עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: אז סוף סוף לאחר קבלת רשיון A1 והרבה נסיעות מבחן צריך את עזרתכם בהתלבטות קשה

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354

    אז סוף סוף לאחר קבלת רשיון A1 והרבה נסיעות מבחן צריך את עזרתכם בהתלבטות קשה

    אספר טיפה על עצמי:
    בן 35 ללא רקע אמיתי באופנועים(רק 50 סמק בסביבת הקיבוץ שלי לפני הרבה שנים).
    מסלול הנסיעה המתוכנן ביום יום הוא כ 15 ק"מ לכל כיוון במרכז תל אביב(רמזורים, פקקים וקצת איילון) אבל מתכנן טיולים בסופשים.
    התקציב רק לאופנוע עצמו(יד 2) עד 40K כאשר מעדיף להוציא עד 35K (ואם שמתם לב להודעות שלי אז את רוב הציוד כבר קניתי בעזרת הפורם המצויין הזה)

    קיבלתי לפני שבוע רשיון A1 ועשיתי נסיעות מבחן על כל הכלים האפשריים כמעט, למשל:
    Z300, Ninja 300, Mt-03, Dr 650, Duke 390, CB500R, CB500F, CB500X.
    עכשיו תכלס אהבתי מכולם את הZ300 ואת כל הCB500 אבל הכי הרבה את הCB500R(נמשך לצורה ספורטיבית) ואת הCB500F על אף שהכי פרקטי זה הCB500X.
    אחרי בחינה של הדברים ומכיוון שאני אופנוען חדש אבל לא צעיר ויותר מחושב ולא רוצה למצות את האופנוע כל כך מהר(מאמין שאהיה איתו מעל שנתיים) אז נשארתי עם הCB500X ועם הCB500F כאשר הנטייה היא לCB500F בגלל הצורה היותר "קרבית" שלו ותנוחת הישיבה(קצת שונה) אבל הרוח קצת בעייתית בF לעומת ה X(כנראה בגלל המשקף על אף שראיתי שניתן לקנות משקף גם לF).
    ואם לא די בכך אז להוסיף על ההתלבטות שלי הוסיפו עכשיו את המבצע שבו ניתן לקנות חדש SV650 מוגבל ב44,100.

    אציין גם שאני כמעט ולא מתכוון לנסוע מעל 120 וגם ברכב כמעט ולא נוסע מעל מהירות זו ובטח לא מתכוון להתגרזן או להשתולל, אבל כן מתכנן טיולים ואפילו ארוכים ברחבי הארץ.
    צריך את עזרתכם והמלצותיכם.

    נ.ב.
    אם אתם מכירים מישהו/י שמוכרים את אחד מהשניים אז אנא תשלחו לי הודעה.

    מצטער על החפירה ותודה מראש

  2. #2
    אם אתה לא מתכנן לזווד את האופנוע (ולא נראה לי שאתה רוצה לעשות את זה אם הנסיעות שלך בתל אביב) אז ה-X לא באמת יותר פרקטי.. בטח שלא ב120 קמ"ש שזה טווח סביר גם לנייקד בלי משקף רוח. עם שניהם לטעמי יכאב לך התחת אחרי 200 ק"מ רצופים בטיול. אם אתה נמשך יותר ל-F אז לך עליו. הוא גם יותר זול בכמה אלפים.

