תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: CBR300R vs CB500F

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    58

    CBR300R vs CB500F

    מה קורה?

    בחיים לא יצא לי להיות כלכך לא החלטי בנוגע למשהו..

    ההתלבטות כרגע היא בין 300 חדש (2017 0קמ) לבין 500 משומש (בן כשנתיים, אזור ה20אלף קמ)..
    ביטוח על שניהם זהה..
    מחיר דומה..

    עשיתי נסיעת מבחן על שניהם.. שניהם מרגישים טוב...

    אציין שאני לא מחפש אופנוע (הכי חזק), זה אופנוע ראשון ואני עדיין קצת "פחדן" על הכביש אז בעיקר מחפש כלי שלא יהרוג אותי.. בנסיעות מבחן רוב הסיכויים שלא הגעתי לגבול היכולת של שני הכלים..

    עיקר הנסיעות שלי הן בינעירוניות... תא/חדרה ודומיו..

    ההגיון אומר לקחת את ה300 כי זה ראש שקט.. אבל אז אפשר לחפש CBR250 (אותו כלי בערך וביטוח יותר זול)..
    דעות?

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי Xebu22 צפיה בהודעה
    מה קורה?

    בחיים לא יצא לי להיות כלכך לא החלטי בנוגע למשהו..

    ההתלבטות כרגע היא בין 300 חדש (2017 0קמ) לבין 500 משומש (בן כשנתיים, אזור ה20אלף קמ)..
    ביטוח על שניהם זהה..
    מחיר דומה..

    עשיתי נסיעת מבחן על שניהם.. שניהם מרגישים טוב...

    אציין שאני לא מחפש אופנוע (הכי חזק), זה אופנוע ראשון ואני עדיין קצת "פחדן" על הכביש אז בעיקר מחפש כלי שלא יהרוג אותי.. בנסיעות מבחן רוב הסיכויים שלא הגעתי לגבול היכולת של שני הכלים..

    עיקר הנסיעות שלי הן בינעירוניות... תא/חדרה ודומיו..

    ההגיון אומר לקחת את ה300 כי זה ראש שקט.. אבל אז אפשר לחפש CBR250 (אותו כלי בערך וביטוח יותר זול)..
    דעות?
    אם הביטוח מהווה שיקול משמעותי אז ה250 יעבוד לך מספיק טוב. אני רכבתי בשנתיים האחרונות מודיעין-ראה"ע על בסיס יומי והיה מדהים. מה שכן בכבישים פתוחים תמיד תביתי איך ירגיש לרכוב מהר יותר מ-100 קמ"ש. אז אם כוח מדבר יותר חזק מהביטוח, לך על נפחים גדולים יותר, שייתנו לך תמורה שווה. בסופו של דבר זה עניין של צורך והכרח.

    Sent from my LG-K520 using Tapatalk

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    יהיה לך ראש שקט גם עם ה 500, אופנוע עם 20,000 ק"מ זה עדיין חדש לחלוטין, במיוחד שמדובר על אופנוע רגוע יחסית ולא כלי ש"קורעים" אותו.
    את האופנוע הקודם שלי קניתי אחרי שהוא עבר 100,027 ק"מ ואת הנוכחי קניתי עם 81,500 על השעון.
    אופנוע חדש מהסוכנות מאבד כל כך הרבה מהערך שלו שזה פשוט לא כדאי.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  4. #4
    ת"א-חדרה כל יום? לא הייתי הולך על 250-300. אתה תרגיש מחסור בכוח. ה500 של הונדה כ"כ סלחניים שהם מתאימים בול גם לחסרי ניסיון.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ser Jorah Mormont צפיה בהודעה
    ת"א-חדרה כל יום? לא הייתי הולך על 250-300. אתה תרגיש מחסור בכוח. ה500 של הונדה כ"כ סלחניים שהם מתאימים בול גם לחסרי ניסיון.
    לא כל יום..
    כל יום זה יהיה נתניה/הרצליה..
    פעם פעמיים בשבוע יהיה לחדרה

  6. #6
    עדיין הייתי הולך על ה500.. אלא אם אתה מתכנן להחליף עוד שנה למשהו חזק יותר, ואז הייתי הולך על 250/300 יד שניה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    30
    מצטרף להמלצה על ה 500ים, כשיטוסו מהצדדים שלך רכבים ב 140 קמ"ש והלב שלך ייפול לתחתונים כי אין לך מה לעשות נגד זה, אתה תרצה את שלוות הנפש שמנוע חזק יותר יכול לתת לך.
    עוד נקודה למחשבה: נייקד במהירויות של כביש החוף זה לא כיף. גם ספורט לא. חשבת לנסות את ה 500X?

