תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: רכישת אופנוע ראשון מהחברה

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ה-250 מבית קוואסאקי יענה לך על הדרישות כאופנוע ראשון. הוא קטן ונוח מספיק להשתחל בפקקי המרכז, נראה טוב ומבחינת סחירות "יש לו שוק" מה שנקרא, הם שומרים על הערך שלהם וסביר להניח שלא תחווה הפסד כלכלי רב מדי כשתמכור אותו.

    מבחינת טיולים - אני בזמנו הייתי מטייל על 250, איטי יותר ומיושן יותר מהנינג'ה, ואם אתה תתאים ציפיות ומטרתך לרכב רגוע בקצב של 100-110 קמ"ש, אין שום סיבה שהנינג'ה לא תספיק לעבודה הזו. אני מכיר בחור עם נינג'ה 250 שבסופ"ש אחד רכב מעל 1000 ק"מ, עם מורכבת (בהחלט לא הדבר הכי נוח בעולם, אבל אפשרי).

    והייתי ממליץ לשקול את האח הנייקד שלו, ה-Z250, היות ומדובר באופנוע ראשון שלך וסביר להניח שתפיל אותו בשלב כזה או אחר, לכן עדיף למזער את נזקי הפלסטיקה.

    והמהירות המירבית, לפחות בדגמים החדשים, נושקת ל-150 קמ"ש, אבל המהירות הזו בהחלט לא נוחה לא לאופנוע ולא לרוכב ועדיף להישאר במהירות החוקית (את הנתונים קיבלתי מידידה שרוכבת על הכלי ביומיום).

    ואין ממש מה לדאוג בשאלת האמינות. אופנוע יפני חדש, אין שום סיבה לבקר במוסך מעבר לטיפולים שוטפים.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    ה-250 מבית קוואסאקי יענה לך על הדרישות כאופנוע ראשון. הוא קטן ונוח מספיק להשתחל בפקקי המרכז, נראה טוב ומבחינת סחירות "יש לו שוק" מה שנקרא, הם שומרים על הערך שלהם וסביר להניח שלא תחווה הפסד כלכלי רב מדי כשתמכור אותו.

    מבחינת טיולים - אני בזמנו הייתי מטייל על 250, איטי יותר ומיושן יותר מהנינג'ה, ואם אתה תתאים ציפיות ומטרתך לרכב רגוע בקצב של 100-110 קמ"ש, אין שום סיבה שהנינג'ה לא תספיק לעבודה הזו. אני מכיר בחור עם נינג'ה 250 שבסופ"ש אחד רכב מעל 1000 ק"מ, עם מורכבת (בהחלט לא הדבר הכי נוח בעולם, אבל אפשרי).

    והייתי ממליץ לשקול את האח הנייקד שלו, ה-Z250, היות ומדובר באופנוע ראשון שלך וסביר להניח שתפיל אותו בשלב כזה או אחר, לכן עדיף למזער את נזקי הפלסטיקה.

    והמהירות המירבית, לפחות בדגמים החדשים, נושקת ל-150 קמ"ש, אבל המהירות הזו בהחלט לא נוחה לא לאופנוע ולא לרוכב ועדיף להישאר במהירות החוקית (את הנתונים קיבלתי מידידה שרוכבת על הכלי ביומיום).

    ואין ממש מה לדאוג בשאלת האמינות. אופנוע יפני חדש, אין שום סיבה לבקר במוסך מעבר לטיפולים שוטפים.
    תשמע אני מודה לך מאוד על התשובה המפורטת!

    מה לגבי עלויות אחזקה שנתיות פלוס מינוס?
    אשמח לשמוע עוד דעות

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי yardenz צפיה בהודעה
    תשמע אני מודה לך מאוד על התשובה המפורטת!

    מה לגבי עלויות אחזקה שנתיות פלוס מינוס?
    אשמח לשמוע עוד דעות
    אין לי מספרים מדוייקים לתת לך (רוכב על 800 סמ"ק והעלויות גבוהות יותר) אבל מבחינת עלויות לסטודנט אני מאמין שהכלי יהיה זול יותר אפילו מקטנוע 250 סמ"ק,בעיקר בגלל מרווח טיפולים טגדול יותר, צריכת דלק טובה ובלאי נמוך של הצמיגים והשרשרת כיוון שמדובר בכלי די חלש. כפי שרשמו לך אין לך מה לדאוג באמינות של כלי יפני חדש
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. התייעצות לפני רכישת אופנוע שטח ראשון
    על ידי CujoHasRabies בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-12-2016, 21:01
  2. התייעצות לגבי רכישת אופנוע שטח ראשון
    על ידי Liran92 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 19:11
  3. התייעצות לגבי רכישת אופנוע ראשון
    על ידי Tamirkh בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 19:19
  4. לקראת רכישת אופנוע שטח ראשון
    על ידי Roi בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 19:26
  5. התיעצות לגבי רכישת אופנוע ראשון
    על ידי yanivmi בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-10-2015, 16:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO