בלבלת כאן שלושה דגמי 250 של קאוואסקי.
38 כ"ס היה ל-GPX250 (נינג'ה 250 דור ראשון, יוצר 86-06, שווק בארץ 94-96). מנוע 2 צילינדרים ספורטיבי יחסית.
ב-2007 החליף אותו נינג'ה 250 דור שני. מנוע מבוסס על ה-GPX, מותן מעט ל-33 כ"ס.
ב-2014 את הנינג'ה 250 החליף הנינג'ה 300, עם מנוע בתצורה זהה ו-39 כ"ס.
ב-2015 יצא נינג'ה 250SL (צילינדר בודד), עם 28 כ"ס. דגם בסיסי יחסית שמיועד לשווקי המזרח. זה הכלי שנמכר ב-25K.
אני לא הייתי בוחר ב-250SL כאופנוע טורינג. מעבר לזה שהוא לא חזק במיוחד, ונסיעה בכביש מהיר תגרום לו לצרוח בסל"ד גבוה - האופנוע עצמו קטן וצפוף פיזית.
אם המטרה שלך היא טיולים בכל הארץ, הייתי הולך על אופנוע משומש, אבל אחד שממש מתאים למשימה.
בתקציב שלך, אפשר להסתכל על הדגמים הבאים:
1. הונדה CBR500/CB500X. נוחים, חזקים (יחסית לקטגוריה) וגמישים. תתקין ארגז אחורי, תעמיס מורכבת וצא לטייל.
2. ימאהה טנרה 660 (בעיקר אם אתה גבוה וחזק). אופנוע דו-שימושי גדול (מאוד), חזק (לקטגוריה), עם מתלים מפנקים לכל סוגי הכבישים (והשבילים).
3. סוזוקי גלדיוס 650 מוגבל ל-A1. את ההגבלה ניתן להוריד בקלות (בפועל, לא ברישיון) ולהינות מ-70 סוסים בריאים. משקף יסדר את נושא מיגון הרוח.
4. ק.ט.מ דיוק 390 - עם תוספת מיגון רוח, מושב ג'ל וארגז. כמו שהטנרה מומלץ לגדולים וחזקים - כך הדיוק יהיה טוב לרוכב נמוך וצנום, שכן זה אחד הכלים הקלים והנשלטים ביותר (פרט ל"אופניים ממונעים" בנפח 250 ומטה).
אפשר לחשוב על עוד אופציות, אבל תתחיל מאלה ותגיד האם זה כיוון שבא בחשבון.



ציטוט ההודעה בתגובה