    האופנוע הראשון שלי היה CBR500R, הוא מדהים וסלחן וממש לא מפחיד - אבל לנסוע עליו בכביש החוף, זו לא חוויה כיפית במיוחד, פשוט בגלל הרוח.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    אבל אפשר להוסיף לCB500F משקף ואז הוא יהיה סבבה ברוחות בכביש החוף, לא?

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    אני רוכב על F הרצליה-נתניה על בסיס יומי , במהירויות נאות. הרוח מציקה אבל מתרגלים וזה לא סיפור. שקלתי להוסיף מגן רוח אבל מעבר לפגיעה האסתטית (בעיני נייקד טהור הוא היפה ביותר) מגן אפקטיבי צריך להיות כמו זה של ה-X כי מגן נמוך בסה"כ יסיט את הרוח מהחזה לקסדה, מה שלא יעשה הבדל גדול. לכן ויתרתי וכאמור למרות שזה לא נעים זה לא מפריע לי לשייט במהירות שאני רוצה.
    חלק מיתרון של ה-CB500 לעומת נפח קטן יותר הוא העובדה ששיוט ב-6500 סל"ד, שמייצר מהירות יפה, הוא 500 סל"ד מתחת למומנט המירבי ו-2000 סל"ד מתחת להספק המירבי, כך שעדיין יש יתרת כח מספקת לצאת לעקיפה במידת הצורך. לדעתי זה לא קיים ב-300 סמ"ק, או לפחות רחוק מלהיות אפקטיבי מספיק.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    174
    גם אני הייתי בהתלבטות דומה אבל בפועל לא נראה לי שבסופו של דבר בדגמים הללו יש כזה הבדל בין הX לבין הF מבחינת רוח, כלומר לא הבדלים משמעותיים.
    כך לפחות נראה לי.
    וכן עדיף את ה500 מאשר ה300.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    58
    דעה על הSV650 מוגבל? קיים במבצע טוב אצל עופר אבניר אז ניתן לשקול אותו?

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    כאחד שאת כל "קריירת" הרכיבה שלו עשה על נייקדים - לרוח מתרגלים מהר מאוד, לי היא מתחילה להפריע באזור ה-160-170 קמ"ש אבל מתחת לזה היא לא מורגשת.

    מבחינת הדילמה שלך - דיי ברור שה-500 יתן לך את מה שאתה מחפש. ה-300 הוא מנוע סינגל שבין המתחרים שלו הוא הכי חלש (29 סוסים כזכור לי), ובכביש מהיר אתה תרצה את רזרבת הכח הזו לעקיפה (גם אם אתה רוכב רגוע, כשיש אידיוטים על הכביש הכי קל לתת גז ולהתחמק מצרה)
    ה-500 גם ישייט בסל"ד יותר נמוך ולאור היותו המנוע הגדול משניהם הוא אמור גם לשרוד יותר זמן, ואם אתה לא מתכוון להחליף אופנוע בזמן הקרוב שתדע שעם 500 סמ"ק אפשר לרכב בניחותא ולהישאר עם הכלי להרבה שנים, מעבר לזה (לדעתי האישית) לא צריך לארץ הקטנה שלנו.

אשכולות דומים

  1. Honda CBR300R למכירה
    על ידי Amir331 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 13:51
  2. אובדן שמן honda cbr300r
    על ידי Zurs בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-05-2016, 14:35
  3. התקנת סליידרים CB500F
    על ידי AmirNadav בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-04-2016, 11:01
  4. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 18:37
  5. המלצה לצמיגים cbr300r
    על ידי Amir331 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-08-2015, 07:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO