מה שעזר לי בשמיניות במהלך הטסט היו שני דברים - מבט (או בעצם סנטר) מכוון לאן שאני רוצה לפנות ושינון בקול נמוך תוך כדי נסיעה מה הצעד הבא שאני עושה (״סנטר שמאלה, גז, קלאץ, סנטר ימינה״ וחוזר חלילה). בתכלס דיברתי לעצמי תוך כדי השמיניות וזה עזר לי להתמודד עם הלחץ ולהתרכז בשלבי התרגיל ולא בטסט.

לגבי הקלאץ, נסי לתרגל עבודה עם חצי קלאץ׳ (כמו שאמרו לפני - עד שהמנוע מתחיל להשתנק) כחלק מהנסיעה בקו ישר. אם תוותרי בהתחלה על הנסיעה האיטית לטובת תרגול הקלאץ׳, ותתרגלי התחלת נסיעה ואח״כ עבודה עם הקלאץ׳ למצב של ניתוק / שילוב, תוכלי להתרגל לתגובות של הכלי ולמצוא את הנקודה בה עזיבת הקלאץ׳ גורמת לתחילת נסיעה ולחיצה גורמת לניתוק (כלומר האופנוע מאיט). בגלל שמדובר בנסיעה בקו ישר, אז אין הרבה גורמים מפריעים והתרגול הוא בעיקר על התרגלות לשילוב ותחילת נסיעה מבוקרים.

אגב, לי נחנק האופנוע בצומת מול עיני הבוחן ועדיין עברתי את הטסט (ישר הנעתי והמשכתי לנסוע).