קלאץ' לא מפריד מיד כשאתה לוחץ עליו - ההפרדה מתבצעת כאשר הדיסקיות יכולות לזוז בקלות אחת על גבי השניה, וזה קורה כשיש תנועה של המרכיבים - סל הקלאץ' וכו'. כשהכל סטטי - הדיסקיות יכולות להיות קצת "תפוסות" אחת על השניה ובלי התנועה מסביב לא ישתחררו.
מצד שני, אתה בהילוך ראשון-שני, זה אומר יחס סל"ד מנוע לגלגל גבוה מאוד - וכשאתה מנסה לסובב את המנוע (או לצורך העניין את הקלאץ') מהגלגל, זה קשה מאוד. גם אם הקלאץ' תפוס רק טיפה, כנראה שהכח שתוכל להפעיל עליו קטן מדי.
לא נראה לי כמו בעיה, ובטח קורה לא רק לך ולא רק באופנוע הספציפי, למרות שיש כמה תקלות שמעודדות את התופעה, כמו מגרעות על סל הקלאץ', דיסקיות קלאץ' עקומות, ואולי עוד כמה דברים.
והכותרת לא משהו, למרות שאני מבין שלא היה קל ליצור אותה. ערכתי.