ציטוט נכתב במקור על ידי yyt צפיה בהודעה
OK. מה שמקטין את הסיכוי שהבעיה בחלק התחתון המקורי, ומעלה את הסבירות בחלק העליון- שסתומים וכו'.
בגלל שהנפח והיחס דחיסה גדלים מי שמתמודד עם הכי הרבה עומס זה דווקא הקראנק - ביחוד הטלטל.
כמה שהיחס דחיסה יותר גבוהה ככה קשה יותר לטלטל ולמיסב התחתון שלו.

אבל כאן הבעיה לא בחלק התחתון,היא בחלק העליון.
כאשר מיסב הטלטל דופק המנוע לא יעבוד בצורה עגולה,שומעים את זה ברור מאוד.
פה המנוע עובד בצורה עגולה וטובה והרעש מגיע מכיוון הראש.