    עם זאת, אני מוכר את ה-X שלי, אז אם החלטת ללכת בסוף עליו, אתה מוזמן לדבר איתי.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    יש איזה פתרון עם עניין הכיסא? אולי להוסיף ריפוד או להחליף כסא?
    נראה לגבי הX עוד לא החלטתי.
    אתה מוזמן לכתוב לי בפרטי את הודעת המכירה שלך או לינק לפרסום של המכירה שלך.
    וכמובן אשמח לעוד דעות והמלצות
    תודה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    דבר ראשון מברוק על הרישיון ושסוף סוף הגעת לשלב החשוב ביותר. האמת היא שאפילו קצת חששתי שנעלמת לנו ככה פתאום.
    טוב שלקחת הרבה כלים לנסיעת מבחן ובחרת מי מהם מתחבר לך הכי טוב.
    אין לי ניסיון עם אף אחד מהם אבל תחשוב על נוחות לטווח ארוך. אני אישית לא הסתדרתי עם נייקד כשהגעתי ל 100 קמ"ש.
    עזוב את הנסיעות המנהלתיות, ברור לך שברגע שיש אופנוע יתחילו גם הטיולים והנסיעות היותר ארוכות.
    בכל מקרה, אם אתה נעול על שני הכלים האלה, לך שוב לסוכנות הונדה, תגיד להם שאתה מתלבט ותבקש שוב את שני הדגמים לנסיעת מבחן יותר ארוכה (כשעה וחצי עד שעתיים לכל כלי), רצוי נסיעות זו אחרי זו, רצוי ביום שישי מוקדם, ותבחר מבין שניהם את הכלי שהכי נוח לך.
    תנוחה קרבית כזו או אחרת זה נחמד בתור טקסט, בסופו של יום זה הגב שלך.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    דבר ראשון מברוק על הרישיון ושסוף סוף הגעת לשלב החשוב ביותר. האמת היא שאפילו קצת חששתי שנעלמת לנו ככה פתאום.
    טוב שלקחת הרבה כלים לנסיעת מבחן ובחרת מי מהם מתחבר לך הכי טוב.
    אין לי ניסיון עם אף אחד מהם אבל תחשוב על נוחות לטווח ארוך. אני אישית לא הסתדרתי עם נייקד כשהגעתי ל 100 קמ"ש.
    עזוב את הנסיעות המנהלתיות, ברור לך שברגע שיש אופנוע יתחילו גם הטיולים והנסיעות היותר ארוכות.
    בכל מקרה, אם אתה נעול על שני הכלים האלה, לך שוב לסוכנות הונדה, תגיד להם שאתה מתלבט ותבקש שוב את שני הדגמים לנסיעת מבחן יותר ארוכה (כשעה וחצי עד שעתיים לכל כלי), רצוי נסיעות זו אחרי זו, רצוי ביום שישי מוקדם, ותבחר מבין שניהם את הכלי שהכי נוח לך.
    תנוחה קרבית כזו או אחרת זה נחמד בתור טקסט, בסופו של יום זה הגב שלך.
    תודה.
    אכן הגיע הזמן, האמת לא נעול פשוט זה ההיצע בשוק כיום וזה הטוב ביותר שמצאתי וגם בהתאם לצרכים ולתקציב.
    הייתי מת לנסיעת מבחן כזאת ארוכה אבל לא נעים לי מהונדה כי הרי אני לא מתכוון לקנות חדש, עדיין לעשות זאת?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Thelegend צפיה בהודעה
    לא נעים לי מהונדה כי הרי אני לא מתכוון לקנות חדש, עדיין לעשות זאת?
    כבר עשית,לא? ולא רק עם הונדה.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    כבר עשית,לא? ולא רק עם הונדה.
    עשיתי נסיעת מבחן של חצי שעה עם כל כלי ולא שעתיים עם כל אחד.
    מה אתה אומר? שפשוט להתקשר להגיד שלא סגור על עצמי ואני מתלבט בין הX לF ולעוד אופנוע מחברה אחרת ושאני מבקש נסיעת מבחן של שעתיים על כל אחד?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    32
    המבצע על ה SV החדש שווה ממש. אם אתה יכול למתוח את התקציב הייתי הולך עליו בעדיפות ראשונה.

    אם לא, אז לפי מה שכתבת אני מתרשם שהכיוון שלך צריך להיות X משנה 2013 / 2014.
    הוא מתאים הרבה יותר לרכיבות ארוכות מדגם ה F, ובתוך העיר אין הרבה הבדל.

