תפסיק לרכב בשול.
מתי פנצ'ר מחליט לבוא לגלגל? וכשהוא מחליט לבוא - איך הוא בוחר אותו?
לפי עומק חריץ? לחץ אוויר? קידמי או אחורי?
ואיך זה שבשבוע שעבר עם צ'יף רמסתי קוצרטינות כאילו אין מחר
ודווקא אתמול בנסיעה מנהלתית על אספלט בדרך הביתה -
אני קם בבוקר ורואה אורח - פנצ'ר בא לבקר. בקדמי.
לא מובן לי כל כל העסק הזה.
תפסיק לרכב בשול.
דווקא בקדמי? אצלי זה היה ברוב המוחלט של המקרים באחורי.
אם רוכבים בווילי קבוע מורידים את הסיכוי לפנצ'ר בקדמי ל- אפס!![]()
פנצ'ר, הידוע בשמו המקראי תקר (או פענצ'ר על פי בית הלל), הוא בעצם תיקון שבא לעולם.
התקר המקראי נזכר עוד בספר ויפתח , פרק ג' פסוק ד'.
"....ויפתח אלחנן איש מצערת בגז, יען כי רצה להראות למובי מנין מטיל ה-gsxr את מימיו. וישלח יהווה חרון אפו בצמיג הג'יקסר ויתן בו פענצ'ר..."
קאסוטו פרש את הפסוק, באופן בו נסיון נתינה בראש למובי, הוא חילול קודש הקודשים, שהרי ידוע שאין עוד מלבד המובי.
מנקודה זו בהיסטוריה ועד היום, כל תקר הוא בעצם בחירה של הקדוש ברוך הוא, להראות לנו, שלמרות שחצנותינו ויהירותינו, אין גדול ממנו (מהמובי, כן?).
לכן, אל תאמר "...ב-KTM לקה מאה וחמישים תקרים וב-CBR לקה מאתיים תקרים...", כי תאמר:
"ברוך אתה ה' שנתן בי חישורים צמד, ברוך אתה, ברוך המקום, ברוך הוא, לשנה הבאה על המובי הגדולה, בירושלים הבנויה ואימרו אמן.
לכן, כל תקר, הוא למעשה ברכה ורצון האל להעלות את המובי על ראש שמחתינו.
הרב שבע שליט"א.
יש לי הרגשה, שמבוססת על תקוה גדולה ומתוך ניחוש מלומד על סמך הכרת העבר.
שאני ממש יודע מי כתב את הפוסט הזה. והאות השביעית היא לא מס טופולוגי אלה
סמל יוחסין המשויך לארבע גלגלים. ושבו בנים אל גבולם...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אין שום חשאיות.
משום מה החתימה לא מופיעה.
בחתימה רשום:
7=4*4
הרב שבע שליט"א.
7=4*4
הרב שבע שליט"א