שואל באמת בתמימות לי אין שום דבר איתם או נגדם כי אף לא הייתי חוויתי צורך בשרות מהם אבל נראה כאילו הרבה מאד אנשים פה בדעה מאד שלילית עליהם
שואל באמת בתמימות לי אין שום דבר איתם או נגדם כי אף לא הייתי חוויתי צורך בשרות מהם אבל נראה כאילו הרבה מאד אנשים פה בדעה מאד שלילית עליהם
מאותה סיבה שאוהבים את "קרסו" (היבואן של רנו)
ככל שיש לך יותר לקוחות, יהיו לך יותר לקוחות עם ניסיון שלילי עם השירות שלך.
לא רק זה, ככל שאתה יותר גדול, יותר קשה לך לוודא שכל העובדים שלך נותנים שירות טוב (השירות לקוחות של גוגל מזעזע).
לבסוף, ככל שיש לך יותר לקוחות שלא מרוצים מהשירות, יהיו יותר לקוחות שיכתבו על כך באינטרנט.
אומר לך מה מפריע לי מאוד במטרו :
הם יושבים בנישה מאוד "בטוחה" כי הצרכן הישראלי לא תמיד יודע לדרוש שירות ותמחור סביר.
תמחור החלפים שלהם מזעזע לרעת הצרכן לפחות זו דעתי כמי שמחזיק שני אופנועים שלהם.
גם אם תקבל שירות טוב, ישאר טעמו המר של התמחור הגבוה.
לא שונא אותם, אבל לא גיבשתי דיעה סופית אם מותג האופנועים הבא שארכוש יהיה זה שמיובא על ידם.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
כפי שבכתב מיקי הם יושבים בנישה מאוד בטוחה.
הם שולטים בשוק תוך שהם מחזיקים ביותר ממותג אחד (50 אחוז מהכלים היפנים ואני חסיד של תוצרת יפן).
בהעדר פיקוח הם יכולים לעשות מה שבא להם ומאחר ונכבדי הפורום בעד מה שנראה להם כשוק חופשי אז התוצאה שיש לך את קרטל מטרו.
לגבי תלונות אני מניח שתמצא גם על יבואנים אחרים
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בגלל שמטרו היא ה-"רמי לוי" של עולם האופנועים,
מחירים עממיים, מצוות מתן בסתר, גדלים באוהלה של תורה, צדיקים נסתרים.
הם ויד שרה תאומים סיאמיים.
מעולם הבצע והלכלוך לא היו מנת חלקם, והם קיימים רק לשם מצוות כביש.
(ככה זה שהבנות במשפחה זוכרות מאיפה באו!)
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
*קונה אופנוע חדש ממטרו*
*רוכב 500 ק"מ*
*מזמין גרר ומגיע למוסך מטרו כי לא הרכיבו את המצבר כראוי*
*מקבל הבטחה שבע"פ להנחה בטיפול 1K*
*מתלבט לגבי איך להרגיש לגבי מטרו*
אני הוצאתי בגרירה אופנוע תקין לחלוטין , בן שבוע מעופר אבניר,
שרות לקוחות מזעזע.
הציעו מחזיק מפתחות פיצוי.
הנחה בטיפול נשמע לי מציאה.
אתה יכול להרגיש יותר טוב
אז רגע קצת סדר לכאורה למטרו יש שירות גרוע ובנוסף לשירות הגרוע לכאורה הם מפקיעים מחירים של חלקים מכיוון שהם יודעים שאין ספק אחר שיכול לספק אותם
עד כאן מדובר בהגדרה של מונופול אממה הרבה אנשים בכל זאת בוחרים לרכוש מהם אופנועים/קטנועים למרות זאת גם כאלו מהשרשור הנ"ל איך קורה הדבר?למרות השרות הגרוע
מה שמחשיד בעיני הוא שלא מדובר בתופעה שהיא רק אצלם לכאורה גם עופר אבניר באותה קלחת לכאורה יש כאן שת"פ כלשהו של היבואנים הגדולים בתאום מחירים מה שאסור עפ"י חוק ונחשב כקרטל אם כך הם הדברים הלקוחות הופכים לכלי משחק בינהם אני לא התפלא לדעת שהם מתואמים גם מבחינת הורדת מחירים קיצונית לדגמים חדשים שנכנסים לשוק ע"ח הלקוחות אז לא רק מטרו הם הבעיה
אתה צריך להכיר את תמיר
https://myinnova125i.blogspot.co.il/
אתם צריכים לבקר במשרד הכלכלה המסחר והתעשייה ולנג'ס להם
ולפנות למבקר המדינה.
אני לצורך העניין עשיתי זאת.
אם ישנן תוצאות עדיין לא ( יצאה הצעת חוק המבצעים אבל זה לא קשור אלי
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
קשה להסביר את זה או שהנתונים לא אמיתיים או שכולנו מטומטמים
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4943999,00.html
איכשהו שיווקו טי מקס ו MT 07 ככלים שהכי שווה להחזיק אותם
שש שיחות היום למטרו, בשיחה הראשונה עונה בחורה מבקשים לדבר עם הדס, השיחה מנותקת,
כנ"ל כל חמשת השיחות הבאות...יופי מטרו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
וכולנו כולל עבדכם הנאמן ממשיכים לרכוש מהם
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI