תמונות איפה?
יום שישי נסעתי לראות את האופנוע,מנוע חזק בטירוף,הילוך שלישי ווילי?!
הבעלים,שבמקרה הוא המורה נהיגה שלי שיפץ בו המון דברים,רכב מעט ועזב אותו בצד.
פרונט משופץ,דיסקים חדשים,פלסטיקה חדשה סגורה בקרטון,מנוע לא מזיע כלל פרט לבורג מגנטו.
דברים שצריך לעבור עליהם:
-קרבורטורים נוזלים,דורשים שיפוץ,2 קיטים יעלו לי כמעט 250 שח,בסביבות 400 שח אפשר לרכוש 2 קרבורטורים של drZ, האם יתאים?
-שיפוץ משאבות בלם קדמיוץ ואחוריות,אזמין קיט מאיביי.
-סעפת ואגזוז,הסעפת די חלודה ואני מחפש להחליף אותה בסעפת מורחבת,לרכוש מחול או שניתן למצא בארץ?
אגזוז,כרגע יש אגזוז די חופר,המלצה על אגזוז פתוח של חברה טובה?
כמובן שעל הדרך האופנוע יקבל צינורות פלדה שזורה ,vapor, ועוד דברים קטנים.
800,קיבלתי במתנה עוד 750 שיושב לו גלמוד ומעלה אבק,המנוע שלו במצב מצויין אך שאחר החלקים פחות,אפרק אותו,אעטוף בשרינק וארכיב עוד כמה שנים כשיהיה אספנות.
ותמונות בהמשך,צריך להכין לו מקום חם ומוגן בבית.
הכלי היה מאוד מאוד מאוד פופולרי בגרמניה.
תחפש בפורומים שם ותשחיז את הגרמנית שלך.
זה יקל על החיפושים פלאים.
נו שווין.
תמונות יבואו בהמשך,הפלסטיקה של האופנוע שבורה,רק אחרי שיפוץ ארכיב את הפלסטיקה השלמה.
וראיתי כמה הוא נפוץ בגרמניה,הבעיה שהשפה הזו ממש מוזרה
צבע לשלדה או למה שתרצה אך ורק ציפוי באבקה ! יותר זול ויותר עמיד ! זו העצה שלי
במידה ותרצה יש לי גם לאן לשלוח אותך
כדאי וחשוב לדעת שצבע באבקה רגיש לחומרים כמו דלק, לחומרי ניקוי וספריי קרבורטור למינהם (הגימור שלו נהרס אם הוא מבריק, מתמלא כתמים אם הוא מט). אז כשמתכננים לצבוע מנוע או שלדה כדאי לחשוב בעיקר על צבע עמיד ופחות על שיטת היישום כי חומרים כאלו וגם אחרים בוודאות מגיעים אל החלקים האלו.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 12-08-2015 בשעה 17:28.
יכול להיות שבהמשך אעשה ציפוי לשלדה,בנתיים אין את הממון לכך.