    אני רוכב על X כבר 3.5 שנים ומרוצה מאוד (ירדתי בנפח כשקניתי).
    אבל המחיר החדש של ה SV הופך אותו לאופציה הטובה ביותר עבורך.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    כרוכב על CB500F כמה התייחסויות:
    - לגבי הרוח התייחסתי בפוסט אחר. לא כיף אבל לא קריטי. מה שאני לא מבין איך הנקודה הזו עולה כל פעם בהקשר של F לעומת X. מה הקשר? יש אינסוף נייקדים וסטריט פייטרים בנפחים והספקים כפולים מה-CB500, לא שמעתי מישהו שמתלונן שהוא לא יכול לרכוב על כלי כזה מעל 130 קמ"ש בגלל הרוח...
    - יש יתרון (קל) ל-F לעומת ה-X בעיר, בגלל רוחב הכידון (הפרש של 3 ס"מ). לא נשמע הרבה אבל לפעמים עושה הבדל ביכולת המעבר בין רכבים. כבר קרה לי שעברתי במקומות שה-X נאלץ לוותר. עם זאת באמת מדובר בשיקול משני.
    - מושב: אתמול חזרתי מעוד טיול של מעל 300 ק"מ. מעולם לא הרגשתי שהמושב מציק לי, יכולתי להמשיך עוד. אני לא יודע איך זה ב-X (המושב טיפה שונה). אם כבר הייתי שמח שהמושב היה טיפה גבוה יותר כי לפעמים כיפוף הברכיים מציק לי (אני 1.83 מ'). דווקא בתחום הזה ל-X יש יתרון לגבוהים.
    - SV650: אכן מתמודד שמשנה את החוקים במחיר שלו, אופציה שלא היתה כשקניתי את ה-F שלי. לא יודע אם הייתי בוחר בו, כי אני לא כ"כ מתחבר לצורה שלו, ובמיוחד לפנס העגול, בעוד שה-CB500F של 2016 "עשה לי את זה" ועדיין עושה. בסוף לאופנוע צריך להתחבר גם בלב ובנשמה, ולא רק בשכל. שים לב שנושא הרוח תקף גם לכלי הזה...

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    כרוכב על CB500F כמה התייחסויות:
    - לגבי הרוח התייחסתי בפוסט אחר. לא כיף אבל לא קריטי. מה שאני לא מבין איך הנקודה הזו עולה כל פעם בהקשר של F לעומת X. מה הקשר? יש אינסוף נייקדים וסטריט פייטרים בנפחים והספקים כפולים מה-CB500, לא שמעתי מישהו שמתלונן שהוא לא יכול לרכוב על כלי כזה מעל 130 קמ"ש בגלל הרוח...
    - יש יתרון (קל) ל-F לעומת ה-X בעיר, בגלל רוחב הכידון (הפרש של 3 ס"מ). לא נשמע הרבה אבל לפעמים עושה הבדל ביכולת המעבר בין רכבים. כבר קרה לי שעברתי במקומות שה-X נאלץ לוותר. עם זאת באמת מדובר בשיקול משני.
    - מושב: אתמול חזרתי מעוד טיול של מעל 300 ק"מ. מעולם לא הרגשתי שהמושב מציק לי, יכולתי להמשיך עוד. אני לא יודע איך זה ב-X (המושב טיפה שונה). אם כבר הייתי שמח שהמושב היה טיפה גבוה יותר כי לפעמים כיפוף הברכיים מציק לי (אני 1.83 מ'). דווקא בתחום הזה ל-X יש יתרון לגבוהים.
    - SV650: אכן מתמודד שמשנה את החוקים במחיר שלו, אופציה שלא היתה כשקניתי את ה-F שלי. לא יודע אם הייתי בוחר בו, כי אני לא כ"כ מתחבר לצורה שלו, ובמיוחד לפנס העגול, בעוד שה-CB500F של 2016 "עשה לי את זה" ועדיין עושה. בסוף לאופנוע צריך להתחבר גם בלב ובנשמה, ולא רק בשכל. שים לב שנושא הרוח תקף גם לכלי הזה...
    גם נכון, דווקא אין לי בעיה עם הצורה של הSV650 אבל אין להם כלי מוגבל שהם נותנים לעשות עליו נסיעות מבחן כך שלא אוכל לבדוק אותו.
    לגבי ענייני הרוח וההבדל בעיר לצערי יצא לי רק 30 דקות עם כל אחד, קצת איילון וקצת בתוך העיר ולא ממש שמתי לב להבדלים אבל אין ספק שלא ניסיתי מספיק.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    ציטוט נכתב במקור על ידי dush500 צפיה בהודעה
    המבצע על ה SV החדש שווה ממש. אם אתה יכול למתוח את התקציב הייתי הולך עליו בעדיפות ראשונה.

    אם לא, אז לפי מה שכתבת אני מתרשם שהכיוון שלך צריך להיות X משנה 2013 / 2014.
    הוא מתאים הרבה יותר לרכיבות ארוכות מדגם ה F, ובתוך העיר אין הרבה הבדל.

    אני רוכב על X כבר 3.5 שנים ומרוצה מאוד (ירדתי בנפח כשקניתי).
    אבל המחיר החדש של ה SV הופך אותו לאופציה הטובה ביותר עבורך.
    מה תכלס ההבדל בין שניהם לנסיעות ארוכות? הרי רק המשקף ממש משנה, לא? והרי אפשר להרכיב משקף גם על F?
    ואיך ה SV650 לנסיעות רחוקות?

    דרך אגב אני מזכיר שהSV650 הוא מוגבל, עדיין שווה להוסיף כ10K ולקונת SV650 חדש ולא F או X משומש בתור אופנוע ראשון?

  12. #12
    האמת שלדעתי היתרון של הכידון הקצר יותר מתבטל כי הכידון של ה-X גבוה יותר ומאפשר לעבור מעל המראות של כל רכב private. ההשתחלות עם ה-X מאוד קלה.
    לגבי כיפוף הברכיים, מציק גם ב-X. אני נמוך (172) וזה מציק לי קצת בנסיעות ארוכות.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ser Jorah Mormont צפיה בהודעה
    האמת שלדעתי היתרון של הכידון הקצר יותר מתבטל כי הכידון של ה-X גבוה יותר ומאפשר לעבור מעל המראות של כל רכב private. ההשתחלות עם ה-X מאוד קלה.
    לגבי כיפוף הברכיים, מציק גם ב-X. אני נמוך (172) וזה מציק לי קצת בנסיעות ארוכות.
    בדיוק מהסיבה הזו ננעלתי על הויסטרום.
    משהו בכיפוף ברכיים לא הסתדר לי ב X ואני בגובה שלך.
    על הויסטרום אני אני יכול לרכב כל היום וחוץ מכאבים בגידים באצבעות ביד שמאל אני לא מרגיש כלום בברכיים/גב.
    מה גם שה-X הרגיש לי זול ופשוט מידי ביחד לויסטרום.

    לגבי מה ש airwolf אמר, שעם ה-X קשה לעבור במקומות מסויים בעיר.
    הויסטרום הרבה יותר כבד ומאסיבי.
    כן, בהתחלה היה מוזר וקשה לזגזג בפקק.
    אבל אחרי חמישה חודשים איתו השתפרתי ממש וזה לא מורגש.
    בזחילה ממש איטית זה קצת מורגש אבל לא נורא, מורידים רגליים לרצפה וזוחלים לאט לאט.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    בין אם אתה קונה חדש או לא, אתה לא צריך להרגיש לא נעים בלקחת מהם רכיבה נוספת לשעתיים.
    אל תשכח שאחרי הכל במידה ותבחר בהונדה, הם הרוויחו לקוח שירכוש מהם חלפים ועל זה הווח הגדול שלהם.
    אלא אם כן אתה מתכוון לייבא בעצמך.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    אתם לא מאמינים אבל אתמול בערב במשחק כדורגל קרעתי את שריר התאומים ולא מסוגל לדרוך על הרגל וכאבים חבל על הזמן. בכל מקרה אני אעשה את הנסיעות מבחן הארוכות יותר אבל אקבע אותם לצערי רק לעוד כשבוע שבועיים עד שלפחות אתחיל לדדות(זה קרה ברגל ימין).
    חלום האופנוע רק קיבל מכה קטנה בכנף...

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 04-04-2017, 14:36
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-04-2016, 11:38
  3. צריך ייעוץ לאחר החלקה
    על ידי Cheburek בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-02-2016, 22:47
  4. נסיעות מבחן באופנועים היכן?
    על ידי ששון בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 20:23
  5. למה לא נותנים נסיעות מבחן לנערים צעירים
    על ידי OG1234 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-10-2015, 00:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO