, לא היבואן, היבואן בסך הכל קנה מוצר מוכן ולא הוציא שקל על הפיתוח ומעביר אותו הלאה בפי 4 ממה שהוא קנה אותו, כפי שעוז רשם, אופנוע שעולה 200 אלף ש"ח, עולה ליבואן רק 35 אלף ש"ח, וגם אם המדינה מכפילה אז יוצא 70 אלף וכל השאר הולך נקי ליבואן, למרות שהוא לא זה ששילם על כל הדברים שרשמת כאן כמו פיתוח, היצרן מבחינתו קיבל את המגיע לו, אז למה אני צריך לשלם מחיר מופקע רק בגלל שמישהו רוצה לעשות עליי קופה?
http://www.themarker.com/markerweek/1.3000382
למשל.
הכשלון הוא זמני, לטווח הארוך תהיה השפעה ואני צופה שהיא תחזור בעוצמה גדולה יותר
http://www.themarker.com/markerweek/1.3000531
נערך לאחרונה על ידי levil; 13-04-2017 בשעה 19:37.
אני רק מקווה שיצא לכם לראות אתמול והיום, את הכתבות על יבואני הרכב בישראל...
על המיסים שגונבת המדינה והרווחים של 15 המשפחות שמייבאות את כלי הרכב לישראל.
i rest my case