כן.
הבעיה החמורה מכולן לדעתי.
לעולם תהיה עסוק בשאלה האם הכל בסדר, ולא תהיה מרוכז לחלוטין בכביש.
עם העלות הכוללת של אחזקת אופנוע, מדובר בסכום הבטל בשישים...
אל תרכב מוטרד.
תרכב רגוע ותהנה מהרכיבה.
אחרת לא שווה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתחיל מתחילת הסיפור למען ישכילו הרבים.
ברשותי בנדיט 1250 שהיה זקוק לצמיגים חדשים.
הלכתי על מישלן רואד 4, בעקבות המלצות חמות.
מברור ברחבי האינטרנט, כל העסקים לוקחים לפחות 2300 ש"ח על צמיגים עם הרכבה. (היו שרצו גם הרבה יותר)
הוטספיטון רצו על סט כולל משלוח 1600 ש"ח. (ייצור באמע 2015).
הצמיגים הוזמנו מהם והגיעו אחרי 20 שעות לב"ש, עיר מגוריי.
מבדיקה לגבי התקנה, רק 2 מקומות הסכימו להתקין לי את הצמיגים. מטרו: איזון והרכבה במחיר 400 ש"ח.
צמיגי האחים ברבי, 350 ש"ח, רק הרכבה, ובלי איזון.
הגעתי לאחים ברבי, שאלתי כמה יעלה *איזון והרכבה* ענו לי 350 ש"ח, והחלטתי לבוא אליהם למחרת. (ולו מפני שאני לא חובב גדול של מטרו).
למחרת הגעתי, ולהפתעתי הרכיבו את הצמיג בלי איזון. דיברתי איתם, איזון זה עוד 150 ש"ח לגלגל. 650 להרכבה קצת מוגזם בשבילי... וכך הורכבו הגלגלים בלי איזון.
חייב לציין בשביל ההגינות, שהם החליפו את השסתום על חשבונם, סתם ככה אפילו בלי שביקשתי, נטו מהגדלת ראש.
ולשאלה. כרגע אני רוכב עם גלגלים לא מאוזנים, האופנוע שוקל עם עם רוכב ומורכבת 430 ק"ג לפחות.
האם יש בעיה בטיחותית להמשיך לרכב? (רוכב רגוע, ולעולם לא עובר 160 קמ"ש) לא הורגשו רעידות כאלו או אחרות.
יעקב.
כן.
הבעיה החמורה מכולן לדעתי.
לעולם תהיה עסוק בשאלה האם הכל בסדר, ולא תהיה מרוכז לחלוטין בכביש.
עם העלות הכוללת של אחזקת אופנוע, מדובר בסכום הבטל בשישים...
אל תרכב מוטרד.
תרכב רגוע ותהנה מהרכיבה.
אחרת לא שווה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
לדעתי תחזור לאחים ברבי האלה ותגיד להם שיאזנו לך את הצמיגים.
מה זה אמרו לך בטלפון עם איזון ואז פתאום אחרי ההרכבה לא מתאים להם לאזן???????????
אם הם עשו טעות אז זה אשמתם לא אשמתך.. שיעבדו עוד רבע שעה ויאזנו לך את הצמיגים, ראבק, מה כבר קרה...
לא רואה סיבה לוותר להם.
סיפור הזוי.
מחירים הזויים.
שרות הזוי.
ברוכים הבאים לישראל 2017.
*גם אם הייתי גר באילת הייתי עולה עם האופנוע לזייתוני בתל אביב ומחליף אצלו.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
פעם ראשונה שאני נתקל במחירים כאלה על הרכבה ואיזון.....פשוט הזוי לשמוע זאת ואם כך היה הדבר הייתי יוצר לעצמי יום סידורים במרכז או מפרק את הצמיגים ושולח אותם עם חבר למוסך במרכז שיחליף ויאזן, רק לא לשלם את המחירים האלה.
כמו שאמרו כבר לפני, הכי חשוב זה שתרכב רגוע ומרוכז גם אם זה עולה עוד קצת.
בכול מקרה זה לא ממש קשה לעשות זאת לבד, קפוץ לאמצע הסרטון המצורף:
https://youtu.be/dAKIuSjPXxA
Sent from my iPhone using Tapatalk
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
תתחיל בזה שלרוב הרואד 4 לא צריך איזון בכלל.
תמשיך בלמה יקר? כי אם רמי לוי מוכר עגבנייה בחצי שקל הוא עושה עלייך קופה על המלפפון או על העוף או על משהו.
כאן לקחתה לו את הקופה שעושה עלייך על המלפפון (הצמיג עצמו), אז העגבנייה (ההרכבה) עולה מחיר מלא שעד עכשיו היה לך רשום על הדף כמאוד זול כי בעצם חלקו הגדול מגולם בעלות הצמיג עצמו
נ. ב לא רוצה לבאס אבל לא מתאים לך pr4
אתה אמור לשים pr4gt
גם Angel gt לא מתאים צריך Angel gt A
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
דבר ראשון אני לא מבין איך אין לאנשים מצפון לסיים עבודה כזו בלי איזון ועוד לרוכב דו גלגלי, במיוחד שזה לא ביג דיל של עבודה.
באותה נשימה אני לא מבין מאיפה יש לך "האומץ" לרכב ככה ולהרכיב, שגם לזה יש השלכות ממשפחת המצפון.
כסף זה דבר יקר. היציבות, האחיזה והבטחון שווים הרבה יותר.
חסכת 50 ש"ח לעומת מטרו (וזה לא משנה מה דעתי האישית עליהם) ועכשיו אתה מגלה שזה ייצא לך יותר יקר.
מצהיר שאני לא מכיר את הצמיגים ולא יודע אם הם דה פרטו מאוזנים אצלך או לא.
טוב חברים. את התשובה קיבלתי.
העזתי לעשות את הניסוי, יצאתי לבדוק בקטע פתוח, ואין שום רעידות מורגשות. העזתי להגיע ל230 חצילים.
תודה חברים!
אגב strelok, על המחיר לא התלוננתי, קצת שפכתי את הלב על תחושת ה"עבדו עלי".
והצמיגים אכן pr4gt.