ציטוט נכתב במקור על ידי Dddsh צפיה בהודעה
נוזל ירוק זה נוזל קרור, תקווה שנשפך לך מהספייר למרות שלפי הרעש בעבוע אני סקפטי.. למלא נוזל קרור מיד ולקוות שלא נעשה יותר מדי נזק, למוסך לגלות מה הסיבה לנזילה/פליטה..
אגב אין צורך לחמם את האופנוע 10 דקות, יש הרבה חילוקי דעות לגבי חימום אופנוע(ו"חוסר בריאות" לאחר עמידה ממושכת) אני חושב שהאידיאל הוא דקה חימום ונסיעה רגועה עד שתרגיש בטוח "ללחוץ אותו יותר"
תעדכן ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½
כשחום מנוע בקו האדום כי אין מים אסור למלא מיד זה יהיה כמו לדחוף מתכת רותחת לדלי מים קרים,שוק תרמי מכיר?
חובה להמתין עד הקירור המלא של המנוע ורק לאחר מכן למלא,אחרת זה יכול לגרור החלפת מנוע.
הקוראים יכולים להסתמך על מה שאתה רושם אז בבקשה,אל תגיב בנושאים כאלה אם אתה לא יודע את התשובה.


אין דבר כזה "ספייר" במערכת קירור - המערכת קירור היא סגורה ולא יוצא משם שום דבר.
בהתנעה קרה (למשל בבוקר) מחממים מספר שניות - כ 10 15 שניות,וזה מספיק בשביל להתחיל לרכב בסל"ד נמוך מטפסים בהדרגה כשהמחוג מתרומם,זו הדרך הנכונה והבריאה ביותר.