ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
ה-250 מבית קוואסאקי יענה לך על הדרישות כאופנוע ראשון. הוא קטן ונוח מספיק להשתחל בפקקי המרכז, נראה טוב ומבחינת סחירות "יש לו שוק" מה שנקרא, הם שומרים על הערך שלהם וסביר להניח שלא תחווה הפסד כלכלי רב מדי כשתמכור אותו.

מבחינת טיולים - אני בזמנו הייתי מטייל על 250, איטי יותר ומיושן יותר מהנינג'ה, ואם אתה תתאים ציפיות ומטרתך לרכב רגוע בקצב של 100-110 קמ"ש, אין שום סיבה שהנינג'ה לא תספיק לעבודה הזו. אני מכיר בחור עם נינג'ה 250 שבסופ"ש אחד רכב מעל 1000 ק"מ, עם מורכבת (בהחלט לא הדבר הכי נוח בעולם, אבל אפשרי).

והייתי ממליץ לשקול את האח הנייקד שלו, ה-Z250, היות ומדובר באופנוע ראשון שלך וסביר להניח שתפיל אותו בשלב כזה או אחר, לכן עדיף למזער את נזקי הפלסטיקה.

והמהירות המירבית, לפחות בדגמים החדשים, נושקת ל-150 קמ"ש, אבל המהירות הזו בהחלט לא נוחה לא לאופנוע ולא לרוכב ועדיף להישאר במהירות החוקית (את הנתונים קיבלתי מידידה שרוכבת על הכלי ביומיום).

ואין ממש מה לדאוג בשאלת האמינות. אופנוע יפני חדש, אין שום סיבה לבקר במוסך מעבר לטיפולים שוטפים.
תשמע אני מודה לך מאוד על התשובה המפורטת!

מה לגבי עלויות אחזקה שנתיות פלוס מינוס?
אשמח לשמוע עוד דעות