קשה להבין מאיפה הרעש,יכול להיות שדווקא החופש מהמשולשים גורם לזה.
שלום חברים, XMAX 250 עם קיט 300, עשיתי טיפול והחלפתי רולים (בלי משולשים כי הנוכחיים נראים במצב טוב + לא היו לי זמינים כשהחלפתי).
גירזתי את הרולים, את הציר וכו'.
כמו ששומעים בסרטון יש רעש משמעותי, האם זה תקין?
פירקתי שוב ועברתי על מכלולי הווריאטור, הכל נראה תקין (כולל סנדלי סחיבה ופעמון)
https://www.youtube.com/watch?v=4-mq...ature=youtu.be
קשה להבין מאיפה הרעש,יכול להיות שדווקא החופש מהמשולשים גורם לזה.
ייתכן ואלו נקישות של שרשרת טיימיניג גמורה?
אני על 34,000 KM
אהבתי את קו המחשבה, אדווח.
הסרתי את הווריאטור, כמו שניתן לראות יש נקישות מהמנוע.
דעתכם?
שרשרת טיימניג?, מייסב טלטל?, קראנק?
https://www.youtube.com/watch?v=WLcG18canvU
חזרתי מהמוסך, בקושי שומעים רעש גם כשסותמים את האגזוז, הבעלים שם היה לא חד משמעי, לפי הסרטון הוא משער שזה קראנק (מייסב טלטל שלא ניתן להחליף לטענתו בימאהה)
אבל לפי מה ששמע בפועל הוא אומר שאין שום רעש חריג
אני חושב להמשיך לנסוע ובמידה ויש משהו, בשלב מסויים זה יהיה כבר חד משמעי ואדע לתקן.
מה דעתכם?
כמו כן הבנתי שצריך משכנתא לקראנק חדש
מסכים עם טריבל, גם לי נשמע הרעש כתקתוק שסתומים ולא משהו מהחלק התחתון.
אם תצמיד אוזן אל מברג ארוך תוכל 'לדגום' אזורים במנוע - כמו סטטוסקופ - ולבדוק מהיכן נובע הצליל.
ממליץ לך לבדוק במוסך נוסף ולקבל חו"ד שניה לפני שתמשיך לרכב כרגיל עד להחמרת התקלה
(רמז, תקלה שמוזנחת יכולה לקחת איתה עוד חלקים כשתשבר סופית והנזק עלול להיות גדול יותר מאשר אם זוהתה וטופלה בזמן)
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
בגדול מה עליי להזמין על מנת לפתוח ראש מנוע ולאבחן?
רק אטם ראש?
כיצד לאבחן את השסתומים? (שחיקה לא אחידה, תושבת שלהם, מוביל שסתום..., כיצד לבדוק אטימות?)
מהיכן לרכוש מכשיר שלוחץ על הקפיצים של הנדנד?
מעניין הסיפור הזה, גם כי יש לי אחד כזה וגם אני עושה את כל הטיפולים בעצמי.
הקשבתי לשלי לאחר 2 הסירטונים שלך ונחלק את הרעשים ל-2.
הקל יותר של המשקולות גם לי היה. החלפת משולשים ומשקולות (מקוריים)פתרה את הבעיה. אני השתמשתי בגריז מיוחד לוריאטור. ובקניית המשולשים הוסיפו לי פסי חיזוק מתכתיים למשולשים,דבר שלא היה במקור.
הרעשים במנוע.. לא נראה לי מהקראנק או מסביבו אלא נסעת ללא שמן (צריך לבדוק כל שבועיים- לפעמים אוכל יותר ולפעמים פחות)
לפני פרוק המנוע הייתי מכוון שסתומים. יש לי הרגשה שזה מקור הרעש.
תעדכן..
OK. מה שמקטין את הסיכוי שהבעיה בחלק התחתון המקורי, ומעלה את הסבירות בחלק העליון- שסתומים וכו'.
בגלל שהנפח והיחס דחיסה גדלים מי שמתמודד עם הכי הרבה עומס זה דווקא הקראנק - ביחוד הטלטל.
כמה שהיחס דחיסה יותר גבוהה ככה קשה יותר לטלטל ולמיסב התחתון שלו.
אבל כאן הבעיה לא בחלק התחתון,היא בחלק העליון.
כאשר מיסב הטלטל דופק המנוע לא יעבוד בצורה עגולה,שומעים את זה ברור מאוד.
פה המנוע עובד בצורה עגולה וטובה והרעש מגיע מכיוון הראש.