ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
קודם כל, תעשי את הניסוי שהצעתי לך.
אם תעמדי עם ברקס לחוץ, בלי לגעת בגז, ותתחילי לשחרר לאט את הקלאץ' - אני מבטיח שתמצאי את הנקודה שבה הסל"ד מתחיל לצנוח. זאת ההתחלה של הכיבוי.
במצב תקין - ללא ברקס ועם תוספת גז - זאת הנקודה שבה האופנוע היה מתחיל לזחול קדימה.
אבל משום שאת עומדת עם ברקס, המנוע לא מצליח להזיז את הגלגל - אלא הגלגל עוצר את המנוע ומכבה אותו, כי כשהקלאץ' משוחרר, קיים קשר "קשיח" בין השניים.
או שהם יסתובבו ביחד, או שהם ייעצרו ביחד.
התרגיל הזה נועד לאמן אותך במציאת נקודת החיבור, בלי הצורך להשתלט על אופנוע שמתחיל לנסוע.
השלב הבא הוא "להקפיץ" את הקלאץ' עד לנקודת החיבור, וללמוד לשלוט במהירות האופנוע כשהוא זוחל במהירות נמוכה באמצעות הקלאץ'.
אתמול היה לי שיעור נהיגה ועשיתי את הניסוי שאמרת לי, אני לא יודעת איך עשית את זה, אבל כל השיעור לא נכבה לי המנוע חחח, זה עזר לי ממש להבין איפה נקודת החיבור שבאופנוע. יצאתי לכביש וגם הצלחתי להתחיל נסיעה בזינוק, כך שהטיפ שלך עזר לי בטירוף!!! המון תודה לך על זה.

נותר לי רק לשמור על הרצף הזה וכמובן לתרגל את השמיניות (שגם הלכו לי בצורה הרבה יותר חלקה אתמול).
תודה לכולם על כל התגובות!