ומה לגבי סוכנות מוטו בתל אביב?מישהו מכיר?כדאי לבדוק או להתרחק כמו מאש?
והאם קטנוע כזה בשנת 2012 עם בערך 30000 קמ זה כדאי או שזה יותר מדי?
שלום לכולם
בעבר שאלתי על הקטנוע פיאג'ו 250 ועכשיו אני כבר מתכון לקנות אותו
חשבתי על משומש בערך ב12000 שח,אם אמצא כזה שעבר בערך 20 אלף קילומטרים,זה כדאי?או שזה הרבה מדי קילומטר בשביל קטנוע בנפח כזה?
איזה טפסים לבקש בדיוק מהבן אדם שאני קונה ממנו?
האם במגרשים של קטנועים זה כדאי או שזה זבל תמיד וכדאי רק מאתר יד2?
בעיקרון אני צריך אותו רק לנסיעות בתוך העיר חיפה ללימודים ועבודה ופעם בשבוע לנסיעה בינעירונית של 40 לכל כיוון כשכמבן הוא ינוח איזה כמה שעות,מקווה
שזה יהיה מספיק הנפח הזה ושזה לא המון בשבילו
תודה
ומה לגבי סוכנות מוטו בתל אביב?מישהו מכיר?כדאי לבדוק או להתרחק כמו מאש?
והאם קטנוע כזה בשנת 2012 עם בערך 30000 קמ זה כדאי או שזה יותר מדי?
נערך לאחרונה על ידי scott12; 29-03-2017 בשעה 19:17.
אני עם כלי כזה. החלפתי מנוע כשהוא הגיע ל-80. עובד מעולה. ממליץ בחום.
קודם כל תודה לך על התשובה
דיברתי עם מישהו מיד 2 על הקטנוע שלו שנת 2013 עם 21 אלף קילומטרים בלבד ואני אמור לבוא לראות ביום רביעי בתקווה שלא יחטפו אותו
ויש עוד מישהו עם שנת 2012 עם 32 אלף קילומטרים וזה כמובן בעידפות שניה
חשבתי ללכת לבדוק אצל סטפן כי הבנתי שממליצים עליו,הוא באמת בודק עד כדי כך טוב?
ומה אני עושה בהעברת בעלות בדואר?איזה מסמכים צריך להביא להם?
אני מכרתי בזמנו שנת 2012 עם 40K. לדעתי הקטנוע הכי טוב לקטגוריית 250.
יש פה איפשהו מדריך בדיקה לפני קנייה, לדעתי מספיק אם תעבור עליו בעין ותראה שאין נזילות, תבדוק מתי הוחלפה רצועה כי זה הטיפול היקר.
והכי חשוב תזמין חלקים מהאינטרנט. מוריד את עלות הטיפול בגדול בחצי.
תודה רבה לך על התשובה
איזה חלקים קונים לקטנוע הזה בשביל הטיפולים?
והאם הכי טוב לקנות מאיביי או מהאתר של פיאג'ו במידה והם עושים הזמנות?
הקטנוע סה"כ בסדר, יש כמה דברים מעצבנים שחוזרים בלא מעט קטנועים של אפריליה. למשל הכפתורים של פתיחת התאים והסטארטר שאחרי כמה שנים המגעים שלהם כבר לא משהו וצריך ללחוץ עם רגש,
תא המטען שנסגר רק אם מקפידים שהוא יורד ישר על הבריח ועוד...
לא להתרגש מהדברים האלו.
חלקים לטיפול אפשר להזמין גם בארץ. מוטו דיפו למשל.
כלי מצויין , אני עם אחד כזה כבר פעם שניה.
חושב שמיותר בדיקה אלה כפי שאנרו מעלי לבדוק לבד לפי המדריך שישה ורק לוודאות שאכן טופל כמו שצריך.
תעדכן שנוכל להגיד לך להתחדש![]()
קודם כל תודה רבה על התשובות
למה מיותר לעשות בדיקה אצל מומחה לפני קניה?זה לא הכרחי?שיפתח הכל וכו'
דבר ראשון לא כולם אוהבים בדיקה במיוחד כזו שפותחים את כל הכלי. דבר שני תראה את הכלי ותבצע בדיקה ראשונית לפנ הבדיקה. הייתי ממליץ לך במידה ותחליט אז לשמור את הכסף לישור קו.
זה שהכלי נראה תקין לא יגיד הרבה למי שאין ניסיון.
לפותח השרשור - אל תוותר על הבדיקה וגם אל תרוץ למוסך עם הכלי הראשון שתראה,תעבור על כמה קטנועים ואת הטוב ביניהם תיקח לבדוק.
ה500 שקלים שתחסוך עשויים לעלות לך כמה אלפים בעתיד.
בהצלחה.
אז ככה
בגלל שאני גר בחיפה חשבתי לקפוץ לעופר אבניר לראות x evo משומשים לפני שאאלץ לנסוע עד תל אביב ברכבת ולהסתבך שם בשביל הקטנוע שראיתי ביד 2.
מכל הקטנועים שהיו שם בתקציב שלי בחרתי לקחת ביום שליש בבוקר לבדיקה את הדגם של שנת 2012 עם 29 אלף קילומטרים ודיברתי עם המוסך והוא בדק
וראה שהטיפולים היו בזמן ויש לי פשוט שאלה,האם לקנות מעופר אבניר משומש יכול להיות טוב או שזה מאה אחוז יהיה על הפנים ותמיד עדיף ממישהו פרטי מיד 2?
הקטנוע הזה גם יד ראשונה
תודה
מאה אחוז אין שום דבר.
יש פוטנציאל להסתרת מידע,לסוכנות יש זמינות חלפים גבוהה ומוסך צמוד,לא בעיה להחליף ולתמכר יקר יותר כלי שנניח,היה מעורב בתאונה או בהחלקה - הסוכן מן הסתם יגיד לך שהכלי מעולה ושתקבל אחריות...שתהיה תקפה עד שתעביר את התשלום,טוב בערך הבנת את הנקודה.
אבל אני רק אומר ושום דבר לא וודאי מלבד המחיר שכמעט תמיד יהיה גבוהה יותר.