תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: התלבטות בין סופר טנרה לורסיס 1000

  1. #1

    התלבטות בין סופר טנרה לורסיס 1000

    למרות הסלידה ממטרו, מתלבט בין שתי האופנועים הנ"ל, בשתי המקרים מדובר על אופנוע חדש, מחפש סגנון של אדוונצ'ר, ברור לי שהסופר טנרה עם נטיה לשטח בניגוד לורסיס שנוטה לכביש, כולי תקווה שסגנון זה לא ימאס עלי מהר מאוד מכיוון שאוהב ורגיל לאופנועים שנותנים בראש.
    השיקולים היחידים מבחינתי, אופנוע עם יכולות כביש ועם ירידת ערך כמה שיותר קטנה.
    הורסיס די מפחיד אותי מבחינת ירידת ערך מכיוון שאני רואה בלוחות שנת 2016 ב 65000 ש"ח.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תבדוק שאין איזה מבצע בדרך אצלם אין שום דבר יציב.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יש לי סופר טנרה כבר שבוע ו1000 קילומטר.
    האופנוע הכי חזק שרכבתי עליו אבל בו זמנית לא מאיים.
    אם אתה רוכב לטווח ארוך מושב אפטר מרקט חובה.
    לפחות אצלי התחת מפונק מידי מכדי לחיות עם מושב קשיח


    מבחינת התנהגות כביש חלום.

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    יש לי סופר טנרה כבר שבוע ו1000 קילומטר.
    האופנוע הכי חזק שרכבתי עליו אבל בו זמנית לא מאיים.
    אם אתה רוכב לטווח ארוך מושב אפטר מרקט חובה.
    לפחות אצלי התחת מפונק מידי מכדי לחיות עם מושב קשיח


    מבחינת התנהגות כביש חלום.
    מבחינתי כל אחד משתי האופנועים האלו הוא חלש משמעותית מהאופנועים עליהם רכבתי בכמעט 10 שנים האחרונות, מעוניין בהתנהגות כביש שמקווה שלא תשעמם אותי (רוכב חזק מאוד, גם במנהלתי) ולא פחות חשוב, סחירות וירידת ערך

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    היה לי סופר טנרה כ-3 שנים שהוחלף בוורסיס 1000 אתו אני בשנתיים וחצי האחרונות. לא הייתי מחליף אם לא הייתי מרגיש שיפור ברכיבת המבחן.

    הסופר טנרה בנוי יותר יקר (או יוקרתי): דרייב שאפט במקום שרשרת, קלץ' הידראולי במקום כבל, שקע מצית אורגינלי, אפשרות לשני גבהים של המושב וכו'. מבחינת חווית הרכיבה - אין ספק שהוורסיס עולה על הטנרה. המומנט הזמין בסל"ד נמוך הוא אדיר (יותר מהסופר טנרה), התנהגות כביש יותר טובה, מאפשר רכיבה הרבה יותר ספורטיבית מהסופר טנרה. אני לא יורד לשטח כך שאין לי השוואות על יכולות השטח. לעומת זאת, זוגתי טוענת שמושב המורכב בוורסיס הוא הכי נוח מבכל האופנועים שהיו לי, כולל הסופר טנרה.

    כדי לתת לך מושג: בעלייה של כביש בית אורן, רכבתי בוורסיס בהילוך שלישי כל הדרך. לא הייתי צריך להוריד הילוך כדי להאיץ אחרי פניות אטיות ולא הייתי צריך לעלות הילוך בקטעים המהירים יותר. לא הסופר-טנרה וגם לא ה-VFR-1200 קרוסתורר של הונדה (עליו בצעתי רכיבת מבחן יום לפני) היו מסוגלים לכך.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    מבחינתי כל אחד משתי האופנועים האלו הוא חלש משמעותית מהאופנועים עליהם רכבתי בכמעט 10 שנים האחרונות, מעוניין בהתנהגות כביש שמקווה שלא תשעמם אותי (רוכב חזק מאוד, גם במנהלתי) ולא פחות חשוב, סחירות וירידת ערך
    ישעמם.

אשכולות דומים

  1. פרוייקט סופר טנרה
    על ידי הפלג הצפוני בפורום פורום משקיענים
    תגובות: 256
    הודעה אחרונה: 09-09-2022, 06:07
  2. מחפש סופר טנרה / הונדה ורדרו
    על ידי אברי בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-05-2017, 09:53
  3. סופר טנרה: בעד-נגד?
    על ידי ees בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-02-2017, 18:53
  4. ימאהה סופר טנרה 1200 2010
    על ידי HRC בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-10-2015, 18:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO