קטנוע יכול לעשות את המשימה בקלות.
אבל למה להשתעמם? תבחר אופנוע!
ואם כבר אופנוע כי זה כיף, אז למה לא את האופנוע הכי כיף שיש?
Ktm Duke 390
מצדיק את התוספת בביטוח, ומוציא חיוכים גם בנסיעה משעממת לעבודה![]()
גילוי נאות, אני עובד בKTM![]()
שלום,
לא מזמן התחלתי לעבוד בפתח תקווה,
עניין הנסיעות בתחבורה ציבורית (שלוש וחצי שעות בממוצע) התחילה להתיש אותי, לקום מוקדם מאוד בבוקר ולחזור מאוחר.
לאחרונה התחלתי להתעניין ברכישת אופנוע/קטנוע בכדי לחסוך את הזמן בדרכים.
יש בבעלותי רישיון A, היו בבעלותי Honda PCX & CBR125 ונסעתי מספר פעמים על CBR600.
אני מחפש כלי אשר ישמש אותי להגעה וחזרה ממקום עבודתי.
חשוב לי לציין שמערכת ABS היא חובה.
*נסיעה עירונית/בין עירונית.
הנסיעות היומיומיות שלי הם 25-30 ק"מ כל כיוון (בת ים-פ"ת), בסופי שבוע טיולים מדי פעם.
אני נוטה ללכת לכיוון ה-250 סמ"ק בשל סוגיית הביטוח, האם סמ"ק יוכל לענות על הדרישות? ואם כן איזה?
תודה.
קטנוע יכול לעשות את המשימה בקלות.
אבל למה להשתעמם? תבחר אופנוע!
ואם כבר אופנוע כי זה כיף, אז למה לא את האופנוע הכי כיף שיש?
Ktm Duke 390
מצדיק את התוספת בביטוח, ומוציא חיוכים גם בנסיעה משעממת לעבודה![]()
גילוי נאות, אני עובד בKTM![]()
ככל ומדובר בדו״ג שמיועד לנסיעות לעבודה וחזרה בעיקר בסביבה עירונית (ורק פעם בירח מלא אפשרות לאיזה טיול אם ובכלל), נראה לי שהיה נוח יותר להתנהל על קטנוע (לבוש, קשירות, איחסון...). תמיד נחמד סמ״ק גדול יותר, אך אין סיבה שקטנוע 250 סמ״ק לא יוכל לבצע את העבודה.
תחשוב על הדאון-טאון, אני הייתי ממליץ על ה-350 אבל שמעתי שגם ה-250 סבבה. נוח, מרווח, חזק, ועם abs...
אם השיקולים הם פרקטיים נטו - לך על קטנוע או אופנוע 250.
יש המון דגמים שעונים לדרישות שלך בשוק. את עניין האכסון באופנוע ניתן לפתור עם ארגז אחורי גדול.
אם מעבר לשיקולים פרקטיים אתה רוצה גם להינות - תשלם קצת יותר בקניה ובאחזקה, וקנה אופנוע 600-700 סמ"ק.
אדוונצ'רים בינוניים כגון הוי-סטרום, וורסיס, טראנסאלפ, MT-07 TRACER ודומיהם יעשו את כל הנדרש בנסיעות לעבודה, ייראו טוב גם עם ארגז אחורי, ויאפשרו לך לטייל לאן שתרצה בסופי שבוע, גם בזוג.
כמובן שזה יקר יותר, אבל לדעתי התמורה שאתה מקבל מצדיקה את התוספת בביטוח, בדלק, ובעלויות הטיפולים והצמיגים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual